|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Dig for victory!
|
![]() Sv: Lurer du på hva du skal stemme?Jeg pleier å vakle litt mellom to partier, og det har variert hva jeg har stemt. I valgomaten skilte det 1 % mellom de to partiene, og de lå øverst. Jeg er fortsatt litt usikker på hva det blir, jeg må sette meg litt bedre inn i enkeltsaker i min kommune først; ved fylkestingsvalget er jeg rimelig sikker.
![]() |
![]() |
#22 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Lurer du på hva du skal stemme?Stemte på meg også. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Metallica!!
|
![]() Sv: Lurer du på hva du skal stemme?
![]() |
#24 |
Ekvilist
|
![]() Sv: Lurer du på hva du skal stemme?Mine resultater var vel som forventet, men jeg ser at Ap kommer høyere opp og RV lenger ned enn resultater jeg bruker å få hos valgomater ved stortingsvalg. FrP nederst som vanlig, men med høyere enighetsprosent her. Det er flere av de lokale sakene jeg ikke har satt meg spesielt godt inn i, så jeg må lese meg opp litt og prøve på nytt siden.
![]() |
#26 |
Unik
|
![]() Sv: Lurer du på hva du skal stemme?Eg veit kva parti eg skal stemme på, men eg får ikkje det opp som nr 1 på valomaten. Grunnen er at eg er uenig i ein ganske stor sak som mitt parti er for.
![]() |
#27 |
Fola Blakken
|
![]() Sv: Lurer du på hva du skal stemme?Jeg blir anbefalt det ene av de partiene jeg varierer mellom, og regner det som sannsynlig at jeg vil stemme på dem.
![]() |
![]() |
#28 |
godtemonster
Medlem siden: Feb 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Lurer du på hva du skal stemme?Hmm - mitt vanlige parti kom på tredje mens De Grønne kom øverst med AP på andre. Skal jeg bry meg om det tro?
![]() |
#29 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() Sv: Lurer du på hva du skal stemme?Jeg prøvde den de har i lokalavisa, og den sa jeg skulle stemme pensjonistpartiet. Riktig så gammel er jeg nok ikke enda. Jeg skal prøve NRK sin senere. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Lurer du på hva du skal stemme?Ved stortingsvalg er det ikke vanskelig, men nå er jeg usikker. De to jeg føler det står i mellom er et stykke ifra hverandre, så jeg må nok sette meg enda bedre inn i enkeltsaker nå.
![]() |
#31 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() Sv: Lurer du på hva du skal stemme?Nå har jeg prøvd den, og jeg fikk det partiet jeg hadde tenkt å stemme på. Så da så. Sorry, pensjonister. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Det norske
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Lurer du på hva du skal stemme?Stemte på meg.
![]() |
#34 |
Leser FP
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Sunnmøre
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Lurer du på hva du skal stemme?Jeg stemmer ikke det samme under kommunevalg som Stortingsvalg. Valgomaten viste tydelig at jeg er enig med meg selv
![]() |
#35 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Lurer du på hva du skal stemme?Jeg prøvde litt sånn oppriktig, og det stemte ganske bra.
![]() |
#36 |
endelig ferdig studert
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Telemark
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Lurer du på hva du skal stemme?Stemte for meg også. Stemmer ulikt i kommunevalg og stortingsvalg. "Stortingspartiet" kom på 2.plass i testen.
![]() |
#37 |
Borte
|
![]() Sv: Lurer du på hva du skal stemme?Kunne gjerne stemt Rødt, jeg, og særlig lokalt, om det hadde vært noen med litt troverdighet som stilte til valg. Ja, og var det det med væpna revolusjon da.
![]() |
#38 |
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
![]() Sv: Lurer du på hva du skal stemme?Jeg vet hva jeg skal stemme, og valgomaten bekreftet det. God avstand til de to neste partiene, og Frp lå suverent nederst.
![]() |
#39 |
Audacious
|
![]() Sv: Lurer du på hva du skal stemme?Irma, jeg fikk også AP og Rødt i "feil" rekkefølge, og er ganske nysgjerrig på hva det kommer av.
![]() |
#40 |
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Lurer du på hva du skal stemme?Høyre 68 %
![]() |
|
|