|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#22 |
|
Sviiisj!!
|
Sv: Noen som vet om denne kjolen finnes på GAP nå eller har sett noe likt andre stedeJeg fant en som ligner litt! Hos bravissimo!
|
|
|
#23 |
|
A friend with benefits
|
Sv: Noen som vet om denne kjolen finnes på GAP nå eller har sett noe likt andre stedeNjaa, denne var mer penkjole, og ikke i dongeri. Men den var fin altså! Jeg har også veldig lyst på kjolen til Kokos. Hm, prøve eBay kanskje?
|
|
|
#25 |
|
Rastløs dagdrømmer
|
Sv: Noen som vet om denne kjolen finnes på GAP nå eller har sett noe likt andre stedeVeldig fin kjole!
|
|
|
#26 |
|
Dig for victory!
|
Sv: Noen som vet om denne kjolen finnes på GAP nå eller har sett noe likt andre stedeJeg likte kjolen i hovedinnlegget, men den Kaninakjolen! Åh!
|
|
|
|
#28 |
|
Søt og rar
|
Sv: Noen som vet om denne kjolen finnes på GAP nå eller har sett noe likt andre stede
|
|
|
#29 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Noen som vet om denne kjolen finnes på GAP nå eller har sett noe likt andre stedeDen Bravissimokjolen var fin, men hadde ikke riktig hals/kraveløsning for meg.
|
|
|
#31 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Noen som vet om denne kjolen finnes på GAP nå eller har sett noe likt andre stedeDe har bomullschambray på Stoff og Stil, så nå vurderer jeg sterkt å prøve å sy noe slikt.
|
|
|
#33 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Noen som vet om denne kjolen finnes på GAP nå eller har sett noe likt andre stedeHar funnet dette mønsteret som er ganske likt. Ordentlig omslagskjole og samme halsløsning og puffermer. Må bare sy et bredere bånd for å få den lik.
|
|
|
#34 |
|
A friend with benefits
|
Sv: Noen som vet om denne kjolen finnes på GAP nå eller har sett noe likt andre stedeGenialt! Jeg har lyst til å prøve meg, den er bare veldig, veldig fin! Er mønsteret beregnet på stumme stoffer?
|
|
|
#35 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Noen som vet om denne kjolen finnes på GAP nå eller har sett noe likt andre stede
Jepp, det er beregnet for stumme stoffer, og de har et annet omslagskjolemønster som er beregnet for stretch.
|
|
|
#36 |
|
Epikur
|
Sv: Noen som vet om denne kjolen finnes på GAP nå eller har sett noe likt andre stedeDen var veldig fin!
|
|
|
#39 |
|
Fortynnet
|
Sv: Noen som vet om denne kjolen finnes på GAP nå eller har sett noe likt andre stedeJeg fikk stoffet i dag. Det var litt mindre lyseblått enn jeg hadde sett for meg, men fint likevel. Skal vaske det før jeg syr, siden det står at det kan krympe. Mønsteret har jeg ikke fått ennå. |
|
|
|
|
|
#40 |
|
A friend with benefits
|
Sv: Noen som vet om denne kjolen finnes på GAP nå eller har sett noe likt andre stedeJeg har kjøp mørk bomullschambray i dag.
|
![]() |
|
|