|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Ekvilist
|
Sv: Hvilken mobiltelefon har det beste kameraet?
Antageligvis ikke noe du vil savne, hvis du ikke vet hva det er.
|
|
|
#22 |
|
anglofil
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilken mobiltelefon har det beste kameraet?Den nye Samsung galaxy har fått topp score i flere tester siste uken og det sies den også slår Iphone på en rekke områder. Jeg vurderer denne.
|
|
|
#23 |
|
Ekvilist
|
Sv: Hvilken mobiltelefon har det beste kameraet?Da var det nok Samsung galaxy mannen min snakket om tidligere i dag. Det eneste aberet med Samsung er at jeg kjøpte en toppmodell for noen år siden, og den var så tungvinn og tragisk at jeg lovet meg selv å aldri kjøpe telefon fra Samsung igjen.
|
|
|
#25 |
|
Kidding, right?
|
Sv: Hvilken mobiltelefon har det beste kameraet?Android er et mobiloperativsystem. Med litt attåt, som gjør at de tilbyr små programmer tilsvarende Apples app-'er (som hører til Apples mobiloperativsystem iOS.)
|
|
|
|
#29 |
|
Ekvilist
|
Nokia har angry birds ser det ut til. Se her.
|
|
|
#30 |
|
Har fått viljen sin
|
Sv: Hvilken mobiltelefon har det beste kameraet?Jeg innser jo at jeg kanskje kommer til å følge med i tiden etterhvert. Jeg er jo ikke en steinalderkvinne. |
|
|
|
|
|
#31 |
|
~~~~~~~
|
Sv: Hvilken mobiltelefon har det beste kameraet?Her skal du få noen knallharde fakta for hvorfor jeg foretrekker HTC fremfor Ipåhne
|
|
|
#32 |
|
Metallica!!
|
Oh dette med frysingen har jeg ikke opplevd, og jeg har lastet ned mange oppgraderinger til den. Apps bryr jeg meg ikke om, så det er helt greit.
|
|
|
#33 |
|
Keep calm and trot on
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
Altså, du får angry birds til nokia og. Den fungerer på en annet operativsystem, Symbian, som ikke er like godt utviklet enda som android og apple sitt. Men du får apps til telefonen, bare ikke like godt utvalg (enda)
|
|
|
#34 |
|
Peppy!
|
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Kaldt hode, varmt hjerte!
|
Sv: Hvilken mobiltelefon har det beste kameraet?Jeg er veldig fornøyd med kameraet på SE-experian,
og på den nye Arc'en er det denda bedre.
|
|
|
#38 |
|
kissable
Medlem siden: Feb 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Takk, Pepper Lemon. Da var jeg ikke helt på viddene likevel.
|
|
|
#39 |
|
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
Sv: Hvilken mobiltelefon har det beste kameraet?Min iPhone 4 tar mye bedre bilder enn mannens HTC desire. |
|
|
|
![]() |
|
|