Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Er så fornøyd - har klippet bob!

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-03-07, 11:31   #21
Carpe Diem
Bør lage seg en tittel selv

Carpe Diem sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Carpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Er så fornøyd - har klippet bob!

Opprinnelig lagt inn av Nelly Nickers, her.

Så hyggelig å høre at du liker din nye frisyre!
Jeg klippet også bob på fredag, og trives godt med den.

You may see a picture!

Du var kjempeflott på håret!
Jeg ser faktisk ganske lik ut

Gammel 14-03-07, 11:40   #22
Vanilja
Ikke fullt så fin

Vanilja sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 13
Vanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nelly Nickers, her.

You may see a picture!

Nice!

Vanilja er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-07, 11:44   #23
*HH*
Frøken

*HH* sin avatar

*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Nelly Nickers: Så flott du ble

*HH* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-07, 11:48   #24
DM
Live and let live

DM sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Noen har lagt ut bilde! (SÅ fin du var!)

Kan ikke du også gjøre slik som NN gjore LBadybug? :Pliiiiz:

Gammel 14-03-07, 11:54   #25
Carpe Diem

Carpe Diem sin avatar

Carpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Desembermamma, her.

Noen har lagt ut bilde! (SÅ fin du var!)

Kan ikke du også gjøre slik som NN gjore LBadybug? :Pliiiiz:

Skal se om jeg kan få ordnet det...Er ikke en reser på å legge inn bilder,men skal gjøre et forsøk....

Gammel 14-03-07, 12:08   #26
tink
har tatt seg sammen

tink sin avatar

Hvor: Mellom fjellene
Blogginnlegg: 612
tink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt av
Standard

ååh, nå fikk jeg også lyst på sånn bob.

Lekkert Nelly!

tink er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-07, 12:21   #27
Pastill
Pauset

Hvor: In Town!
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Stilig!

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-07, 12:39   #28
Carpe Diem

Carpe Diem sin avatar

Standard

Ok, her var bildet:

.......
Har bare lufttørket det etter dusjen i dag morres, så det er ikke stylet. Men har kjøpt meg hårføner med rundbørst, så jeg skal nok få dreisen på det etter litt øvelse
(Har gjort meg litt forkledd
Men for all del, ikke kopier, da jeg sletter det om en stund.....)

Sist redigert av Carpe Diem : 15-03-07 kl 00:04. Årsak: Fjernet bildet...
Carpe Diem er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-07, 12:47   #29
Vanilja
Ikke fullt så fin

Vanilja sin avatar

Blogginnlegg: 13
Vanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt likt
Standard

Det kledde du kjempegodt, Ladybug!

Vanilja er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-07, 12:47   #30
*HH*
Frøken

*HH* sin avatar

*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Så flott du er !

*HH* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-07, 12:49   #31
Observatøren

Observatøren sin avatar

Blogginnlegg: 25
Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

Så stilig!

Observatøren er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-07, 12:52   #32
DM
Live and let live

DM sin avatar

Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Takk takk. Du og Victoria. Stilig.

Gammel 14-03-07, 12:58   #33
lille my
Erfaren

lille my sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
lille my er populærlille my er populærlille my er populærlille my er populær
Standard

Stilig !
Lyst å fornye meg på håre jeg og, men nå er endelig håret vokst langt igjen,så blir ikke enig med meg selv hva jeg skal gjøre

Gammel 14-03-07, 13:36   #34
tink
har tatt seg sammen

tink sin avatar

Hvor: Mellom fjellene
Blogginnlegg: 612
tink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt av
Standard

Fikk enda mer lyst til å herme nå ja, ladybug.

Har gått med langt/halvlangt oppklippet hår og periodevis lugg i mange år nå. På tide med noe nytt.

tink er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-07, 13:41   #35
anakonda
https://www.giblod.no/

anakonda sin avatar

anakonda er populæranakonda er populæranakonda er populær
Standard

Fine, begge to!

anakonda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-07, 13:44   #36
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Hvor: Der
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Flotte begge to!!

Fikk enda mer lyst nå!

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-07, 14:50   #37
Elin

Elin sin avatar

Hvor: Akershus
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Ladybug og Nelly Nickers for noen fine frisyrer dere har!!

Gammel 14-03-07, 14:55   #38
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 184
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Takk for inspirasjon.

Jeg har hatt langt hår altfor lenge nå. Sparte egentlig til byllupet, men det er jo snart et halvt år siden. Jeg vet at jeg blir mye finere med litt kortere hår. Akkurat nå er det travle dager, så jeg skal klippe meg rett over påske tenker jeg.

Gammel 14-03-07, 15:33   #39
Nelly Nickers
Slow reader

Nelly Nickers sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Nelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt likt
Standard

Takk for skryt alle sammen.
Ladybug, du ble (også) veldig fin!

Nelly Nickers er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-07, 16:26   #40
Carpe Diem

Carpe Diem sin avatar

Standard

Takk for hyggelige kommentarer
Det er deilig med en litt kortere og lettstelt frisyre!
Tenker jeg tar en tur til frisøren snart for å farge/stripe litt også. Har fått blod på tann nå

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:32.