|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
stoffavhengig
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvem var du på videregående?Jeg var den som var med i så og si alle gjengene. Jeg hang med nerdene, med utskuddene og med de populære. Sikkert fordi jeg var skoleflink, rar men samtidig godt likt.
|
|
|
#2 |
|
Det kommer seg
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Sv: Hvem var du på videregående?Jeg er veldig langt unna i klesstil i hvertfall.
|
|
|
#3 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Hvem var du på videregående?Jeg var middels flink på skolen. Gjorde bare akkurat nok til at det ble ok i de fleste fag, men var ofte på god fot med lærerne. Ikke poppis blant guttene som kjæresteemne, men hadde mange venner av begge kjønn. Skravla og latteren gikk høyt og mye. Var nok kanskje litt "styrete". |
|
|
|
|
|
#4 |
|
maler
|
Sv: Hvem var du på videregående?Jeg var hun som ikke fikk det helt til sosialt og som hadde feil interresser på fritiden (musikk).Og som drev på med dette hele tiden og leste irriterende lite til å ha såpass bra karakterer som jeg hadde. Og som ikke skjønte dette med mote og ikke var opptatt av fester over hodet. Garantert profilert ut som en av taperne i en sånn film.
|
|
|
#5 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Hvem var du på videregående?Jeg var "hun vanlige". Next door girl. Men så var jeg også kjæreste med nabogutten, som gikk på en annen videregående skole. Jeg var ikke så ulik den jeg er i dag, men jeg er hakket mer selvsikker i dag.
|
|
|
#6 |
|
Rockesøster
|
Sv: Hvem var du på videregående?Jeg var hun som ropte høyest uansett hva det gjaldt. Det ble mye roping ettersom den sjåvinistiske jævelen av en lærer vi hadde måtte håndtere en klasse med bare jenter. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
⭐️⭐️⭐️
|
Sv: Hvem var du på videregående?Jeg var smart men uhyre skolelei og en anelse lat, så jeg var skulker'n som såvidt åpnet bøkene før prøver og allikevel fikk 4-ere. Fagene jeg interesserte meg for og gjorde en liten innsats i fikk jeg stort sett toppkarakterer i.
|
|
|
#8 |
|
Crazy Cat Lady
|
Sv: Hvem var du på videregående?Jeg var hun som gjorde minst mulig lekser, og de som ble gjort var i siste liten, og jeg fikk ufortjent gode karakterer. Spesielt i realfagene. Jeg kom alltid for sent til første time, og var særdeles dårlig likt av klasseforstanderen min. Misnøyen var dessuten gjensidig.
|
|
|
|
#9 |
|
Born to run
Medlem siden: Nov 2009
Sv: Hvem var du på videregående?Jeg var hun flinke, som alltid kunne leksa og fikk gode karakterer. For øvrig var jeg sikkert ganske kjedelig - hadde noen venninner jeg var sammen med, men brukte fritiden på lekser og trening. Jeg var ekstremt ordentlig, aldri noe fest og fjas. Foreldrene mine hadde en svært enkel tenåring å håndtere!
|
|
|
#10 |
|
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
Sv: Hvem var du på videregående?Jeg var hun skravlete, fnisete jenta på bakerste rad som sendte lapper med både gutter og jenter, eller var med og svarte på spørsmål fra læreren. Jeg var greit nok likt, hadde en ålreit vennegjeng, og det hendte mer enn en gang at vi satt i kantina og skravlet i stedet for å gå til time.
|
|
|
#11 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Hvem var du på videregående?
Slik var jeg også.
|
|
|
#12 |
|
--
|
Her var jeg og. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Engel med shit på vingene
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Der har du meg også, dvs. jeg gjorde som regel leksene da, men fikk likevel bare middels resultat.
|
|
|
#15 |
|
Tre små T
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvem var du på videregående?Jeg var den som pratet høyt og mye. Hadde en gjeng jeg var i,mange jenter og gutter. Hadde samme kjæreste gjennom alle årene på vgs (og er gift i dag).Jeg var den som ble gravid og var det store samtaleemnet i en periode. Men brydde meg lite om slikt. Middels/flink på skolen og jobbet masse på Shell.
|
|
|
#16 |
|
Nybegynner
Medlem siden: Jun 2012
![]() |
Sv: Hvem var du på videregående?En ganske så usikker og sjenert jente, som ikke trodde hun hadde noe som helst å stille opp med. Sa ingenting i timene, for det som kom ut ville sikkert være fryktelig dumt likevel. Sist redigert av Kokosrull x : 05-06-12 kl 20:45. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvem var du på videregående?Jeg var sinnsykt jålete. Masse sminke, tupert hår, miniskjørt og høye støvletter. Veldig frekk i kjeften, høy av selvtillit og tøffere enn toget.... hadde ingen politiske menineg, var null interressert i fag og skulka mye. Hadde aldri kjæreste på skolen. I 1.gym hadde jeg en kjæreste fra en annen by, som jeg dro og besøkte. Han var det peneste jeg noengang hadde sett. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Off the map.
|
Sv: Hvem var du på videregående?Jeg var nok ganske anonym på sett og vis. Ikke kul, ikke soss og ikke freaker. Bare var der. Jeg hadde kjæreste og etter hvert samboer og knyttet ikke sterke vennskapsbånd på videregående.
|
|
|
#19 |
|
etterpåklokest
|
Sv: Hvem var du på videregående?Vet ikke. |
|
|
|
|
|
#20 |
|
WF: Isbjorn
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
Sv: Hvem var du på videregående?Jeg var den stille og usynlige som ikke snakket frivillig i timen. Nå er jeg rake motsetningen, holder foreldremøter og snakker lett i forsamling. Har holdt foredrag med mikrofon og danset "Oh, alele" foran 100 foreldre.
|
![]() |
|
|