Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Divines spør-og-lær-forum

Ipad - 32 gb eller 64 gb

Divines spør-og-lær-forum Spør om alt mulig du lurer på - kanskje er det noen som kan svare.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-05-11, 19:12   #21
Morella
Superbasinella

Morella sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 276
Morella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Ipad - 32 gb eller 64 gb

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

Ah, så 3G trenger man bare om man ikke har tilgang til wifi?

Og hva er pad-alternativene til Apple? Har liksom bare hørt om denne?

Om du har iphone med 3g kan du dele nettverket til ipaden, da trenger du ikke 3g på den.

Morella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-11, 19:13   #22
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av LaBanga, her.

Jeg har også det, og klarer meg med iPhone.

Det gjorde jeg også - til jeg fikk meg iPad.

Sitat:

Hva slags abonnement har du på iPad forresten Teo?

Jeg har bare et vanlig telefonabonnement av billigste type nå, men jeg skal bytte til et "iPad-abonnement", siden jeg ser at det blir billigere i snitt. Det koster 100 kr/mnd. (Jeg bruker padda mye mer på mobilnett enn jeg trodde jeg skulle i utgangspunktet.)

Sitat:

Men kan man ikke bruke feks iPhone som et modem, eller er det tungvindt? Må man ha 3G da?

Det skal visst være mulig, men jeg har ikke fått det til ennå.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-11, 19:13   #23
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Morella, her.

Om du har iphone med 3g kan du dele nettverket til ipaden, da trenger du ikke 3g på den.

Hvordan?

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-11, 19:15   #24
Macky
Flink jente

Macky sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Macky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Derimot vil du irritere deg over det hvis du ikke velger modellen med 3G. : spår:

Det angrer nemlig jeg på!

Macky er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-11, 19:16   #25
Morella
Superbasinella

Morella sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 276
Morella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Hvordan?

Gå inn på Innstillinger (på iphonen)- Delt Internett- slå på denne og del via Bluetooth

Morella er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:30.