Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Hybridsykkel - hvilken?

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-08-13, 19:50   #1
Neket
Har diplom

Neket sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hybridsykkel - hvilken?

Jeg har fjorårets versjon av denne: http://www.trekbikes.com/no/no/colle..._fx_wsd/print/

Superfornøyd.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-08-13, 20:17   #2
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

I garasjen står det faktisk en slik; Rock Machine Catastrophe

Den kostet omlag 25k som ny, i 2008 var det vel. Veldig godt holdt er den og, men mannen overtok den av en kompis som syklet mer profft og den er utstyrt med et sete vi må styre litt for å få gjort noe med. Det er nær sagt sveiset fast, så det er ikke bare bare å bytte heller ...og det er akkurat litt for høyt for meg. Bremsene trenger en overhaling og, de virker ikke fant jeg ut nå, etter en optimistisk prøvetur. Kom plutselig på den, da vi snakket sykkel her i stad. Får vi gjort noe med den, er det jo en rå sykkel jeg kan bruke frem til jeg får spart opp så jeg kan kjøpe meg en spjut ny og virkelig god en selv! Hmmm ...

Vil ha ny nå!

Gammel 12-08-13, 00:16   #3
Plipp
Getting in tune

Plipp sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Plipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt av
Standard

Jeg har en Merida, hybrid. Og er veldig fornøyd med den. Nå husker jeg ikke detaljene på sykkelen, men den kostet rundt 4000.
For å svare på erfaringmedMerida-spørsmålet ditt for et par år siden.

Gammel 12-08-13, 00:39   #4
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er veldig glad i Hard Rocx sine sykler. De er dyre, men fås ofte til halv pris i september hvis man sjekker litt rundt hos forhandlere.
www.hardrocx.no

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-13, 09:39   #5
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Jeg er veldig glad i Hard Rocx sine sykler. De er dyre, men fås ofte til halv pris i september hvis man sjekker litt rundt hos forhandlere.
www.hardrocx.no

Ja, de og Rock Machine er jo kjent for å være knallgode sykler.

Det er én butikk her nede som selger begge deler; et velkjent sykkelsenter som er spesialisert på racere mm. De selger kun sykler, så de kan sakene sine. Men de er ganske dyre, dog har de en del kampanjer, så verdt å sjekke ut ja.

Det var forøvrig de som ikke fikk løs setet på sykkelen vår. Jaja.

Gammel 26-08-13, 19:08   #6
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Standard

Jeg trenger ikke lure lenger ... Mannen overrasket meg med ny sykkel i dag! Han hadde vært på butikken og fått råd om hint og her ifht. ønsket bruk og nå står det altså en Diamant Photon 10 i stua her!

Den er helt knall. Hadde en prøvetur rundt i området just og den passer meg ypperlig ser det ut til. Den kunne muligens være litt stor i rammen, men det ser ikke ut til å være noe problem. Fy flate!!

Gammel 26-08-13, 19:14   #7
Neket
Har diplom

Neket sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Gratulerer med fin sykkel! Og med fin mann, ikke minst

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-08-13, 19:22   #8
Lavender
Passe aktiv

Lavender sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Gratulerer! Vil tro det er en real oppgradering. Jeg har tilsvarende Nakamura fra Intersport.

Gammel 26-08-13, 20:57   #9
Jålebeinet
med tunga på styret

Jålebeinet sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Jålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lavender, her.

Gratulerer! Vil tro det er en real oppgradering. Jeg har tilsvarende Nakamura fra Intersport.

Samme her. Det er en lett og litt agressiv ramme, veldig god å sykle på.

Fikk dere ordnet den gamle?

Jålebeinet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-08-13, 21:21   #10
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Standard

Ja, fy søren! Fin sykkel, fiiin mann! Han KAN gaver!

Nå starter jakten på litt skikkelig utstyr; den har allerede fått skjermer, støtte, lykter foran og bak, flaskeholder mm. Men jeg tipper jeg skifter pedaler og går i anskaffelse av ordentlige sykkelsko mm. Så håper jeg å kanskje finne en grei, rimelig bruktsykkel jeg kan kjøpe piggdekk til og evt sykle på i vinter.

Gammel 26-08-13, 21:23   #11
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Standard

Rock Machine-sykkelen har vi ikke kommet noen vei med. Jeg prøvde meg på et annet verksted, men de ville ikke røre den. Fikk evt anbefalt å gå til sveiset, kappe pinnen det vi ønsker og sveise igjen. Men vi får se. Mannen _kan_ sykle på den som den er nå, så kan hende vi lar det være og bare skifter selve setet, samt at det må skiftes bremseklosser etc.

Jeg har ikke skivebremser på min forøvrig, hvor ofte bør jeg sjekke klossene?

Gammel 27-08-13, 09:06   #12
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg tør ikke bruke klikkpedaler

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-13, 10:59   #13
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Jeg tør ikke bruke klikkpedaler

Hvorfor ikke?

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:58.