|
Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilken jakke til ettåringen?Gutten min har brukt vindfleece fra PoP og skalljakker fra Lindex og Skogstad. På vinteren har han hatt dunjakke fra Skogstad. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
I farta ...
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilken jakke til ettåringen?Jeg elsker de vindtette fleecene fra POP. Jeg har de i 86, 98, 104, 110, 116 og 122 |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilken jakke til ettåringen?Jeg har god erfaring med Skogstad sine vinterjakker. Synes ikke de er så tykk at de ikke kan brukes fra høsten av, vanntett og fine. Ikke er de så veldig dyre heller. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
jabbsaft
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Hvilken jakke til ettåringen?Vi brukte softshell fra Stormberg i fjor. Litt smale i armene, så kunne ikke ha veldig tykk genser under. Men fin til høsten og våren. Ser ikke ut som de har fått inn høstens modeller på stormberg.no, men jeg fant min på outlet og betalte 150 kr.
![]() |
#25 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Hvilken jakke til ettåringen?Men bruker han jakke i bhg?
![]() |
#26 |
maler
|
![]() Re: Hvilken jakke til ettåringen?I vår bhg brukes den jakken ganske mye, både i tørt vær og under rengbukse. Plutt har god plass i str 92.
![]() |
#27 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Hvilken jakke til ettåringen?P har regnklær, dress og så har han en sånn todelt Skogstad, som tåler vind men ikke regn. Den er ganske tynn og lett, og perfekt til sen sommer/tidlig høst og vår.
![]() |
#28 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Hvilken jakke til ettåringen?Minsten har anorakk fra Mini A Ture, og de er fantastiske. Lette og myke, med lun hette.
![]() |
![]() |
#29 |
passe nerd
Medlem siden: Sep 2010
![]() Sv: Hvilken jakke til ettåringen?Suger til meg tips om jakker. Har ikke helt gått opp for meg alt hva de egentlig trenger. Vinterdressene er iallfall på plass, det rakk jeg iallfall mens det var salg.
![]() |
#30 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Hvilken jakke til ettåringen?Eldstemann har også hatt i flere størrelser. Veldig fornøyd med alle.
![]() |
![]() |
#31 |
Uhelbredelig B-menneske
Medlem siden: Feb 2008
![]() Sv: Hvilken jakke til ettåringen?Kan skrive under på at POP vindfleece er en suveren jakke Sist redigert av Liljekonvall : 11-08-11 kl 20:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Hvilken jakke til ettåringen?
Enig! Har skalljakker fra både Lindex og POP, begge like gode. Har også POP windfleece og Fix (Lindex) og synes begge er like bra.
![]() |
#33 |
Superaktiv
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilken jakke til ettåringen?Noen som har erfaring med skalljakken fra HM? |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
fornyet
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Far out east
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilken jakke til ettåringen?Sendte deg en pm jeg Susse.
![]() |
#36 |
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilken jakke til ettåringen?Liker skogstad sine jakker jeg. Name it har mange fine jakker også.
![]() |
#37 |
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Hvilken jakke til ettåringen?Min erfaring var at jakke ikke ble noe særlig brukt til en ett åring. Det gikk helst i dress. |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Engel med shit på vingene
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
![]() Sv: Hvilken jakke til ettåringen?Jeg tenker ikke å bruke jakken til 1-åringen noe særlig i barnehagen, det blir til kjøring til/fra barnehagen, på handleturer osv. Situasjoner der det ikke blir naturlig for meg å kle på hel dress.
![]() |
#39 |
I mål
|
![]() Sv: Hvilken jakke til ettåringen?Storebror hadde et sett fra H&M med jakke og bukse, litt vannavisende, men ikke POPkvalitet akkurat. Jeg synes ikke de som er så små trenger så voldsom jakkekvalitet, de bruker jo mest dress når de er ute og leker. |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Hvilken jakke til ettåringen?Jeg ville i alle fall kjøpt noe som er mykt og godt og kan brukes i bilstolen også. POP jakken jeg kjøpte ved bhg start var stiv og fæl å ha på i bilstol!
![]() |
|
|