|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
ctrl+z
|
![]() Sv: LanoungenNei, det er jo en annen ting. Det er selvsagt mange søte unger, men jeg har en mistanke om at noen oppriktig tror at deres egen er den aller flotteste/nydeligste/fantastiske. Er det overhodet noen som vurderer bildekvaliteten?
![]() |
#2 |
Erfaren
Medlem siden: May 2011
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: LanoungenHar alltid bare ignorert og ikke så mange som stemmemaser heller hos meg assa. Et par på facebook kanskje. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Whatever, never mind
|
![]() Sv: LanoungenFør Facbook osv så var det jury som vurderte bilder. Da var det krav til bildekvalitet man lastet opp og sendte inn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
nygift
|
![]() Sv: LanoungenMen det her med testing på dyr, jeg støtter det absolutt ikke, men jeg må være ærlig å innrømme at jeg bruker en del ting some er testet på dyr.
![]() |
#5 |
Glamorøs
|
![]() Sv: LanoungenJeg stemmer aldri i slike konkurranser av mange årsaker. I Lano sitt tilfelle syns jeg det er uinteressant med babyer, et dårlig produkt og mye mas.
Nei, jeg bruker mye som er testet på dyr, og vil heller at det er det, enn at jeg får en allergisk reaksjon av produktet. Allikevel så prøver jeg så godt jeg kan å kjøpe produkter som ikke er det, der det er mulig. Jeg tenker da på kosmetikk og hudpleie, slike ting som ikke er livsnødvendige.
![]() |
#6 |
Passiv
|
![]() Sv: LanoungenJeg er dritlei slik stemmemas. Dessuten er alle barn like fine. |
![]() |
![]() |
#7 |
Off the map.
|
![]() Sv: LanoungenJeg kan heller ikke fatte at noen bruker lano. Den stinker såpe, og det er nesten så jeg kjenner huden tørke inn om jeg vasker meg med Lano synes jeg.
![]() |
#9 |
Hertuginne
|
![]() Sv: LanoungenJeg begynner nok å bli gammel, for ingen av mine Facebookvenner driver med slikt stemmemas på FB og takk og lov for det. Før, da bildene til lanoungen ble valgt ut av en jury og man kunne stemme på gode bilder så var det litt annerledes, nå er det jo den som er flinkest til å mase som vinner, noe jeg ikke synes er spesielt sjarmerende.
![]() |
#10 |
Ringskrømt
|
![]() Sv: LanoungenJeg har vært med på en konkurranse nå nylig, og det var for å vinne gratis strøm resten av livet! Tjohei, tenkte jeg, og skrev mitt beste forslag til strømsparing. Og så fant jeg altså ut at den som får flest stemmer vinner, det var ikke LureEnergiArbeidere som skulle avgjøre det i det hele tatt, men den som går av med seieren er altså den som plager vennene sine mest! Jeg ble dritsur, logget meg av og fikk en mail nå nylig om at jeg har fått én stemme. Jeij!
![]() |
#11 |
Ingen tittel
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: LanoungenLanoungen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Lanoungen
Ikke jeg heller. Synes det er særdeles mange tvilsomme bilder. F.eks. har en mor sendt inn bilde av sin 3-4 år gamle datter som sitter på do, og da snakker vi ikke om at hun sitter på dolokket.
Gjør ikke alle foreldre det? Jeg ser ikke helt problemet med det akkurat.
![]() |
![]() |
#14 |
Absolute Beginner
|
Nja. Mine barn er de aller fineste for meg, men jeg forventer ikke at alle andre skal være like betatt. Det er kanskje der forskjellen ligger. (Jeg har vært borti foreldre som later til å tro at alt i barnehagen skal legges opp etter akkurat deres barn f.eks. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Glamorøs
|
(Kilde: youtube.com)
![]() |
#17 |
En anelse distre
Medlem siden: Feb 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Dette står under Ikea på listen over de som tester på dyr:
Jeg har vanskelig for å se for meg at det finnes mange ingredienser i møbler |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
jabbsaft
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: LanoungenJeg ignorerer konkuransen og stemmemaset av de samme årsakene som dere nevner.
![]() |
#19 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: LanoungenFor meg er selvsagt mine barn de herligste og mest sjarmerende på jord, men jeg ser også at det finnes barn som er mer "billedskjønne" og konvensjonelt vakre. Man MÅ jo ikke miste gangsynet helt, selv om man blir mor.
![]() |
![]() |
#20 |
Trademark: Imperfection
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Klarer du det altså?
![]() |
|
|