|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Passiv
|
Sv: Dyrt hos frisøren? Hva betaler du?
|
|
|
|
#22 |
|
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Dyrt hos frisøren? Hva betaler du?Min favoritt frisør er Stylist, det er 950,- for klipp. Men verd det de tre gangene i året jeg klipper meg.
|
|
|
|
#25 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Dyrt hos frisøren? Hva betaler du?Rundt 500,- for klipp. Jeg farger ikke håret, verken selv eller hos frisør.
|
|
|
#26 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Dyrt hos frisøren? Hva betaler du?Lærlinger får lov å herje med håret mitt, men jeg oppsøker de ikke aktivt. Det verste med lærlinger er at de bruker så sinnsykt lang tid.
|
|
|
#27 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Dyrt hos frisøren? Hva betaler du?Jeg hadde foliestriper + vask + klipp + føning på lørdag og betalte 1350 kroner. Var fornøyd med den prisen, i og med at jeg hadde forberedt meg på borti mot 2000. Og nei, jeg spurte ikke om prisen på forhånd.
|
|
|
#28 |
|
stille
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Sv: Dyrt hos frisøren? Hva betaler du?585.- var prisen sist jeg klippet meg. Det blr nok når jeg klipper meg hver 5.uke.
|
|
|
#29 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Dyrt hos frisøren? Hva betaler du?Rundt 850 for klipp. Sist jeg farget/stripet det tror jeg at jeg betalte rundt 2000. Jeg vet at det finnes billigere frisører, men til nå har de ikke svart til forventningene. |
|
|
|
|
|
#30 |
|
jabbsaft
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Sv: Dyrt hos frisøren? Hva betaler du?Betaler 580 for klippen. Klipper meg ca hver 6 uke. Farger hjemme. Har kort hår, så bruker ikke lang tid til frisøren. Kan sikkert få det billigere, men er veldig fornøyd med frisøren jeg går til.
|
|
|
#31 |
|
--
|
Sv: Dyrt hos frisøren? Hva betaler du?Jeg betaler vel ca 2000 for klipp og striper. Men når jeg deler summen på de få gangene jeg er der i løpet av et år, så blir det ikke så ille. Inkludert er klipp av panneluggen mellom klippene. Også er frisøren helt super. |
|
|
|
|
|
#32 |
|
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
Sv: Dyrt hos frisøren? Hva betaler du?Jeg betaler 570 for vask og klipp. Farger ikke, jeg har så fin hårfarge helt av meg selv for tenk. |
|
|
|
|
|
#33 |
|
Frafallen
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Dyrt hos frisøren? Hva betaler du?Steike!
|
|
|
#34 |
|
Weeeee
|
Sv: Dyrt hos frisøren? Hva betaler du?Sist betalte jeg 600,- for klipp og 800,- for striping. Det er i grunn helt grei timepris, de skal jo overleve de også.
|
|
|
#35 |
|
maler
|
Sv: Dyrt hos frisøren? Hva betaler du?Jeg føler jo jeg tjener penger når jeg klipper alle guttene i familien. Stort sett maskinklipp, men igår klippet jeg minsten med saks. Det gikk ganske bra faktisk. Jeg skal ikke påstå det ble like bra som hos frisøren, og sikkert litt mindre planmessig, men jeg er ikke overbevist om at en frisør hadde fått klippet noe som helst på han der.
|
|
|
#36 |
|
stoffavhengig
Medlem siden: Mar 2009
Sv: Dyrt hos frisøren? Hva betaler du?Jeg er hos frisøren to-tre ganger i året og da er det kun klipp. Betaler ca 300,- pr gang.
|
|
|
#38 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Sv: Dyrt hos frisøren? Hva betaler du?Jeg tror det er femhundre og ett eller annet, vask og klipp. Jeg farger aldri, og går bare til frisøren sånn en gang i året eller to.
|
|
|
#39 |
|
keep on dreaming
Medlem siden: Mar 2010
Sv: Dyrt hos frisøren? Hva betaler du?Jeg betaler ca 2000 kroner for vask, klipp, farge eller striper, føn. Ca 1200 hvis jeg bare vasker, klipper og føner. Jeg går til frisøren min 4-5 ganger i året, hun er verdens flinkeste og søteste, gir gode hodebunnsmassasjer, kurer alltid håret mitt og styler det litt nytt hver gang og gir meg gode tips og ideer til produkter. |
|
|
|
|
|
#40 |
|
nye muligheter
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Dyrt hos frisøren? Hva betaler du?Jeg velger som regel kun klipp, og gjeldende rate hos min faste frisørsalong er rundt 700,-. Jeg har vært oppi 1700 med klipp og farge, men det er noen år siden.
|
![]() |
|
|