Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Bilder fra tur til Lofoten

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-08-11, 16:48   #21
Daisy
Trademark: Imperfection

Daisy sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bilder fra tur til Lofoten

For en FANTASTISK tur! Mange nydelige bilder, jeg får absolutt lyst å reise.

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-08-11, 16:50   #22
Adele
In love with a fairytale

Adele sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Adele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Nydelige bilder og flott reiseskildring. Jeg fikk veldig lyst til å reise nordover, naturen er jo kjempeflott.

Adele er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-08-11, 16:54   #23
Svanen
trenger lading

Svanen sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oppland
Blogginnlegg: 61
Svanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av noen, her.

Fantastisk fint reisebrev! Jeg er imponert over hvor mye dere rakk og ble veldig inspirert til å dra nordover neste sommer.

Dette oppsummerte ferien godt!

Hehe.. det var vannet som var kaldt da men.

Gammel 17-08-11, 16:56   #24
Hermine
From Gokk With Love

Hermine sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Alta
Hermine er litt kulHermine er litt kulHermine er litt kul
Standard

Kjempefine bilder. Høres ut som dere har hatt en flott tur.

Gammel 17-08-11, 16:56   #25
maggypop
nye muligheter

maggypop sin avatar

Hvor: Oslo
maggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt likt
Standard

Takk for titten! Så gøy å se bilder fra turen. Nå fikk jeg lyst til å ta en slik tur selv, det er en del steder det er lenge siden jeg har besøkt.
Så bra at dere fikk fint vær i Lofoten, selv om badetemperaturene ikke akkurat er behagelige.

Gammel 17-08-11, 17:01   #26
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 183
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Utrolig flotte bilder fra ferien.

Sov dere i telt nesten hele tiden?

Nord-Norge er fint, og når jeg ser sånne bilder så blir jeg inspirert. På den annen side så har jeg vært i Nord-Norge en del, og jeg er skrudd sammen sånn at jeg må har litt sol og varme. Det kan skje i nord, men du har slett ingen garanti.

Gammel 17-08-11, 17:02   #27
Retz
Slim på hovednerven

Retz sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Retz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de fleste
Standard

Så flott tur-rapport!

Retz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-08-11, 17:18   #28
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Wow! Flott rapport og flotte bilder! Så vakkert land vi har!

Gammel 17-08-11, 17:27   #29
Hannamoren
Bør lage seg en tittel selv

Hannamoren sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jøss, virkelig vakre bilder! Fikk litt lyst å reise selv nå.

Hannamoren er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-08-11, 17:27   #30
Svanen
trenger lading

Svanen sin avatar

Hvor: Oppland
Blogginnlegg: 61
Svanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner til
Standard

Vi lå 13 netter i lavvoen. På tur opp og ned bare en natt hver plass, men i Lofoten lå vi to netter på hvert sted. Lavvoen er grei å sette opp, og de to største hjelper til. Men jeg innrømmer at det hadde blitt flere netter i hytte dersom været hadde vært verre. Det så fristende ut med campingvogn eller bobil mens vi satt opp lavvoen, men ikke hver gang vi møtte de på smale veier.

Gammel 17-08-11, 17:34   #31
Señora
Bør lage seg en tittel selv

Señora sin avatar

Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Ser ut som dere har hatt en flott ferie, tusen takk for flott rapport.

Señora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-08-11, 17:37   #32
Primrose
nju nja njo

Primrose sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Blogginnlegg: 16
Primrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de fleste
Standard

Mange flotte bilder her, ser ut som dere koste dere!

Gammel 17-08-11, 17:52   #33
Appelsin
Søt og rar

Appelsin sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 266
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Herlig rapport, og flotte bilder!

Jeg "gjorde" ruta flere ganger som barn, men har ikke vært i Lofoten. Bleik er noe av det jeg husker best. Og alle myggstikkene vi fikk under hytte-overnattingene.

Gammel 17-08-11, 17:57   #34
D'Arcy
Snikende Ullteppe

D'Arcy sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
D'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

I år har vi jo hatt tidenes sommer i nord, så da kan jeg tenke meg til at dere har hatt en fantastisk flott tur. Takk for at du deler.

Gammel 17-08-11, 18:02   #35
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Utrolig flotte bilder fra ferien.

Sov dere i telt nesten hele tiden?

Nord-Norge er fint, og når jeg ser sånne bilder så blir jeg inspirert. På den annen side så har jeg vært i Nord-Norge en del, og jeg er skrudd sammen sånn at jeg må har litt sol og varme. Det kan skje i nord, men du har slett ingen garanti.

Og akkurat NÅH skjer det, vi har nydelig vær

Gammel 17-08-11, 18:03   #36
Babe
Palliasjonsnurse

Babe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Babe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt likt
Standard

Jeg elsker landet vårt, det er såå vakkert.

Flotte bilder - ser ut til at dere har hatt en perfekt ferie.

Gammel 17-08-11, 18:12   #37
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

For en fin tur dere fikk! Fikk lyst å kjøre på bilferie selv når jeg leser rapporten din.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-08-11, 18:43   #38
Mex
Tidsklemma

Mex sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Blogginnlegg: 461
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Wow! Jeg er imponert. Høres ut som en fantastisk ferie!

Mex er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-08-11, 19:00   #39
LilleRosin
Muligens verdt å vente på

LilleRosin sin avatar

Blogginnlegg: 7
LilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Åh, så vakkert så vakkert! :hjemlengsel:

Stranda ved Henningsvær heter forresten Rørvikstranda.

Gammel 17-08-11, 19:57   #40
Ine
rakkarpus

Ine sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 19
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Utrolig flotte bilder og reiseskildring!

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:53.