|
Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#22 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Årets ulltøyJa helt enig, liker den fargen der så det kommer jeg nok til å handle litt av |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Pandemonium
Medlem siden: Dec 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Årets ulltøyJeg kjøpte Vossatassar trøye og bukse til snuppa på halv pris hos Barnas Hus for noen uker siden. Ellers blir det nok en krinkelullbukse fra Janus (hun har fått den lilla jakken i gave), og kanskje noe greier fra Nøstebarn. Jeg må nesten avvente litt siden hun har fått diagnosen atopisk eksem, og vi vet ikke hvordan hun vil reagere på ull så fort det verste utslettet er borte. Det har gått bra tidligere, men jeg tar ingenting for gitt.
![]() |
#25 |
Fullverdig medlem
Medlem siden: May 2011
![]() |
![]() Sv: Årets ulltøyVi kjøpte ull til 50% på Barnas Hus og en annen barnebutikk på Sandvika storsenter idag som jeg ikke husker hva heter. Gensere og longs til 75kr/stk |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Fullverdig medlem
![]() |
![]() Sv: Årets ulltøyOgså er det 30% på alt av barnetøy på Bogerud tekstil nå. Men jeg har ikke vært og tittet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Årets ulltøy
Jeg så på ulltøy til 75 kr pr del på Barnas Hus her, men det er jo samme ulltøyet de hadde i fjor til 99 kr pr del? Så halv pris var det ikke, hvertfall.
![]() |
![]() |
#28 |
Fullverdig medlem
![]() |
Jeg tenkte også det, men nå stod prisen til 149 i utgangspunktet. Kanskje det var tilbud på det til 99 i fjor? Det er akkurat det samme. Vi synes det funket ganske bra. Men nå er vi litt usikre på hvordan huden hans reagerer, så vi prøver bare litt av hvert og ser |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Årets ulltøyJa, mulig det også var tilbudspris, men det kostet 99 kr hele fjorårssesongen.
![]() |
![]() |
#31 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Årets ulltøyJa, der gode på det. Sist jeg var der så fant jeg en bukse som var merket med "50,-", på et 70%-stativ. Jeg tenkte at det var den nedsatte prisen. Men da jeg kom i kassen kostet buksen 90 kr, for det var 70% av opprinnelig pris. Jeg betaler jo ikke 90 kr for en bukse som på et eller annet tidspunkt har kostet en femtilapp! Den var jo satt opp i pris.
![]() |
![]() |
#32 |
Fullverdig medlem
![]() |
Det er jo helt vanvittig da! Nei, da blir det en ren prinsippsak. |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Har dere prøvd Devold sin "Solan og Ludvig"? Det er ull med noe syntetisk inni, god og varm og klør ikke på mine eksemnevøer. Jeg har samme sett til meg selv og det er varmere enn det vanlige fra janus som jeg også har. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Årets ulltøyHar ganske mye ulltøy fra i fjor som enda passer til storegutt. Hovedsakelig Janus. Han har fått todelt bukse og jakke i ull hvert år, og i år skal han få den nye ridder slitesterk i turkis, og babyen skal få heldress i turkis. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|