Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Utelamper

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-06-11, 21:48   #21
konsulenten
Passiv

Standard

Sv: Utelamper

Her er de Nordlux produserer i rustfritt stål.

Svar med sitat
Gammel 25-06-11, 21:50   #22
Syrin
Med tommestokk i veska

Syrin sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Syrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Men der var jo mange fine! Kva er det du klagar for?

Syrin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-11, 21:55   #23
Minerva
guru advisor

Minerva sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: I de dype skoger
Blogginnlegg: 157
Minerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt av
Standard

Kjenner noen som har disse på grå mur. Overraskende stilig, lampen gjør ikke så mye ut av seg her.

Minerva er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-11, 21:56   #24
konsulenten
Passiv

Standard

Jeg er pålagt å ha utelampe ytterst på uteboden, denne skal også fungere som gatebelysning i stikkveien. Jeg synes liksom ikke det blir helt riktig med en liten spott. Må være en ordentlig lampe. Denne var litt i min gate:

Svar med sitat
Gammel 25-06-11, 22:04   #25
konsulenten
Passiv

Standard

Ser de der for meg på grå murvegger. Stilig, Minerva!

Mitt hus har liggende panel med dype profiler. Jeg synes ikke det kler alt for minimalistiske og nymotens lamper. Jeg liker veldig godt stilen på lampene fra 50-, 60- og 70-tallet. Disse passer også godt til mitt hus som ble bygget på 70-tallet i en funkisinspirert stil. (Men også inspirert av engelske hagebyer, litt av miks ).

Svar med sitat
Gammel 25-06-11, 22:12   #26
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av konsulenten, her.

Jeg er pålagt å ha utelampe ytterst på uteboden, denne skal også fungere som gatebelysning i stikkveien. Jeg synes liksom ikke det blir helt riktig med en liten spott. Må være en ordentlig lampe. Denne var litt i min gate:

Hvor fant du den?

Gammel 25-06-11, 22:17   #27
konsulenten
Passiv

Standard

Jeg fant den på siden til produsenten, Nordlux. Her. Og nå prøver jeg å finne den i en eller annen norsk nettbutikk. No luck so far...

Svar med sitat
Gammel 25-06-11, 22:36   #28
konsulenten
Passiv

Standard

Forresten, Polyanna. Sånne runde glasskupler i klart eller hvitt glass med enkel festeanordning er jo veldig funkis, da. Jeg har den stilen nå men den ene er ødelagt og jeg har litt lyst på noe annet. Klarte ikke finne noe godt eksempel, men jeg mener altså runde kupler noe á la dette:

Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:59.