|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
En anelse distre
Medlem siden: Feb 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kontrollerer du kvitteringen når du handler mat?Etter å ha lest svarene så langt så blir jeg enda mer betenkt over å ikke kontrollere kvitteringen. Det blir i allefall gjort i fremtiden, spesielt ved større handlerunder. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
på slep
Medlem siden: Aug 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kontrollerer du kvitteringen når du handler mat?Jeg sjekkker som regel. Jeg sjekker at det er riktig vare og antall. Jeg sjekker også om prisen på hylla stemmer med det jeg har betalt, i alle fall hvis jeg handler på tilbud. Der er det endel feil.
![]() |
#24 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: i et hus med fantatisk utsikt og med verdens beste naboer
Blogginnlegg: 31
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kontrollerer du kvitteringen når du handler mat?Jeg sjekker sjeldent. Burde nok gjøre det ser jeg utefra svarene her samt at jeg selv har jobbet i butikk. Hvis jeg ikke pakker ned varer, så følger jeg med på displayet og har en viss kontroll etterhvert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Kontrollerer du kvitteringen når du handler mat?Jeg er skikkelig sløv og sjekker sjelden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Kontrollerer du kvitteringen når du handler mat?Ja, med mindre jeg bare kjøper et rundstykke eller tre, så sjekker jeg kvitteringen. Det er veldig ofte feil.
![]() |
#27 |
Ser fremover!
Medlem siden: Jan 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kontrollerer du kvitteringen når du handler mat?Jeg har begynt nå.
![]() |
![]() |
#28 |
pretty ballerina
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Oslo
![]() Sv: Kontrollerer du kvitteringen når du handler mat?Jeg gjør alltid et overslag og hvis prisen avviker mye fra det så sjekker jeg kvitteringen. Det er ofte feil på grønnsaker syns jeg, den fineste jeg har opplevd var 1550,- for et lite beger med sukkererter.
![]() |
#29 |
Medlem siden: Oct 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kontrollerer du kvitteringen når du handler mat?Nei, svært sjelden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Earthling
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kontrollerer du kvitteringen når du handler mat?Ja, jeg gjør det som regel, spesielt hvis det kommer på mer enn forventet eller hvis jeg har handlet mye som var på tilbud. Der kan det noen ganger forekomme feil. Heldigvis går det stort sett bra i de butikkene jeg handler i. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Medlem siden: Nov 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kontrollerer du kvitteringen når du handler mat?Av og til, men burde gjøre det oftere. Sjekker nesten alltid i andre butikker, og det er skremmende ofte feil. Spesielt på tilbudsvarer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Kom ut av tellinga.
|
![]() Sv: Kontrollerer du kvitteringen når du handler mat?Høres ut som om det er mange sløve butikkledere der ute som ikke kjører prisoppdateringer når de får dem.
![]() |
#34 |
frakoblet
|
![]() Sv: Kontrollerer du kvitteringen når du handler mat?Hvis jeg lunsjhandler ber jeg sjelden om kvitteringer, men alltid ellers. Veldig ofte er det feil, og dessuten er det greit å ha hvis jeg må reklamere på varen.
![]() |
#35 |
bits and pieces
|
![]() Sv: Kontrollerer du kvitteringen når du handler mat?Vanligvis ikke. Men på tilbudsvarer pleier jeg å gjøre det. Følger vanligvis med når de slår inn da.
Sist redigert av star : 29-04-11 kl 13:06. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
En skrue løs
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
![]() Sv: Kontrollerer du kvitteringen når du handler mat?Jeg ber om kvitteringen og sjekker ved kassen dersom jeg tenker at beløpet ble unormalt høyt.
![]() |
#37 |
Passiv
|
![]() Sv: Kontrollerer du kvitteringen når du handler mat?
Det har jeg opplevd også, og jeg har stort sett et grovt overslag i hodet på hvor mye jeg skal betale, så ber om kvittering om jeg aner ugler i mosen. Ikke så sjelden at det er feil heller egentlig, så det er smart å sjekke. |
![]() |
![]() |
#38 |
Nybegynner
Medlem siden: Apr 2011
![]() |
![]() Sv: Kontrollerer du kvitteringen når du handler mat?Nei, den kontrollerer jeg skjelden, kun hvis jeg virkelig undrer meg over totalsummen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Tankefull
|
![]() Sv: Kontrollerer du kvitteringen når du handler mat?Jeg har ganske god kontroll på hva ting koster, og regner ut ca hva jeg skal betale når jeg legger varene på båndet. Dersom min ca sum ikke stemmer med butikkens sum så sjekker jeg kvitteringen. Dersom jeg har handlet ting jeg ikke har peiling på hva koster så sjekker jeg kvitteringen slik at jeg vet til neste gang.
![]() |
#40 |
Tankefull
|
![]() Sv: Kontrollerer du kvitteringen når du handler mat?
Ja, også slikt som dette da.
![]() |
|
|