|
Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Born to run
Medlem siden: Nov 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kan dere anbefale meg en familiefilm?Hele familien så "Grusomme meg" sist helg, og alle koste seg. Animasjonsfilm med norsk tale, de hadde til og med puttet inn litt voksenhumor i storyen.
![]() |
#22 |
Permakulturell
|
![]() Sv: Kan dere anbefale meg en familiefilm?
Åh! :løper og kjøper:
![]() |
#24 |
Peppy!
|
![]() Sv: Kan dere anbefale meg en familiefilm?Tusen takk for veldig mange tips! Dere er geniale! Mange av de dere foreslår har vi jo sett, men det er noen jeg ikke har fått med meg. Yohan Barnevandreren, for eksempel. Hvis ikke den er for komplisert for en seksåring? Venner for Livet vet jeg ikke hva er for slags film, så den må jeg sjekke ut. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
flisespikker
|
![]() Sv: Kan dere anbefale meg en familiefilm?Vi så Gutten og Jernkjempen for et par uker siden - det er en av favorittene til mannen og meg, og vi ble så glade da vi plutselig kom på at nå er jo Poden også stor nok til den!
![]() |
#26 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Synes det var vel mye "drittprat" i den filmen jeg da, men ellers en fin film forsåvidt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
![]() Sv: Kan dere anbefale meg en familiefilm?Vetle liker forresten "Svein og Rotta" veldig godt også. Kanskje ikke noe knall film for voksne, men bedre enn tegnefilmer synes jeg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Peppy!
|
Ja! Den hadde vært midt i blinken. Men jeg kan ikke se at den er dubbet til norsk? Det er et must, ungen min vil ikke se filmer hvor han ikke skjønner hva de sier. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
flisespikker
|
Vår er dubbet til norsk.
![]() |
#30 |
By the Sea
|
Den prøvde vi oss på, og både jeg og 8-åringen synes den var grusom. Han ble rett og slett redd, og det blir han ikke så lett.
![]() |
#31 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Kan dere anbefale meg en familiefilm?Huttetuene grusom!? Det er en av de beste filmene jeg noen sinne har sett, uavhengig av sjanger.
![]() |
#32 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Kan dere anbefale meg en familiefilm?6-åringen vår så Rango på kino i går, og selv om han likte den, gikk nok historien godt over hodet hans. Han har ikke sett så mange cowboyfilmer, stakkar.
![]() |
#33 |
Den likte jeg, kjempe morsom |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kan dere anbefale meg en familiefilm?Jeg og ungene leide film på altiboxen og koste oss skikkelig. Filmen Hårete hevn likte de veldig godt. Det er en komedie, ikke tegnefilm. Norsk tale var det og, noe som er et must når barna her ser film. (Kilde: youtube.com)
![]() |
#35 |
Langøret
Hvor: I byen..
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kan dere anbefale meg en familiefilm?Beverly Hills Chihuahua-filmene er også dubbet til norsk,og ungene her i huset digger de. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Snikende Ullteppe
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Skummel? Redd? Av Huttetuene. Jøss, den så jeg ikke komme. Både jeg og Ungen elsket den. Trist, ja veldig. Men skummel?? Og så anbefales Heksene? Når Huttetuene ble for skummel? Jeg henger virkelig ikke med nå.
![]() |
#37 |
~~~~~~~
|
![]() Sv: Kan dere anbefale meg en familiefilm?"Kamilla og Tyven" liker jeg veldig godt da.
<<< When nothing goes right - go left >>> Sist redigert av Fløyel : 17-03-11 kl 15:35. |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Det norske
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kan dere anbefale meg en familiefilm?"Det regner kjøttboller" var en morsom film for guttene mine. Artig for voksne også.
![]() |
#39 |
By the Sea
|
Nei, hva skal jeg si? Han blir ikke vanligvis redd, og Heksene er helt akseptabel. men altså ikke Huttetuene. Vi slo av etter ca en halvtime, da følte han så stort ubehag at vi ga opp og den fenget heller ikke meg på noen som helst måte. Mulig jeg hadde opplevd den annerledes om jeg så hele filmen.
![]() |
#40 |
Vaklende
|
![]() Sv: Kan dere anbefale meg en familiefilm?Jeg hiver på et tips etter å ha oppdaget at Spirit har inspirert store og små i en vennefamilie også, i tillegg til å være en favoritt her og hos søsteren min. DreamWorks-produsert tegnefilm, med villhester, indianere, dramatikk og til og med inspirasjon til å møte livet med åpenhet og "bære eller briste"-holdning. (Anmeldelse) |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|