Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Synes du rotter er motbydelige?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-06-11, 18:33   #21
Unicorn
Står på egne ben
 
Unicorn sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Det våte Vestland
Innlegg: 1.343
Unicorn er populærUnicorn er populærUnicorn er populærUnicorn er populærUnicorn er populærUnicorn er populær
Standard

Sv: Synes du rotter er motbydelige?

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Ekle pga halen!

__________________
Unicorn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-06-11, 18:45   #22
Pesten
Bør lage seg en tittel selv
 
Pesten sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Innlegg: 2.777
Pesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Synes du rotter er motbydelige?

Æsj.

__________________
Storebror 01, mellomsøster 02 og lillesøster 05.
Pesten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-06-11, 18:49   #23
Frøydis
stoffavhengig
 
Frøydis sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 7.075
Frøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Synes du rotter er motbydelige?

Hetterotter er flotte kjæledyr. Jeg har hatt to.

__________________
jan '09 og nov '11
Frøydis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-06-11, 18:50   #24
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Synes du rotter er motbydelige?

Nei, i utg.pkt har jeg ikke noe imot rotter. De kan være vemmelige, men de trenger heller ikke være det. Husker vi hadde rotter på loftet på barneskolen, dvs. i kontrollert form - vi hadde et helt loft med rotter, mus, marsvin, fugler, kaniner, skilpadder osv. i regi av skolen. Da koste jeg like mye med rottene som med andre dyr.

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-06-11, 18:53   #25
mina
Strikker
 
mina sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Sunnmøre
Innlegg: 3.217
mina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt likt
Standard

Sv: Synes du rotter er motbydelige?

Kjæledyrrotter er bare nydelige!

Var ikke så begeistra da det sprang ei rotte over støvelen min i løa for et par år siden, men ikke en gang den var motbydelig.

__________________
-99 -01 -05
mina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-06-11, 18:56   #26
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Synes du rotter er motbydelige?

Rotter, hamstre, gnagere generelt: Liker ikke.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-06-11, 18:59   #27
Vianne Rocher
Kamerat Pære
 
Vianne Rocher sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Innlegg: 6.031
Vianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Synes du rotter er motbydelige?

Jepp! Jeg har gngagerfobi!

__________________
Ain't nobody dope as me, I'm dressed so fresh and clean.
2008 2013 2015
Vianne Rocher er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-06-11, 19:02   #28
Hulda
Bør lage seg en tittel selv
 
Hulda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 1.823
Hulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Synes du rotter er motbydelige?

Rotter er søte!

Jeg har hatt en selv, og den var kjempesnill.. Var med meg på butikken og overalt, krypende under klærne mine...

Enkelte gjorde store øyne når de så en hale eller et rottehode stikke frem her og der...

__________________
Firebarnsmor.
Hulda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-06-11, 19:06   #29
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.718
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Synes du rotter er motbydelige?

Jeg synes de er søte å se på (ikke kloakkrotter da), men kan ikke forstå at noen orker å ha dem som kjæledyr, for jeg synes følelsen av føttene mot min er helt utrolig ekkel. Halen gjør meg ingenting.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-06-11, 19:08   #30
Tangina
godtemonster
 
Tangina sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 6.359
Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Synes du rotter er motbydelige?

Ja, rotter klarer jeg ikke å like. Jeg har få angster for dyr, men rotter klarer jeg ikke. Det er muligens fordi jeg har hatt litt for mange ekle rotteopplevelser i Asia opp igjennom - jeg klarer ikke helt å se at kjæledyrrottene er så veldig annerledes fra sine ville slektninger


Sist redigert av Tangina : 18-06-11 kl 19:16.
Tangina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-06-11, 19:16   #31
Ema
Bør lage seg en tittel selv
 
Ema sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 1.663
Ema er populærEma er populærEma er populærEma er populærEma er populær
Standard

Sv: Synes du rotter er motbydelige?

En rotte er en rotte: de er alle motbydelige.

Ema er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-06-11, 19:30   #32
Klosetta
Fullverdig medlem
 
Klosetta sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 74
Klosetta har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Synes du rotter er motbydelige?

Jeg synes de er søte. På biblioteket i dag var det faktisk ei jente som hadde med seg rotta si i en sån liten veske. Sjeldent jeg ser sånt nå om dagen, trodde det var mer en sån 80-talls ting å ha rotter.

Klosetta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-06-11, 19:31   #33
Nora H
Magisk
 
Nora H sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 1.600
Nora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Synes du rotter er motbydelige?

Jeg ville ikke hatt rotte selv, men kjæledyrrotter og laboratorierotter er søte. Søte små ansikt, men halen er litt ekkel.

Ville rotter derimot.

__________________
2007 2012 2014
Nora H er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-06-11, 19:31   #34
Rabbit
Langøret
 
Rabbit sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I byen..
Innlegg: 3.465
Rabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt likt
Standard

Sv: Synes du rotter er motbydelige?

Jeg liker ikke rotter. Ikke er de søte å se på,og de er jo forvokste mus,og mus(Og selvfølgelig rotter,da ) er kattemat. Ekkelt med den lange halen er det også.

Rabbit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-06-11, 19:32   #35
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.907
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Synes du rotter er motbydelige?

Ja det synes jeg, liker virkelig ikke rotter.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-06-11, 19:37   #36
Finni
Bør lage seg en tittel selv
 
Finni sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Rogaland
Innlegg: 1.276
Blogginnlegg: 5
Finni er populærFinni er populærFinni er populærFinni er populær
Standard

Sv: Synes du rotter er motbydelige?

Jeg liker ikke rotter så godt.
Kjælerotter er ikke motbydelige, slik som klokkrotter, men det er noe med halen som får meg til å kregles.

__________________
FINNI
gullungene -97, -02 og -05
Finni er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-06-11, 19:41   #37
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.566
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Synes du rotter er motbydelige?

Jeg syns de på et vis er søte, men jeg er livredd både tamme og ville rotter.

Jeg satt en gang barnevakt for noen som akkurat hadde fått seg rotte, men buret hadde ikke kommet så rotta bodde i en bøtte. Jeg var så redd for at rotta skulle komme seg ut av bøtta at jeg satte den på et gjesterom, men etter en stund fikk jeg så dårlig samvittighet at jeg flytta rotta på stua og meg selv på gjesterommet

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-06-11, 19:45   #38
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.122
Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Synes du rotter er motbydelige?

Har hatt rotter, min datter har hatt rotter og , ja, jeg digger kjæledyrsrottene.

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-06-11, 19:47   #39
jane
Har ikke tittel
 
jane sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 2.988
jane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Synes du rotter er motbydelige?

Jeg synes rotter er utrolig kule og morsomme dyr. Ja, smarte er dem også.

jane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-06-11, 20:05   #40
nolo
Fola Blakken
 
nolo sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.001
Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Synes du rotter er motbydelige?

Jeg har et nokså nøytralt forhold til rotter. De er ikke der oppe blant hester og hunder og katter og andre dyr jeg vil tilbringe tid med, men de er ikke nede blant ormer og tasmanske pungdjevler heller.

__________________
Minst en gang om dagen bør vi høre en liten sang, lese et godt dikt, se et vakkert bilde,og - om mulig - si et par fornuftige ord.
(Goethe)

Sist redigert av nolo : 18-06-11 kl 22:40.
nolo er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:42.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no