|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
prøver å være tål***ig
|
Sv: Erfaringer fra Polentur (Stavanger-FP, take notice)Jeg har vært to ganger i gdansk, og det er en veldig flott plass! I november tok vi tog til sopot, og det var aldeles nydelig der. Neste gang bor vi nok der.
|
|
|
#22 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Erfaringer fra Polentur (Stavanger-FP, take notice)
Huffda.
|
|
|
#23 |
|
På opplading
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Flekkefjord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Erfaringer fra Polentur (Stavanger-FP, take notice)Jeg kjenner at jeg MÅ til polen!
|
|
|
#24 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Erfaringer fra Polen-tur (Stavanger-FP, take notice)Jeg har hatt mye kontakt med polakker fra Gdansk ifm jobb og har lovet meg selv for flere år siden at dit skal jeg. Kanskje jeg snart må ta turen dit, da, høres sånn ut. Hvor bor man greit?
|
|
|
#25 |
|
Vaklende
|
Sv: Erfaringer fra Polen-tur (Stavanger-FP, take notice)
Avhenger av hva slags tur du tar, venninnetur ville jeg bodd på hotell, kanskje i Gdansk. Med barn i Sopot i en leilighet tett ved moloen. Jeg har noen lenker til sistnevnte om du vil ha. |
|
|
|
|
|
#27 |
|
Vaklende
|
Sv: Erfaringer fra Polen-tur (Stavanger-FP, take notice)Denne eller søke på booking.com etter andre i samme område. Vi bodde her, men med små barn ville jeg foretrukket å bo nærmere hovedgata. I vårt tilfelle gjorde det ingenting, da det akkurat da var mye som skjedde rett ved leiligheten (Et internasjonalt glamorøst hestearrangement, stort tivoli m.m.) og jernbanestasjon ett stopp fra hovedgaten 3 minutter unna. Likevel, det var akkurat litt for langt fra sentrum og stranda ellers, men vi var veldig fornøyde. Seksåringen også, selv om han likte best å ta sykkeltaxi hjem på ettermiddagene. |
|
|
|
|
|
#28 |
|
Sv: Erfaringer fra Polen-tur (Stavanger-FP, take notice)Balanse: Har dere nettopp vært der?
|
|
|
#30 |
|
Superkul
Medlem siden: Jun 2010
![]() |
Sv: Erfaringer fra Polen-tur (Stavanger-FP, take notice)Takk for tips! Da var Polentur bestillt til meg og kjæresten i slutten av juli
|
|
|
#31 |
|
Nymotens gammeldags
Hvor: Stavanger
Sv: Erfaringer fra Polen-tur (Stavanger-FP, take notice)Det var det der knallrosa flyet dere reiste med? Jeg er barnslig på sånne ting, jeg vil også fly i rosa fly.
|
|
|
#33 |
|
prøver å være tål***ig
|
Sv: Erfaringer fra Polen-tur (Stavanger-FP, take notice)Vi bodde ved elva i Gdansk, på Hilton hotellet. Flott hotell, med champange til frokost
|
|
|
#34 |
|
...
Sv: Erfaringer fra Polen-tur (Stavanger-FP, take notice)Hvor bor man hvis man skal på kjærestetur til Sopot da?
|
|
|
#35 |
|
Sv: Erfaringer fra Polen-tur (Stavanger-FP, take notice)
Ja, vil veldig gjerne ha lenker til leilighet i Sopot.
|
|
|
#36 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Erfaringer fra Polen-tur (Stavanger-FP, take notice)Du overbeviste meg i fjor, og nå har jeg overbevist mannen. Vi tror rett og slett at det blir ferie i Polen i år.
|
|
|
|
#37 |
|
Vaklende
|
Sv: Erfaringer fra Polen-tur (Stavanger-FP, take notice)Dette er den jeg hadde mest lyst til å bo på selv, den er veldig sentral og ved et veldig barnevennlig område. Jeg er usikker på om det er mye bråk fra natteliv da. |
|
|
|
|
|
#38 |
|
Vaklende
|
Sv: Erfaringer fra Polen-tur (Stavanger-FP, take notice)Tjorven, jeg tror det blir bra for dere som liker litt utenom alfarvei og samtidig må ta vare på hensyn til små turister. Men jeg må understreke igjen at havet er ikke så rent som vi er vant til. |
|
|
|
|
|
#39 |
|
Vaklende
|
Sv: Erfaringer fra Polen-tur (Stavanger-FP, take notice)Her vil jeg bo neste gang, hvis det skal være hotel: |
|
|
|
|
|
#40 |
|
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Erfaringer fra Polen-tur (Stavanger-FP, take notice)Ser kjempespennende ut. Absolutt noe å tenke på |
|
|
|
![]() |
|
|