Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hvilke skomerker kan jeg like?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-03-11, 11:22   #21
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilke skomerker kan jeg like?

Du må dra på skodilla på hellsenteret.

Gammel 15-03-11, 11:44   #22
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

DesignForum, finnes ikke det i din by? De pleier å ha en del sko, også El Naturalista. Men mange Skoringen har også begynt å ha ElNa i godt utvalg.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-11, 11:54   #23
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

kammerset på Heimdal har mange sko som kanskje kan falle i smak til deg, Bæret. De har opphørssalg, så kanskje det kan være noe?

Gammel 15-03-11, 11:56   #24
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av -ea-, her.

Disse? Bubetti.

Ja, det var de jeg mente. De er jo kjempetøffe.
Da må jeg se på bubetti igjen da, kanskje.
(Jeg skal ha meg både sko og sandaler)

Opprinnelig lagt inn av -ea-, her.

DesignForum, finnes ikke det i din by? De pleier å ha en del sko, også El Naturalista. Men mange Skoringen har også begynt å ha ElNa i godt utvalg.

Designforum skal finnes, Namaste har også en del kule boots/støvletter. Men har ikke sett sandaler.
Må vel ta meg en butikkrunde til helgen da.

Gammel 15-03-11, 12:33   #25
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg synes Bubetti har hatt en del kule sko (a la -ea- sine), type litt knæsje farger. Eller sorte. Ikke de i linken.

Jeg gikk i åresvis i noen kule sandaler (eller sko?) fra Dr. Martens, men de har endret litt på designet. Synes de jeg hadde var finere. Denne typen:

Gammel 15-03-11, 12:51   #26
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

Jeg synes Bubetti har hatt en del kule sko (a la -ea- sine), type litt knæsje farger. Eller sorte. Ikke de i linken.

Jeg gikk i åresvis i noen kule sandaler (eller sko?) fra Dr. Martens, men de har endret litt på designet. Synes de jeg hadde var finere. Denne typen:

Sånne hadde jeg også, i brunt - men bare med en enkel reim. De var veldig tunge, synes jeg, og siden de har tå vil jeg kalle dem sko.

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-11, 13:20   #27
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det der er sko for meg.

Jeg har sett litt på disse:

Men de er ikke helt riktige de heller.

Gammel 15-03-11, 13:36   #28
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kanskje de er bedre uten de malplasserte lissene?

Gammel 15-03-11, 13:45   #29
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Standard

De kan man bare ta ut, tror du ikke? For ja, det er mulig det er de som gjør meg litt usikker. De var litt tøysete.

Gammel 15-03-11, 13:46   #30
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Tror ikke du kan ta ut lissene uten at det ser rart ut. Hullene er jo der fortsatt.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-11, 13:48   #31
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Standard

Ja, og de har nok en funksjon også tror jeg. Det ser ut som de skinnstykkene oppå vil sprike uten lissene.

Jeg får se videre.

Gammel 15-03-11, 13:48   #32
ash & gullklumpen
Nybegynner

Medlem siden: Mar 2011
ash & gullklumpen har et hav av muligheter foran seg
Standard

Kjøpte Ecco sine i fjor og er superfornøyd

ash & gullklumpen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-11, 14:00   #33
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Standard

Damesandalene til Ecco er ofte for smale for meg. Også er jeg litt skeptisk, siden ryktene i skobransjen sier at Ecco har sluttet å bygge skoene sine helt fra innersålen og ut (klisterpinning). For å gjøre prosessen billigere hopper de nå over en del trinn og bygger bare ergonomisk i yttersålen. Det er jo litt tøysete når de har slike priser som de har og forbrukerne ikke blir opplyst om det.

Men hvilke sandaler kjøpte du da?

Har de noen ok herresandaler, kanskje?

Gammel 15-03-11, 14:20   #34
ash & gullklumpen
Nybegynner

Medlem siden: Mar 2011
ash & gullklumpen har et hav av muligheter foran seg
Standard

Har også bred fot og har erfaring med at Ecco passer foten min ganske bra, selv om det er forskjell på modellene. Erfaringsmessig så har ecco en tendens til å gå ut veldig mye. Jeg kjøpte modellen Groove Sandal, mannen min har også sandaler derfra og tror det er modellen Offroad.
http://www.ecco.com/no/no/index.jsp

ash & gullklumpen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-11, 14:25   #35
Lisa
anglofil

Lisa sin avatar

Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

Takket være den forrige tråden om sko og sandaler så tror jeg ikke jeg klarer å finne "rette" type sandaler i år

Gammel 15-03-11, 14:53   #36
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Standard

Enn disse fra camper da?

Gammel 15-03-11, 15:38   #37
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Denne typen fra El nat da?

Art:

Skechers:

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-11, 15:43   #38
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Standard

Fine, men det der er ikke sandaler.

Gammel 15-03-11, 15:46   #39
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kirsebær, om du kan bruke Dr. Martens-boots uten større problemer så har du ikke så veldig høy vrist. De er fryktelig ubehagelige, tilnærmet umulig å ha på, over vristen om du har det.

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Disse var da helt deg, blu!

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Bubetti så ut som en blanding av noe Jesus kunne hatt og litt som barnevandrer-sko i bruk på den sjuende ungen.

Opprinnelig lagt inn av Lisa, her.

Takket være den forrige tråden om sko og sandaler så tror jeg ikke jeg klarer å finne "rette" type sandaler i år

De siste du linket til i den forrige tråden syns jeg var helt nøytrale.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-11, 15:58   #40
Christa
Bør lage seg en tittel selv

Christa sin avatar

Medlem siden: Jan 2011
Christa er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt likt
Standard

Hard Hearted Harlot har fine sko!

Christa er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:34.