|
|||||||
| Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østfold
![]() ![]() ![]() |
Sv: Er du en Finn.no-drømmer?Jeg tittet ofte innom... både for å få inspirasjon og for å bare se hva som finnes der ute.
|
|
|
|
#22 |
|
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er du en Finn.no-drømmer?Jeg sjekker jevnlig i nærmiljøet for å ha kontroll med demografi og prisutvikling.
|
|
|
#23 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Er du en Finn.no-drømmer?
Svaret (fasiten) er JA og NEI.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#24 |
|
Borte
|
Sv: Er du en Finn.no-drømmer?Jeg følger med på nabolaget for å se på prisutviklingen, men det er av ren nysgjerrighet. Jeg bor i det huset jeg skal tilbringe størsteparten av livet om ikke noe dramatisk skjer.
|
|
|
#26 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Nov 2008
![]() ![]() ![]() |
Det er vel mer avmakt enn drømmer for mitt vedkommende. Og for mange andre. For resten av Europa og verden forøvrig tror jeg nesten det ville være provokativt om de sidene ble kjent.
|
|
|
#27 |
|
Shake it out!
|
Sv: Er du en Finn.no-drømmer?Jepp. Jeg har faste ting som sjekkes: prisnivået på hytter der vi har hytte på fjellet. Om det er noe til salgs der mitt barndom sommerparadis lå, ved sjøen. Hus litt mer sentralt i byen der vi bor, samt hus i Italia.
|
|
|
#28 |
|
Fola Blakken
|
Sv: Er du en Finn.no-drømmer?Det har jeg faktisk aldri gjort.
|
|
|
|
#29 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er du en Finn.no-drømmer?Jeg gjør det. Jeg ser på boliger i nærmiljøet siden vi bor i rekkehusleilighet i størrelse som tilsier at vi ikke blir boende for alltid. Jeg ser i perioder i tillegg på hytter og frtidseiendommer i inn- og utland, selv om vi egentlig er enige om at en kan leie mye morsomt rundt i verden heller enn å kjøpe selv.
|
|
|
#30 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Apr 2011
![]() ![]() |
Sv: Er du en Finn.no-drømmer?Ja jeg drømmer |
|
|
|
|
|
#31 |
|
...we have cookies
|
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: Er du en Finn.no-drømmer?Å ja, den dagen jeg har den store lottogevinsten i boks, må jeg jo vite hvilke egnede eneboliger som er tilgjengelige i nærområdet.
|
|
|
#36 |
|
Audacious
|
Sv: Er du en Finn.no-drømmer?Nei, jeg vil ikke se et sted jeg heller vil bo, for jeg orker ikke tanken på å selge og kjøpe og pakke og flytte.
|
|
|
#37 |
|
fri
|
Sv: Er du en Finn.no-drømmer?Nei, men nå fikk du meg til å gjøre det, og jeg innser at det holder ikke å bli norsk Lottomillionær om jeg skal kjøpe slott i Aquitaine. Må nok tippe eurolotto da, evnt kapre en styrtrik fyr. |
|
|
|
|
|
#38 |
|
Leser FP
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Sunnmøre
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er du en Finn.no-drømmer?Ja det gjør jeg, men mest for inspirasjon til hus og hage.
|
|
|
#39 |
|
Passiv
|
Sv: Er du en Finn.no-drømmer?Nei. |
|
|
|
#40 |
|
Det kommer seg
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er du en Finn.no-drømmer?Nope. Gjør ikke det. Så du er nok både gal og rotløs.
|
![]() |
|
|