Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Autofil

Bilstol 15-36 kg

Autofil Bilsnakk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-04-11, 22:52   #21
ponna
Superaktiv

Medlem siden: Jul 2008
ponna er litt kulponna er litt kul
Standard

Sv: Bilstol 15-36 kg

Ja, når lillebror bruker stolen har han også den på nederste hakket. Snodige greier, det må vel være noe galt med den da kanskje.

Opprinnelig lagt inn av Snuppa, her.

A er ca 130 nå og han bruker kidfix. Har mange hakk igjen å gå på. E bruker også samme type stol. Har den på nederste hakket.

ponna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-11, 22:53   #22
emin
Engel med shit på vingene

emin sin avatar

Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
emin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Autofil, her.

Han er 136 cm.

Ah ok, tenkte han kanskje var noe i nærheten av snuppa mi og fortsatt passet setet, men det er han nok ikke.

Stolt bilsikringsfanatiker
emin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-11, 22:55   #23
emin

emin sin avatar

emin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Du er sikker på at det ikke er noe rart i den ryggen på den stolen deres? Poden på snart 150cm sitter fint i en sånn hvis det ikke hadde vært for vekta som gjorde at vi seponerte bilstol.

Du snakket vel ikke til meg, vil jeg tro? For vi har to KidFix i huset, og begge passer jenta mi like dårlig.

Gammel 06-04-11, 23:10   #24
Katta
maler

Katta sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av emin, her.

Du snakket vel ikke til meg, vil jeg tro? For vi har to KidFix i huset, og begge passer jenta mi like dårlig.

Nei, jeg tror ikke de passer så mange stoler lenger når de passerer 150cm. Det er på et vis ikke meningen de skal passe der lenger da.

Gammel 06-04-11, 23:14   #25
emin

emin sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Nei, jeg tror ikke de passer så mange stoler lenger når de passerer 150cm. Det er på et vis ikke meningen de skal passe der lenger da.

Nei, det er sånn det blir når de er lange i ung alder gitt.

Gammel 18-04-11, 01:13   #26
ponna
Superaktiv

ponna er litt kulponna er litt kul
Standard

Tenkte jeg skulle legge til informasjon om stolene.
Jeg kjøpte altså to nye kidfix-stoler her om dagen, og de var mye lengre i ryggen enn den vi hadde fra før. Den vi hadde fra før viste seg å være en annen type, som de fortsatt hadde til salgs

ponna er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:39.