|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Trampoline - djevelens verk eller helt ok?Vi har trampoline og den er mye i bruk, selv var jeg senest der å hoppet i dag. Moro for stor å liten
![]() |
#22 |
Erfaren
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Trampoline - djevelens verk eller helt ok?Vi har og barna elsker den . Står innerst i hagen . Jeg følger reglen fra produsenten om kun et barn av gangen .De får ikke hoppe om trampolina er våt . Ikke lov å ta salt og har sikkerhetsnet . |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Gal kattedame
|
![]() Sv: Trampoline - djevelens verk eller helt ok?Noe av det lureste vi har gitt ungene !
![]() |
#24 |
stille
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Trampoline - djevelens verk eller helt ok?Vi har hatt trampoline i tre år? Fire år? Fem år?
![]() |
#25 |
Teacher.
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: På midten
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Trampoline - djevelens verk eller helt ok?Vi har den store på 4 m. Jentene elsker den og har mange timer der. Vi har hatt den i flere år, og ingen har hittil skadet seg der.
![]() |
#26 |
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Trampoline - djevelens verk eller helt ok?Helt ok.
![]() |
#27 |
Nybegynner
Medlem siden: Jun 2011
![]() |
![]() Sv: Trampoline - djevelens verk eller helt ok?Vi har også og synes det er morsomt for store og små
![]() |
#28 |
I mål
|
![]() Sv: Trampoline - djevelens verk eller helt ok?Vi har ikke, jeg orker ikke ha ansvaret for det, er ikke interessert i å måtte følge med hele tiden når ungene er der, ha enda en ting å diskutere regler i forhold til. Jeg ser ingen trampoliner i nærheten der anbefalte regler følges. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Rosebud
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sunset Bvld.
![]() ![]() |
![]() Sv: Trampoline - djevelens verk eller helt ok?Etter å ha lest tråden skjønner jeg jo at vi ikke er totalt uansvarlige når vi vurderer å gå til innkjøp av en trampoline. Det at det føles tryggere å følge med på at reglene for trampolinebruk følges når den står i vår egen hage er også et godt poeng.
![]() |
#31 |
navnet sjemmer ingen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Trampoline - djevelens verk eller helt ok?Vi har på sjuende året. Brukes hver dag mellom påske og vinterferien. Vår er 4,2 meter, stygg som fy og godt sikret. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Strikker
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Sunnmøre
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Trampoline - djevelens verk eller helt ok?Jeg har vært skeptisk pga skader hos venners barn. En har faktisk brukket arma to ganger!
![]() |
#33 |
Hvor: Oslo
![]() Sv: Trampoline - djevelens verk eller helt ok?Vi hadde planer om å styre unna, men nå har vi fått en som skal stå på hytta. Vi må bare få sikkerhetsutstyret på plass først. Jeg inrømmer at jeg gleder meg og sinnser at dette nok blir sommerens eneste trim!
![]() |
#34 |
Leken
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Trampoline - djevelens verk eller helt ok?Våre tre elsker trampolina, og vi har så langt vært forskånet for skader! Har hatt trampoline i seks år nå, og byttet ut til ny og litt større nå i vår. Er selvfølgelig sikret. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|