|
|
|
|
#1 |
|
Off the map.
|
Sv: Fire barn og kul bilJeg er enig med mrc.
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Fire barn og kul bilNå blandet jeg litt sammen her OP og noen senere i tråden som skulle ha tvillinger. Skal man ikke plass til tvillingvogn er det litt mer fleksibelt, men samtidig er en vanlig barnevogn stor nok til at det blir raskt veldig upraktisk. Så snart det ikke er snakk om å ha med noe barnevogn overhode er det en del enklere. Samtidig kan det upraktisk å komme til setene i mange av bilene nevnt når det ellers står barnestoler i setene.
|
|
|
#3 |
|
Søkende
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Fire barn og kul bil
Her er det ingen tvillinger men en vogn må vi ha plass til. Barna er 12, 8, 6 og nyfødt. Og jeg nekter fortsatt å kjøre en Caravelle. Det blir jo ikke så mange barneseter. Et bakovervendt, en pute (med rygg på lengre turer) og en beltestol. Hmmmm, det ble jo noen. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Søkende
Føles litt sånn nå ja, og det er ikke greit når man er full av hormoner. Det kan faktisk hende man gråter en skvett fordi man ikke får den bilen man vil. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
etterpåklokest
|
Nei da, dette får du plass til i en av de største sjuseterene. Dvs Sharan/Alhamra/Galaxy/807-klassen. S-max, Touran og Zafira-typen sjusetere blir nok fort for trangt. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Søkende
Veldig kule. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Søkende
Nå ble det jo nevt en burløsning til bagasje litt lenger opp i tråden som jeg tror vi skal sjekke ut. Hvis ikke skal jeg bli en mester i å pakke lett. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Blekksprut
![]() ![]() ![]() |
Sv: Fire barn og kul bilVi har Opel Vivaro, og den synes vi er veldig kul altså! |
|
|
|
|
|
#11 |
|
5barns mamma
Medlem siden: Nov 2008
![]() ![]() ![]() |
Sv: Fire barn og kul bilFord S-max er en knall bil! Nå har vi bare 3 barn, men vi reiser ofte på langturer med MYE bagasje og barnevogn og har alltid veldig god plass i bilen. Vi putter en del i skiboksen og da er det vell et par kofferter igjen i bilen og det er mye under halvfullt. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Pauset
|
Sv: Fire barn og kul bil |
|
|
|
|
|
#15 |
|
grand multipara
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Fire barn og kul bilCaravelle er kanskje ikke en kul bil, men den mest praktiske og beste planmessige bilen jeg har vært borti.
|
|
|
#16 |
|
Lengter etter sola
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Sv: Fire barn og kul bilAng det å pakke lett.. Vi dro til Danmark med 3 små barn i en touran. Vi hadde ikke takboks, men fikk med oss vogn med softbag, bagger med klær for 2 uker på veien, sengetøy osv. Alikevel fikk vi pakket alt slik at bagasjeromstrekket var lagt over. På vei hjem stoppet vi innom göteborg og jammen fikk jeg ikke plass til en duovogn i tilegg
|
|
|
|
#17 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
Sv: Fire barn og kul bilTouran har ok bagasjeplass når ikke de bakre setene benyttes. Men selv i de litt større 7-seterne blir det knapt når et av setene i bagasjerommet er i bruk - spesielt når det skal være barnevogn med, og det skal samtidig pakkes sikkert.
|
|
|
#18 |
|
Søkende
Ja for sikkerheten må komme først. Huff jeg dør litt inni meg av å måtte bruke masse penger på en bil som er så lite pen som Caravelle. |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Engel med shit på vingene
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |