Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Hvilken type lommebok har du?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-07-11, 18:31   #21
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1276
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken type lommebok har du?

Jeg har vanligvis med meg en stor veske med lommebok liggende oppi et eller annet sted, men bankkort, taxikort og mobiltelefonene har jeg uansett alltid stappet i en eller annen lomme.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-07-11, 18:34   #22
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har en helt plain sort en i lær - jeg vil ha en ny og fancy en - men har ikke hatt tid til å finne en ennå - men Danmark er ahead - og med været som er meldt der, så er nok shopping en reell mulighet

Gammel 05-07-11, 18:56   #23
dea
Superaktiv

Medlem siden: Nov 2009
dea er litt kul
Standard

Den var fin Skyfri, hvor har du kjøpt den?

Jeg har en liten svart lommebok kjøpt på H&M, er på jakt etter en ny og større, men måtte ha noe fort etter at Knerten sølte kakao utover den gamle.

dea er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-07-11, 19:14   #24
Nuppa
Superduperaktiv

Nuppa sin avatar

Nuppa er populærNuppa er populærNuppa er populærNuppa er populær
Standard

Jeg har denne fra Adax. Kjempefin. Det er plass til alle kortene, lomme til pengene og plass til mobil, lipgloss og nøkler. Liker også godt reimen som er superkjekk når jeg bruker bare denne som veske. Også er den ikke større enn at den går oppi den større veska mi dersom jeg trenger å ha med meg hele, og da har jeg likevel alt samlet på en plass.

Nuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-07-11, 19:19   #25
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg bruker ALLTID veske, så lommebok er til penger og kort only. Og til en usannsynlig diger mengde kvitteringer og bonus-stemplekort til diverese kaffebarer.

Lommeboken er nummer ørten i rekken, men den er veldig pen og klassisk, og passer å dra frem overalt - nøytral nok til hverdags, og elegant nok til settinger hvor denslags er viktig. Og så har den plass til mynter uten å strø dem overalt i vesken, og to separate seddellommer slik at man kan gå i all evighet og drasse på restene av ferievalutaen...

Så for første gang har jeg hatt en lommebok lenge.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-07-11, 19:30   #26
Lenam
awesom

Lenam sin avatar

Blogginnlegg: 20
Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Jeg har vanligvis med meg en stor veske med lommebok liggende oppi et eller annet sted, men bankkort, taxikort og mobiltelefonene har jeg uansett alltid stappet i en eller annen lomme.

Samme her.

Vesken er som regel så stor at jeg får med meg et helt liv i den. Det er et lite helvete å finne frem i den, men jeg klarer meg ikke uten den.

Lenam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-07-11, 19:35   #27
Fersken
Tatt på

Fersken sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Andre etasje
Blogginnlegg: 127
Fersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har en eldgammel A-plan pocket lommebok. Den er såpass stor at jeg finner den lett i den store veska jeg stort sett drasser med meg.

Gammel 05-07-11, 19:35   #28
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Jeg har alltid med stor veske og har type lommebok som vist i det første innlegget.
Det var smart med en sånn konvoluttveske hvor man får plass til både penger, kort, nøkler og mobil.
Det skal jeg jammen se etter på ferien i Spania.

Gammel 05-07-11, 19:37   #29
Rose
Bør lage seg en tittel selv

Rose sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Rose er populærRose er populærRose er populærRose er populær
Standard

Jeg har en pitte liten lommebok fra h&m som kun kostet 30 kr Hadde lyst på en som jeg bare kunne ha i lommen når jeg skulle på butikken. Så var den jeg hadde tidligere ødelagt så myntene falt hele tiden ut. Er egentlig på jakt etter en ny litt større men har liksom ikke funnet en jeg liker.

Gammel 05-07-11, 21:42   #30
skyfri
.

skyfri sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
skyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av dea, her.

Den var fin Skyfri, hvor har du kjøpt den?

I Trondheim, på en butikk jeg ikke aner navnet på. En sånn butikk med mye rart. Ligger i samme gate som Byhaven.

skyfri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-07-11, 21:51   #31
Hot Lips
kissable

Hot Lips sin avatar

Medlem siden: Feb 2010
Hot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nuppa, her.

Jeg har denne fra Adax. Kjempefin. Det er plass til alle kortene, lomme til pengene og plass til mobil, lipgloss og nøkler. Liker også godt reimen som er superkjekk når jeg bruker bare denne som veske. Også er den ikke større enn at den går oppi den større veska mi dersom jeg trenger å ha med meg hele, og da har jeg likevel alt samlet på en plass.

Den likte jeg! Får man kjøpt slike på nett?

Hot Lips er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-07-11, 22:10   #32
Frantzen
Passiv

Standard

For tiden bruker jeg en sminkepung som datteren min strikket til meg for et par år siden, altså med både litt jålesaker o.l og kort/penger oppi. Jeg fikk svigerinnen min til å fóre den, men den er tøyelig og romslig. :kjær eiendel:

Svar med sitat
Gammel 05-07-11, 22:59   #33
Nuppa
Superduperaktiv

Nuppa sin avatar

Nuppa er populærNuppa er populærNuppa er populærNuppa er populær
Standard

Filippa:Ikke sikker. Jeg har kjøpt min på Morris.

Nuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-07-11, 23:05   #34
Robyn
⭐️⭐️⭐️

Robyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Jeg tror kanskje egen kortholder og en sånn liten veske kan være et alternativ til den pungen jeg har kjøpt, smart. Greit å ha alt samlet i en enhet i den større veska og, for normalt tar det en halv dag å finne frem det jeg trenger.

-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-07-11, 23:07   #35
Fløyel
~~~~~~~

Fløyel sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg har en sort avlang variant av Tallulah sin lommebok.

Sist redigert av Fløyel : 05-07-11 kl 23:13.
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-07-11, 23:23   #36
Daisy
Trademark: Imperfection

Daisy sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Min ligner denne men er IKKE rosa, den er cognac.

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-07-11, 23:27   #37
Robyn
⭐️⭐️⭐️

Robyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Daisy, her.

Min ligner denne men er IKKE rosa, den er cognac.

Jeg elsker rosa (bor sammen med tre gutter ) og syns den var kjempefin, sånn kunne jeg hatt.

-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-07-11, 23:31   #38
Daisy
Trademark: Imperfection

Daisy sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Jeg kunne sikkert hatt den selv

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-07-11, 23:36   #39
Maxine
Einsam

Maxine sin avatar

Hvor: Heme ve Mjøsa
Blogginnlegg: 17
Maxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg har en svart skinnlommebok jeg fikk av min tidligere arbeidsgiver. Og jobber nå i annen bank, og har derfor satt klistremerke over logoen til konkurrenten

Maxine er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:59.