Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hjelp meg å takle fri

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-06-11, 16:23   #21
Pesten
Bør lage seg en tittel selv

Pesten sin avatar

Medlem siden: Feb 2011
Pesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hjelp meg å takle fri

Høres ut som meg. Jeg jobber best under press og da først får jeg tingene gjort.

Gammel 27-06-11, 16:50   #22
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Si til deg selv at det er helt normalt å bruke den første uka av ferien til å være stresset og ikke greie å roe ned. Si til deg selv at poenget med ferie er å gjøre mindre enn vanlig. Det at du ikke får gjort noe er kanskje fordi du egentlig trenger et par dager med beina høyt og en tekopp? I såfall er det like greit å innvilge seg det uten dårlig samvittighet.

Jeg har forresten endret mine jobblister i feriene. Istedenfor å ha en haug ting som helst skal bli ferdige, bestemmer jeg meg for en avgrenset oppgave hver dag. Så er resten av dagen avslapning og fritid. Brukbar oppgave er "levere bøker på biblioteket". Eller "rydde i badeskapet". Ikke "systematisere alle bodene og gå gjennom klærne til alle i familien".

Gammel 27-06-11, 17:23   #23
gajamor
Travelt opptatt

gajamor sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Blogginnlegg: 3
gajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg bruker dette flylady-forumet når jeg vil ha god samvittighet. Tre små oppgaver er akkurat så lite at man rekker å huske dem, men såpass mye at man føler man har utrettet noe den dagen.

Gammel 27-06-11, 19:18   #24
kiki
Bør lage seg en tittel selv

kiki sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
kiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner til
Standard

Hm, jeg leste kanskje innlegget litt feil. Jeg leste det som at du ikke klarte slappe av, men problemet er kanskje at du ikke får ting gjort?

Gammel 27-06-11, 19:22   #25
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1278
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Er det at du faktisk får gjort noe og ikke får det til som er problemet, eller at du føler at du må gjøre noe uten egentlig å ha grunn til det, og så får dårlig samvittighet over å ikke gjøre noe?

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-06-11, 19:26   #26
Elise
Ute av drift

Elise sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av kiki, her.

Hm, jeg leste kanskje innlegget litt feil. Jeg leste det som at du ikke klarte slappe av, men problemet er kanskje at du ikke får ting gjort?

For meg er det begge deler. Jeg klarer ikke å slappe av, fordi det er så mye burde-burde rundt meg, men så klarer jeg ikke å få gjort det heller. Hver dag ender med dårlig samvittighet over at jeg ikke har gjort et fornuftig slag hele dagen, og mer stress over alt som burde vært gjort. Og om jeg er ekstra heldig får jeg i tillegg litt kjeft av gubben for å være så ineffektiv, fordi han må trå til med husarbeid etter 12 timer på jobb. Og selv om jeg ikke har gjort NOE i løpet av dagen, har jeg heller ikke slappet av.

Gammel 27-06-11, 19:30   #27
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 841
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Dette hørtes ikke aldeles ukjent ut, nei. Forskjellen for meg er vel kanskje at jeg sjelden har planer om å gjøre noe særlig heller, lat som jeg er, og da er veien svært kort til den totale apati.

Men er ikke poenget med ferie og avslapning, nettop det å ikke gjøre noe? Det er helt fint å være apatisk når man slapper av. Hvis resten av familiesituasjonen tillater det, da.

HI: jeg er enig med Katta. Dessuten: å få slappet av og koblet ut burde også få en egen plass på "gjøre"-lista di. Det er nyttig å bare ligge på sofaen en hel dag, hvis det er det som trengs for å koble ut.

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-06-11, 19:31   #28
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har 1000 prosjekter i ferien, det er kanskje løsningen for deg også?

Gammel 27-06-11, 19:32   #29
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg er helt motsatt av mannen til Tjorven, og kunne helst tenke meg å feriere mest mulig hjemme. Men aller helst supplert med innleid vaskehjelp, og hyppige restaurantbesøk/take-away-mat, slik at jeg kan slappe helt av.

Gammel 27-06-11, 19:50   #30
Miraluca
Aktiv

Miraluca sin avatar

Medlem siden: May 2011
Miraluca er litt kulMiraluca er litt kul
Standard

Du har ikkje noe hobby eller noe som du kan bruke tid på som du trives med da? Sånn at det føles som du gjør noe meningsfyllt, samtidig som du sitter å slapper av? Eksempler:
-Lage fotoalbum av bilder som aldri har blitt fyllt inn i album, få fremkallt bilder som er lagret, scrappe album eller velge en enklere variant.
-Enkelt hagearbeid dersom du har hage, dille med egen liten urtehage f.eks (trenger egentlig ikkje hage til det - balkong med noen potter kan gjøre samme nytten). Velger du dager med fint vær til dette, kan du jo få slikket litt sol og få litt sommerfølelse i samme slengen.
-Ta med fiskestangen og finn deg et koselig fiskested om slike muligheter finnes nær deg og du syns det er greit å gjøre. Sjøen kan i seg sjøl ha en avslappende effekt på mange.
-Gå turer, gjerne i skog og mark og nyt et velfortjent stort glass med noe iskaldt som frister etterpå
-Løs kryssord (holder hjernen i aktivitet samtidig som du egentlig ikkje gjør en eneste ting )
-Les bøker. Er du for rastløs til å konsentrere deg om å lese, kan kanskje lydbok være et alternativ.
-Håndarbeid. Strikke, hekle, sy, male, you name it. Kanskje ferien er tiden for å ta opp igjen håndarbeid som aldri har blitt fullført pga tid og ork
-Invitere venner på grillfest eller sommerlig tapas en kveld og bruk dagen til å lage til fristende små retter dersom du liker å lage til mat og fest. (Eg slapper masse av med matlaging når eg kan eksperimentere og lage mye forskjellig godt)

osv, sikkert flere tips fra andre!

Miraluca er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-06-11, 20:13   #31
Rug
Det er bare en fase

Rug sin avatar

Rug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt likt
Standard

Jeg kommer drassende med mitt vanlige tips: timeren. For meg er timeren uunnværlig. Jeg kan feks sette timeren på ti minutt, og bestemme meg for å rydde på kjøkkenet i den tiden. Ti minutter klarer jeg alltid, samme hvor stor mangelen på motivasjon er.

Noen ganger gidder jeg ikke mer enn ti minutter, andre ganger blir det gjerne 12. Oftere og oftere ser jeg at jeg er så nær målet at jeg liksågodt gjør meg ferdig med det samme. Uansett kan jeg ta en ti minutter der jeg gjør noe jeg har lyst til etterpå.

Rug er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-06-11, 20:30   #32
Tangerine
Eklektisk

Tangerine sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 1
Tangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Jeg har 1000 prosjekter i ferien, det er kanskje løsningen for deg også?

Jeg har noen prosjekt som varer i 1000 dager, men som egentlig burde ta bare én dag.

Tangerine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-06-11, 20:31   #33
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Timer funker ikke for meg. Jeg håndterer nemlig ikke å legge fra meg noe som ikke er ferdig. Jeg må heller bestemme meg for en avgrenset oppgave og si til meg selv at "så langt og etterpå tur ut" eller noe sånt.

Gammel 28-06-11, 10:17   #34
zeppelin
Jamning

zeppelin sin avatar

Medlem siden: Jun 2008
zeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt likt
Standard

Tusen takk for alle gode råd. Det er så godt med alle disse kloke FP hoder. Jeg får i grunnen bare mer bekreftelse på noe som sakte men sikkert går opp for meg for tiden. En sammenheng som jeg syns er vanskelig å forstå, men som gjelder i stor grad i mitt liv. Skal prøve å formulere presist hva jeg vil frem til.

- Ved å ikke ta meg tid til avkopling, avslapping, hyggelige gjøremål og "ingenting" orker jeg ikke å gjøre det som er nødvendig av de viktige tingene. Dette fører til masse dårlig samvittighet, som igjen stjeler energien fra meg. Det hjelper ikke på at jeg allerede er "utbrent", sliten og bestandig trøtt. (presist liksom...)

Opprinnelig lagt inn av Tangerine, her.

Kanskje vi kan utfordre hverandre til å gjøre en ting hver dag, og så melder vi om vi har klart det? Jeg må sortere og fjerne et tonn blader fra soverommet mitt.

Ingen dum ide!

Opprinnelig lagt inn av ullmor, her.

Jeg skjønner ikke hva som er vanskelig. Vil du får gjort ting eller sliter du med å klare å slappe av?

Begge deler og det føles som to sider av samme sak.

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Si til deg selv at det er helt normalt å bruke den første uka av ferien til å være stresset og ikke greie å roe ned. Si til deg selv at poenget med ferie er å gjøre mindre enn vanlig. Det at du ikke får gjort noe er kanskje fordi du egentlig trenger et par dager med beina høyt og en tekopp? I såfall er det like greit å innvilge seg det uten dårlig samvittighet.

Jeg har forresten endret mine jobblister i feriene. Istedenfor å ha en haug ting som helst skal bli ferdige, bestemmer jeg meg for en avgrenset oppgave hver dag. Så er resten av dagen avslapning og fritid. Brukbar oppgave er "levere bøker på biblioteket". Eller "rydde i badeskapet". Ikke "systematisere alle bodene og gå gjennom klærne til alle i familien".

Takk, dette gikk rett hjem hos meg.

Opprinnelig lagt inn av kiki, her.

Som sagt over, er det begge deler. Virvlet inn i hverandre.

Kanskje kan det sier slik
- Jeg får ikke til å slappe av, fordi jeg ikke får ting gjort OG jeg får ikke ting gjort fordi jeg ikke får til å slappe av.

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Er det at du faktisk får gjort noe og ikke får det til som er problemet, eller at du føler at du må gjøre noe uten egentlig å ha grunn til det, og så får dårlig samvittighet over å ikke gjøre noe?

Jeg tror du treffer spikeren på hodet her ja. Jeg går konstant med en følelse av at jeg må få gjort noe. Hos meg er det jo grunn til det også, siden jeg er tripperarbeidende (jobb, studier og hjem). Dette er hva jeg tenker og forteller meg selv, som sikkert er grobunn for samvittigheten: Hvis jeg bruker ferien på å slappe av og kose meg får jeg dårlig samvittighet, fordi det er jo nå jeg virkelig har tid til ting. Alt jeg ikke fikk tid til gjennom arbeidsåret skal jeg jo ta tak i nå! Jeg må jo komme ajour....

Opprinnelig lagt inn av Miraluca, her.

Du har ikkje noe hobby eller noe som du kan bruke tid på som du trives med da? Sånn at det føles som du gjør noe meningsfyllt, samtidig som du sitter å slapper av? Eksempler:

Dette gikk jeg og tenkte på i går kveld. Jeg prioriterer bort slike hyggelige ting, fordi jeg får dårlig samvittighet over ikke å bruke tid på det som er viktig. Men kanskje må jeg omdefinere og legge inn en hobby på denne viktig lista?

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Timer funker ikke for meg. Jeg håndterer nemlig ikke å legge fra meg noe som ikke er ferdig. Jeg må heller bestemme meg for en avgrenset oppgave og si til meg selv at "så langt og etterpå tur ut" eller noe sånt.

Dette har jeg prøvd. Noen ganger med hell. Skal prøves igjen.

Gammel 28-06-11, 10:19   #35
zeppelin
Jamning

zeppelin sin avatar

zeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt likt
Standard

Hvis noen lurer på om jeg føler meg patetisk og dum så er svaret ja. Jeg har ikke lyst til å slite med sånne rare greier som dette....

Gammel 28-06-11, 10:21   #36
Mani
Helt vanlig

Blogginnlegg: 1
Mani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Om du ønsker å bli mer effektiv nytter det ikke å henge rundt å vente på motivasjonen. Da kan det hende du blir sittende en stund. Motivasjon kommer som regel etter at man har begynt. Særlig når det er snakk om kjedelige oppgaver.

Gammel 28-06-11, 10:25   #37
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av zeppelin, her.

Hvis noen lurer på om jeg føler meg patetisk og dum så er svaret ja. Jeg har ikke lyst til å slite med sånne rare greier som dette....

Jeg tror ikke noen synes du er patetisk og dum. Det rådet noe usikkerhet omkring hva som egentlig er problemet ditt, det at du ikke klarer å starte/gjennomføre viktige oppgaver, eller det at du ikke klarer å legge fra deg tanken på alle mulige oppgaver og bare slappe av. Nå har du bekreftet at det er det siste. Du har helt sikkert masse som burde gjøres og som man burde komme ajour med, men som du skriver over her så er det faktisk viktig å sette av tid til seg selv, til å slappe av og ikke tenke på alt som burde vært gjort. Spesielt når man er trippelarbeidende. Kanskje det vil hjelpe å realitetsorientere seg litt om hva slags ting som kan vente til ddu er feridg med studier, hva som bør gjøres i det daglige (og hvordan du kan få skvist inn tid til det uten at det tar overhånd), hvordan arbeidsoppgaver i hjemmet kan fordeles mellom de som kan bidra, etc. Kanskje du har litt å gå på i forhold til å senke lista litt. Jeg synes det hjelper for egen del, når jeg stirrer utover havet av rot i stua, å tenke på hvorfor jeg prioriterer som jeg gjør, og at det å ha en rotete stue er noe som følger med den prioriteringen.

Gammel 28-06-11, 10:34   #38
zeppelin
Jamning

zeppelin sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Kanina, her.

Kanskje det vil hjelpe å realitetsorientere seg litt om hva slags ting som kan vente til ddu er feridg med studier, hva som bør gjøres i det daglige (og hvordan du kan få skvist inn tid til det uten at det tar overhånd), hvordan arbeidsoppgaver i hjemmet kan fordeles mellom de som kan bidra, etc.

Ja, det høres ut som en god ide.

Jeg kan komme med et godt eksempel. Fotoalbumer! Jeg får ikke tid til å ta meg av bildene vi har av ungene. Det innebefatter også de kjekke babyalbumene (som gir meg den svarteste samvittighet som mor). Dette er en ting jeg føler at jeg absolutt burde ha gjort og som jeg ikke føler jeg kan vente med til etter studier. Dette henger jo litt sammen med å huske hva som kom når osv. Jeg har i tre år tenkt at jeg bare skulle komme ajour med de bildene, og SÅ ha en gang hver 3 måned e.l hvor jeg fikser bildene som er tatt siden sist. Men dette har altså ikke blitt realisert. Det eneste jeg til nå har brukt disse fotoprosjektene til er altså å slå meg selv i hodet.

Gammel 28-06-11, 10:42   #39
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av zeppelin, her.

Ja, det høres ut som en god ide.

Jeg kan komme med et godt eksempel. Fotoalbumer! Jeg får ikke tid til å ta meg av bildene vi har av ungene. Det innebefatter også de kjekke babyalbumene (som gir meg den svarteste samvittighet som mor). Dette er en ting jeg føler at jeg absolutt burde ha gjort og som jeg ikke føler jeg kan vente med til etter studier. Dette henger jo litt sammen med å huske hva som kom når osv. Jeg har i tre år tenkt at jeg bare skulle komme ajour med de bildene, og SÅ ha en gang hver 3 måned e.l hvor jeg fikser bildene som er tatt siden sist. Men dette har altså ikke blitt realisert. Det eneste jeg til nå har brukt disse fotoprosjektene til er altså å slå meg selv i hodet.

Godt eksempel for realitetsorientering. Hvor viktige er egentlig fotoalbum? har du bildene digitalt? I så fall ville jeg heller fokusert på å lage sikkerhetskopier, enn å på død og liv lage fine album. Jeg har en skoeske med bilder fra min egen barndom. Min mor prioriterte ikke slike ting (ikke jeg heller, tydeligvis!). Det er fint likevel. Hvis jeg vil, kan jeg sette dem inn i et album selv. Et album om mitt liv, kanskje, og ta med bilder fra ungdomstid og voksen alder også. Ett album med få bilder er ofte mer verd enn bunkevis med album som man ikke orker å bla gjennom. Bare man tar vare på nok bilder, burde alle være fornøyd. Og hvor viktig er egentlig rekkefølgen? Skal bidlene brukes som bevis i en rettssak? Skal avkommet bli en berømt oppdagelsesreisende som noen kommer til å skrive biografien om, om 100 år?

Jeg har forresten et verre eksempel, eller faktisk to. 1) rydding av loftet. Det begynner å bli prekært, men jeg tar meg ikke tid til det i år heller. 2) oppussing av badet. Joda, det må jeg nok få gjort før kulda setter inn. Men jeg vegrer meg.

Husk på at du er i en unntakssituasjon med jobb og studier og små barn. Store sideprosjekter har ikke hovedprioritet. Studiene, jobben, og den daglige driften av hjemmet og familien, er det som har prioritet. Og å ta vare på deg selv samtidig.

Evt kan du sette opp fotoalbum på agendaen for regnværsdager i sommer, gjerne sammen med barna, så blir det et koselig familieprosjekt hvor dere kan snakke sammen om alle minnene.

Gammel 28-06-11, 10:44   #40
Isbjørn
WF: Isbjorn

Isbjørn sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Isbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har også ferie og er ganske tiltaksløs. Men, så har jeg jo ferie Rart med det, men jeg (og du) er vant med å ha mange jern i ilden hele tiden, så da er det jo litt uvant å plutselig ikke gjøre "noe". Jeg har gjort fint lite i 3 dager nå, og i tillegg er barna hos besteforeldrene. Har satt på 2 maskiner klær og støvsugd litt. Men, det var fordi jeg måtte (fikk besøk).

Kjenner det er deilig å bare ikke gjøre noe spesielt, kun det jeg føler for akkurat her og nå.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:58.