Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Her er Pelle

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-06-11, 19:49   #21
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Her er Pelle

Ser dere han nå? Endelig.

Gammel 07-06-11, 19:50   #22
Malama
Bør lage seg en tittel selv

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Søt Pelle.

Gammel 07-06-11, 19:51   #23
Mjau
Curlingkone

Mjau sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Å helledussen!
Hvilken rase er han da?

Gammel 07-06-11, 19:55   #24
Neket
Har diplom

Neket sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Pelle!

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-06-11, 19:59   #25
Lizzie

Lizzie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Lizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

For en nydelig liten sjarmklump! Blir rent misunnelig jeg.

Gammel 07-06-11, 20:03   #26
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Må sjekke om jeg får det til igjen.
Deler gjerne flere bilder av lilletassen her
.
Rasen heter Lhasa Apso. Den blir ikke så stor og det passer supert for oss. Er visst allergivennlig og røyter minimalt.

Gammel 07-06-11, 20:04   #27
Christa

Christa sin avatar

Medlem siden: Jan 2011
Christa er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt likt
Standard

Helt nydelig

Christa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-06-11, 20:10   #28
Morella
Superbasinella

Morella sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 276
Morella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Så nydelig liten hund.

Morella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-06-11, 20:13   #29
Flubby
Crazy Cat Lady

Flubby sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 349
Flubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de fleste
Standard

Åh, det der må være verdens fineste lille pelle

Gammel 07-06-11, 20:14   #30
Effie
wizzzard

Effie sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
Blogginnlegg: 1
Effie er populærEffie er populærEffie er populærEffie er populærEffie er populærEffie er populær
Standard

Så fin!

Gammel 07-06-11, 20:15   #31
Sola

Sola sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Utenfor republikken
Sola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Åhh for en nydelig Pelle!!

Gammel 07-06-11, 20:17   #32
Pamina
Kaldt hode, varmt hjerte!

Pamina sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 70
Pamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt av
Standard

Han var utrolig søt.

Gammel 07-06-11, 20:26   #33
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Standard

Tusen takk, dere. Og takk for tålmodigheten. Jeg kløner litt med å laste over bilder..
Han er et elskelig lite vesen. Et skikkelig sjamtroll.
Det beste er igrunnen at han er så stille på natten. Han ynker seg litt en liten periode på natten men når jeg sier shhhh så roer han seg visst og vi sover videre.. Jeg kan faktisk liste meg opp på badet før han våkner!

LIgger og sover mye og tasser rundt her. Beinet fikk han med fra kennelen vi kjøpte han fra og det er favorittleken. HAn har den mye med når han går rundt.
Dro hjem til lunch i dag og han lå og strakk seg da jeg låste meg inn. Ikke en lyd. Ut og luftet og inn igjen. Ingen lyd da jeg gikk heller.
Storebror ordnet med mat og lufting da han kom hjem og det hadde gått greit selv om han hadde tisset inne på rommet hans. Men han hadde tørket det opp + at han tar opp ting ute i hagen så storebror er superflink med han.

Gammel 07-06-11, 20:30   #34
carmenzita

carmenzita sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Vestfold
carmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Nydelig liten tass

carmenzita er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-06-11, 20:36   #35
kalufs
kall om benen

kalufs sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
kalufs er populærkalufs er populærkalufs er populærkalufs er populær
Standard

Så utrolig søt!

kalufs er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-06-11, 20:43   #36
Albertine
Passiv

Standard

Jeg ser ingen bilder... (Jeg har forøvrig også en valp som har en navnesøster på FP. )

Svar med sitat
Gammel 07-06-11, 20:43   #37
amanas

amanas sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
amanas er populæramanas er populæramanas er populæramanas er populæramanas er populæramanas er populær
Standard

Så skjønn

Gammel 07-06-11, 20:45   #38
Solblomst
Passiv

Standard

Så fin.

Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:07.