|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Spiser dine barn wok?
:noterer nok en seier for 4-8-teorien:
|
|
|
#22 |
|
Ringskrømt
|
Du sier noe. Smurfen, som likte og spiste ALT før, er mye mer småspist og kommer oftere med "liker ikke" nå enn tidligere. Damn! Storesøster har aldri vært noe annet enn småspist, og det meste er skummelt den dau i dau!
|
|
|
#23 |
|
Crazy Cat Lady
|
Sv: Spiser dine barn wok?Yngste elsker wokede grønnsaker, eldste er ikke så glad i stekte grønnsaker, men spiser gjerne mye salat.
|
|
|
|
#24 |
|
Passiv
|
Sv: Spiser dine barn wok?Ja. Eldste spiser det meste, mellomste skal helst ha grønnsakene uten saus, og Minsteturbo vil ikke ha noe som helst med grønnfarge på . |
|
|
|
#26 |
|
Erfaren
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spiser dine barn wok?15-åringen spiser wok, både kjøtt og de fleste grønnsaker. |
|
|
|
|
|
#27 |
|
Kjernesnill
|
Sv: Spiser dine barn wok?Mine er matglade og spiser wok. Yngste tar helst kjøtt, paprika og brokkoli. Eldste liker alt, men elsker vannkastanjer. De er spesielt glade i nudler ved siden av, men ris med soyasaus på er også nam. Det går opp og ned, og noen dager spiser de mest av tilbehøret, andre ganger er det knapt kjøtt igjen til meg.
|
|
|
#29 |
|
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
|
#31 |
|
En anelse distre
Medlem siden: Feb 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spiser dine barn wok?Tja. Nå er det stort sett brokkoli, blomkål og gulrot som går ned hos bølla her, men hun skiller ikke mellom om de er rå, dampet eller woket. |
|
|
|
|
|
#32 |
|
Kjernesnill
|
Sv: Spiser dine barn wok?Selv hos storspisersønnen min har jeg merket en økende kresenhet etter at han passerte 4. Det er stor skepsis til en del matvarer, og noe er totalt uaktuelt. Løk f.eks., det må spyttes ut, alternativt legges på tallerkenkanten.
|
|
|
#33 |
|
Licence to thrill
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Sv: Spiser dine barn wok?Ja, de spiser wok. Mora deres er rent militant i matveien |
|
|
|
|
|
#34 |
|
tradisjonell figur
|
Sv: Spiser dine barn wok?Ja, de spiser wok - både grønnsaker og kjøtt. Og er det noe de ikke liker av det som er oppi, legger de det til side og spiser det de liker
|
|
|
#36 |
|
Lett rørt
|
Sv: Spiser dine barn wok?De spiser wok, ja. Men vi tar tilside til ungene før vi tar på sausen, så framt den ikke er svært mild. Jeg og mannen elsker sterk mat, eldste reagerer på det i forhold til refluksen, yngste får litt av vår blandet med sin om han ønsker.
|
|
|
#38 |
|
Unik
Medlem siden: Apr 2008
Sv: Spiser dine barn wok?Nix. De spiser kjøttet og evt gulrøtter og ris. Uten woksaus. Men Junior spiser ikke grønnsaker, selv om vi aldri slutter å spørre om han skal ha.
|
|
|
#39 |
|
Kleintje I + II
Medlem siden: Feb 2007
Sv: Spiser dine barn wok?Ja de spiser wok, og begge er i den fire til åtte kategorien. Den yngste har hatt en lang periode der saus er lik æsj, nå virker den å være på hell heldigvis. Jeg krever at alt smakes på, ellers er de frie til å legge til side. Tomat feks blir ikke spist av noen av de.
|
|
|
|
#40 |
|
Har ikke tittel
Medlem siden: Nov 2006
Sv: Spiser dine barn wok?Ja. |
|
|