|
Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
|
![]() Sv: Hvilken type lommebok har du?Jeg har vanligvis med meg en stor veske med lommebok liggende oppi et eller annet sted, men bankkort, taxikort og mobiltelefonene har jeg uansett alltid stappet i en eller annen lomme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Hvilken type lommebok har du?Jeg har en helt plain sort en i lær - jeg vil ha en ny og fancy en - men har ikke hatt tid til å finne en ennå - men Danmark er ahead - og med været som er meldt der, så er nok shopping en reell mulighet
![]() |
#23 |
Superaktiv
Medlem siden: Nov 2009
![]() |
![]() Sv: Hvilken type lommebok har du?Den var fin Skyfri, hvor har du kjøpt den?
![]() |
#24 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilken type lommebok har du?Jeg har denne fra Adax. Kjempefin. Det er plass til alle kortene, lomme til pengene og plass til mobil, lipgloss og nøkler. Liker også godt reimen som er superkjekk når jeg bruker bare denne som veske. Også er den ikke større enn at den går oppi den større veska mi dersom jeg trenger å ha med meg hele, og da har jeg likevel alt samlet på en plass. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Kidding, right?
|
![]() Sv: Hvilken type lommebok har du?Jeg bruker ALLTID veske, så lommebok er til penger og kort only. Og til en usannsynlig diger mengde kvitteringer og bonus-stemplekort til diverese kaffebarer.
![]() |
![]() |
#26 |
awesom
|
![]() Sv: Hvilken type lommebok har du?
Samme her.
![]() |
#27 |
Tatt på
|
![]() Sv: Hvilken type lommebok har du?Jeg har en eldgammel A-plan pocket lommebok. Den er såpass stor at jeg finner den lett i den store veska jeg stort sett drasser med meg.
![]() |
#28 |
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilken type lommebok har du?Jeg har alltid med stor veske og har type lommebok som vist i det første innlegget.
![]() |
#29 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Apr 2008
![]() Sv: Hvilken type lommebok har du?Jeg har en pitte liten lommebok fra h&m som kun kostet 30 kr
![]() |
#31 |
kissable
Medlem siden: Feb 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Den likte jeg! Får man kjøpt slike på nett?
![]() |
#32 |
Passiv
|
![]() Sv: Hvilken type lommebok har du?For tiden bruker jeg en sminkepung som datteren min strikket til meg for et par år siden, altså med både litt jålesaker o.l og kort/penger oppi. Jeg fikk svigerinnen min til å fóre den, men den er tøyelig og romslig. :kjær eiendel: |
![]() |
![]() |
#33 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Hvilken type lommebok har du?Filippa:Ikke sikker. Jeg har kjøpt min på Morris. |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
⭐️⭐️⭐️
|
![]() Sv: Hvilken type lommebok har du?Jeg tror kanskje egen kortholder og en sånn liten veske kan være et alternativ til den pungen jeg har kjøpt, smart. Greit å ha alt samlet i en enhet i den større veska og, for normalt tar det en halv dag å finne frem det jeg trenger.
![]() |
#36 |
Trademark: Imperfection
Medlem siden: Feb 2008
![]() Sv: Hvilken type lommebok har du?Min ligner denne men er IKKE rosa, den er cognac.
![]() |
#37 |
⭐️⭐️⭐️
|
Jeg elsker rosa (bor sammen med tre gutter
![]() |
#38 |
Trademark: Imperfection
Medlem siden: Feb 2008
![]() Sv: Hvilken type lommebok har du?Jeg kunne sikkert hatt den selv