|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#22 |
|
kamerat
|
Sv: Hjælp! Jeg trenger reiseplanleggingshjelp!Du vet godt at jeg fint kan finne på å si ja.
|
|
|
#23 |
|
|
Sv: Hjælp! Jeg trenger reiseplanleggingshjelp! |
|
|
|
|
|
#24 |
|
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hjælp! Jeg trenger reiseplanleggingshjelp!
Akkurat sånn er det jeg mener. Eget basseng og hage, begrenset med innsyn. Kan sitte ute på kvelden i nattemørket og stillheten.
|
|
|
|
#26 |
|
Vaklende
|
Sv: Hjælp! Jeg trenger reiseplanleggingshjelp!Sardinia! |
|
|
|
|
|
#27 |
|
~~~~~~~
|
Sv: Hjælp! Jeg trenger reiseplanleggingshjelp!
Hvis dere planlegger 4 dager i NY hadde jeg nok sett litt på reisetiden, sammen med prisen.
|
|
|
#28 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Hjælp! Jeg trenger reiseplanleggingshjelp!Mine foreldre har vært i Sardinia i høstferien, helt topp sa de.
|
|
|
#29 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hjælp! Jeg trenger reiseplanleggingshjelp!Vi bestilte til NY med SAS i oktober nå. Ble rundt 10000. Ok, mulig å spare et par lapper med andre selskap, men får da teitere flytider og lengre reisetid. |
|
|
|
|
|
#30 |
|
nju nja njo
|
Sv: Hjælp! Jeg trenger reiseplanleggingshjelp!Har ingen lure flypriser å komme med, men må bare henge meg på Sardinia-er-flott-hymnene her inne. Positana er også helt spesielt forresten, det samme med de små stedene rundt.
|
|
|
#31 |
|
med tunga på styret
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Hjælp! Jeg trenger reiseplanleggingshjelp!Vi var på Sardinia nå i juli og ble ønsket velkommen tilbake. Gjerne i september, da var det rolig. Dette var i Alghero. |
|
|
|
![]() |
|
|