Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Serietips

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-05-11, 23:11   #21
Luftslottet
geskjeftig

Luftslottet sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Blogginnlegg: 271
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Serietips

Opprinnelig lagt inn av ingling, her.

Luftslottet: det vil jeg helt sikkert gjerne, kan gi en lyd når behovet melder seg! Damenes detektivbyrå har jeg ikke hørt om, men det er sikkert bra det også. Har du den også?

Jepp. Men akkurat nå er det lånt bort til en annen barselvenninne.
Denne er det: http://www.hbo.com/#/the-no-1-ladies-detective-agency

Being Erica var ok, men jeg ga opp etter første sesongen. Men det var nå meg, da.

Opprinnelig lagt inn av ingling, her.

Bedre med god gammeldags krim i så fall.

Da anbefaler jeg Poirot, Miss Marple og Midsomer Murders, som jeg har pløyd meg igjennom. Og den litt mer ukjente favoritten Jonathan Creek.

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11
Luftslottet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-11, 23:22   #22
ingling
Bør lage seg en tittel selv

ingling sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Takketakk! Poirot og Miss Marple har jeg en del av på DVD, men der ser jeg sjelden mer enn en episode av gangen, og så venter jeg lenge til neste gang. Andre serier kan jeg komme i skade for å se flere episoder i strekk av.

Gammel 05-05-11, 23:25   #23
Sure Eplet
tradisjonell figur

Sure Eplet sin avatar

Medlem siden: Apr 2011
Blogginnlegg: 65
Sure Eplet imponerer mange og er sikkert smartSure Eplet imponerer mange og er sikkert smartSure Eplet imponerer mange og er sikkert smartSure Eplet imponerer mange og er sikkert smartSure Eplet imponerer mange og er sikkert smartSure Eplet imponerer mange og er sikkert smartSure Eplet imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Monk er en lettbeint detektiv-feelgood på åtte sesonger, stort sett med avsluttende episoder. Bonus at sjefspolitifyren er lotion-in-the-basket-fyren fra Nattsvermeren

Gammel 06-05-11, 08:01   #24
Isa
--

Isa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Har du sett den Sherlock Holmes serien i 3 deler fra BBC?

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-05-11, 08:41   #25
gnuri
Fru Jacobsen

gnuri sin avatar

gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Six foot under

Tales of the city

Av lettere karakter-My so called life

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-11, 21:40   #26
mocci
Retromum

mocci sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 3
mocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Siden du liker kostymedrama så er kanskje The Tudors noe for deg?

Gammel 10-05-11, 21:52   #27
ingling
Bør lage seg en tittel selv

ingling sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av mocci, her.

Siden du liker kostymedrama så er kanskje The Tudors noe for deg?

Det kan godt tenkes!

Marikken: nei, har ikke sett den. Vet ikke om Sherlock Holmes er helt greien, men en vet jo aldri.

gnuri: Tales of the city ser interessant ut! Og My so-called life har jeg på dvd og har sett, men det er jo lov å se ting flere ganger. Six feet under har jeg aldri fått dreisen på, må jeg innrømme.

Sure eplet: skal sjekke den ut, men jeg ser i grunnen for meg annet enn krim, altså.

Gammel 11-05-11, 01:29   #28
gnuri
Fru Jacobsen

gnuri sin avatar

gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Tales of the city er en fin serie- og så har de med Olympia Dukakis, og bare det alene gjør det jo severdig

Sist redigert av gnuri : 11-05-11 kl 01:39.
gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-05-11, 08:22   #29
Slettet bruker
Passiv

Standard

Jeg liker The good wife. Også er jeg stort begeistret for Brothers and sisters. Sherlock var bare tre deler, men til gjengjeld helt konge.

Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:30.