|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#23 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Hvilke skomerker kan jeg like?kammerset på Heimdal har mange sko som kanskje kan falle i smak til deg, Bæret. De har opphørssalg, så kanskje det kan være noe?
|
|
|
#24 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Hvilke skomerker kan jeg like?
Designforum skal finnes, Namaste har også en del kule boots/støvletter. Men har ikke sett sandaler.
|
|
|
#25 |
|
Ekvilist
|
Sv: Hvilke skomerker kan jeg like?Jeg synes Bubetti har hatt en del kule sko (a la -ea- sine), type litt knæsje farger. Eller sorte. Ikke de i linken.
|
|
|
#26 |
|
intro
|
Sånne hadde jeg også, i brunt - men bare med en enkel reim. De var veldig tunge, synes jeg, og siden de har tå vil jeg kalle dem sko.
|
|
|
|
#29 |
|
Guardian of the galaxy
|
|
|
|
#31 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Hvilke skomerker kan jeg like?Ja, og de har nok en funksjon også tror jeg. Det ser ut som de skinnstykkene oppå vil sprike uten lissene.
|
|
|
#32 |
|
Nybegynner
Medlem siden: Mar 2011
![]() |
Sv: Hvilke skomerker kan jeg like?Kjøpte Ecco sine i fjor og er superfornøyd |
|
|
|
|
|
#33 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Hvilke skomerker kan jeg like?Damesandalene til Ecco er ofte for smale for meg. Også er jeg litt skeptisk, siden ryktene i skobransjen sier at Ecco har sluttet å bygge skoene sine helt fra innersålen og ut (klisterpinning). For å gjøre prosessen billigere hopper de nå over en del trinn og bygger bare ergonomisk i yttersålen. Det er jo litt tøysete når de har slike priser som de har og forbrukerne ikke blir opplyst om det.
|
|
|
#34 |
|
Nybegynner
Medlem siden: Mar 2011
![]() |
Sv: Hvilke skomerker kan jeg like?Har også bred fot og har erfaring med at Ecco passer foten min ganske bra, selv om det er forskjell på modellene. Erfaringsmessig så har ecco en tendens til å gå ut veldig mye. Jeg kjøpte modellen Groove Sandal, mannen min har også sandaler derfra og tror det er modellen Offroad. |
|
|
|
|
|
#35 |
|
anglofil
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilke skomerker kan jeg like?Takket være den forrige tråden om sko og sandaler så tror jeg ikke jeg klarer å finne "rette" type sandaler i år
|
|
|
#39 |
|
Glamorøs
|
Sv: Hvilke skomerker kan jeg like?Kirsebær, om du kan bruke Dr. Martens-boots uten større problemer så har du ikke så veldig høy vrist. De er fryktelig ubehagelige, tilnærmet umulig å ha på, over vristen om du har det.
Disse var da helt deg, blu!
De siste du linket til i den forrige tråden syns jeg var helt nøytrale.
|
|
|
#40 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jan 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilke skomerker kan jeg like?Hard Hearted Harlot har fine sko! |
|
|
|