|
|||||||
| Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#22 |
|
Peppy!
|
Sv: Finnes det RFID-brikker til salgs som jeg kan bruke til å spore en bamse?Her dukker det jo opp fantastiske alternativer! Tusen takk! Vi fikk testet ut betalingsviljen vår da vi måtte stille med dusør på 500 euro i Spania. En snill kelner valgte for øvrig å gi oss den tilbake gratis. |
|
|
|
|
|
#23 |
|
kamerat
|
Sv: Finnes det RFID-brikker til salgs som jeg kan bruke til å spore en bamse?Det var en søt liten Joppe, da.
|
|
|
#24 |
|
Peppy!
|
Sv: Finnes det RFID-brikker til salgs som jeg kan bruke til å spore en bamse?
Tusen takk! |
|
|
|
|
|
#25 |
|
<*(((<
|
Sant, Telespor sin løsning vil også funke, kan bestilles her: http://telespor.no/
|
|
|
#26 |
|
Metallica!!
|
|
|
|
#27 |
|
Peppy!
|
Den beskytter også mot rovdyr. Det kan jo være fint når man er en liten innebamse i ukjent terreng. |
|
|
|
|
|
#28 |
|
<*(((<
|
Sv: Finnes det RFID-brikker til salgs som jeg kan bruke til å spore en bamse?Telespor sin klave er vanntett i seg selv, de sitter jo på beitedyra sesongen igjennom.
|
|
|
#29 |
|
heimføing
|
Haha, jeg som bare la inn linken for artighet, siden jeg visste om at slikt fantes. : odelsdatter:
- og snart en liten bjørn... |
|
|
|
|
|
#31 |
|
sukk
Medlem siden: Jul 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Finnes det RFID-brikker til salgs som jeg kan bruke til å spore en bamse?Hahaha! Den ene pappaen i "Solsidan" sydde jo inn en duppeditt i "nallen" til babyen etter å ha blitt smårar av leting midt på natta. Det er jo genialt! |
|
|
|
|
|
#32 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Finnes det RFID-brikker til salgs som jeg kan bruke til å spore en bamse?Vi har RFID i alskens på jobben, men de rekker ikke langt nok, nei.
|
|
|
#33 |
|
Truth is in the x-files
|
Sv: Finnes det RFID-brikker til salgs som jeg kan bruke til å spore en bamse?Kanskje billigere om du får skreddersydd erstatningsbamse og leier en unge til å slite den til lik slitthetsgrad.
|
|
|
#34 |
|
Musk
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det blir rett og slett ikke det samme. |
|
|
|
|
|
#35 |
|
Har bakt søte kaker
|
|
|
|
#36 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Tønsberg
![]() ![]() ![]() |
Sv: Finnes det RFID-brikker til salgs som jeg kan bruke til å spore en bamse?Slutt å ta med bamsen ut. Seriøst, jeg vet alt om hva du snakker om her. Storebror har en kanin som er hans livs kjærlighet. Den er nesten elsket ihjel. Vi har en annen ja, helt lik, men han ser forskjell med en gang, så den har vi lagt helt vekk.
|
|
|
#37 |
|
Peppy!
|
Den leste jeg for et par år siden, og han prater fortsatt om den ungen som ville ta Løveungen fra Karsten. Det var skummelt. |
|
|
|
|
|
#38 |
|
villende
|
Sv: Finnes det RFID-brikker til salgs som jeg kan bruke til å spore en bamse?Og det er nettopp derfor jeg fikk mine barn hektet på fine, generelle, erstattelige helseteppet. |
|
|
|
|
|
#39 |
|
Fluctuat nec mergitur
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Paris
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Finnes det RFID-brikker til salgs som jeg kan bruke til å spore en bamse?Det fins masse rimelige tracking-løsninger på eBay. Søk på "pet tracker" for eksempel, de rimeligste koster 30 dollar (og kvaliteten er nok deretter, men det fins iallfall tilbud i alle prisklasser). |
|
|
|
|
|
#40 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Finnes det RFID-brikker til salgs som jeg kan bruke til å spore en bamse?Lostmylovely-tag? Fra siden med samme navn.
|
|
|
|
![]() |
|
|