Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Hvor kjøper du brukt på nett?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-03-11, 19:03   #21
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor kjøper du brukt på nett?

Kun her. Jeg har dårlige erfaringer med finn.no og har for lengst innsett at min definisjon av "pent brukt" eller "ubetydelig brukt" over hodet ikke stemmer overens med diverse selgeres definisjoner. Strømpebukser kjøper jeg på name-it og på obs.

Gammel 10-03-11, 19:18   #22
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Da er våre litt for nær i størrelse... Vi har en del nøytralt, dansk barnetøy, men minsten bruker 68 enda, og er på vei inn i 74.

Gammel 10-03-11, 20:39   #23
Acino
passe nerd

Acino sin avatar

Medlem siden: Sep 2010
Acino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Da er våre litt for nær i størrelse... Vi har en del nøytralt, dansk barnetøy, men minsten bruker 68 enda, og er på vei inn i 74.

En liten skjønning du har da!! Hun bruker alt i fra 56-68; det kommer an på hvordan plaggene er i størrelsen, men hun var jo 65cm for 1,5mnd siden så jeg bør nok ikke satse på å kjøpe mindre. Tenk, når de kom måtte jeg ut å kjøpe prematurklær til henne, vesle tøtta var da 45,5cm og 2167cm(men gikk ned noen hundre gram, så hun var tynn og trengte derfor mindre størrelse litt lengre enn lengden skulle tilsi).

Har aldri kjøpt noe gjennom finn før, det frister ikke noe mer når jeg ser responsen både der og her heller.

Gammel 10-03-11, 20:40   #24
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Så herlig! Minsten var nesten på samme størrelse da han ble født; 2128 g og 44 cm.

Gammel 11-03-11, 13:01   #25
C3PO
Earthling

C3PO sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
C3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Ebay.co.uk er genialt. Selv når det ikke står at selgeren er villig til å sende til utlandet, er det om regel bare å sende en mail og spørre, så er det i orden. Har gjort mange kupp der.

C3PO er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-11, 13:42   #26
era
Bør lage seg en tittel selv

era sin avatar

Hvor: østfold
era har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt av
Standard

Her og finn har ingen dårlige erfaringer fra finn og har kjøpt mye!

Gammel 11-03-11, 13:53   #27
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Har utelukkende kjøpt her inne, og har vært kjempefornøyd hele tiden. Men nå kikket jeg på barneboden.no og den var jo fantastisk!! Prisene var jo latterlig lave også, og jeg har funnet endel jeg skal bestille nå.

Gammel 11-03-11, 16:49   #28
GydaG
lider av tastleksi

GydaG sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: På landet
Blogginnlegg: 44
GydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har også kjøpt litt her, på finn.no har jeg også erfaringer med lite svar og heller håpløst utdaterte annonser (ikke selgers feil, siden finn.no har en litt klønete regel om at man ikke kan endre tekst underveis).

GydaG er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-11, 17:07   #29
LilleRosin
Muligens verdt å vente på

LilleRosin sin avatar

Blogginnlegg: 7
LilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har handlet mye paa Finn, og har stort sett vaert fornoyd.

Handler ogsaa brukt paa Trendsales. dk

Gammel 11-03-11, 18:37   #30
Teflona
audio, video, disco

Teflona sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Jeg har kjøpt litt her, men selger mest. Ikke kjøpt noe på finn.no, har også opplevd at folk ikke svarer. Har solgt litt på finn, men jaggu er det mye styr. Mange som skal ha, og som ikke følger opp.

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-11, 21:06   #31
Lykketrollet
Jeg ble frisk!!

Lykketrollet sin avatar

Lykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg kjøper en del på ebay. Syns det er helt genialt.

Ellers har jeg solgt en del klær selv via finn, men det er jo helt håpløst. Mange som vil ha de samme klærne. Sier ja til førstemann, så hører jeg ikke noe mer fra dem. Går videre til andremann som gjerne vil ha dem, men trekker seg fordi porto blir for dyr. Går jeg videre til tredjemann er tredjemann kjempesur fordi personen ikke fikk dem i første omgang. Det er et evig kaos syns jeg.

Lykketrollet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-11, 11:16   #32
Acino
passe nerd

Acino sin avatar

Acino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Etter at jeg starta denne tråden ser det ut til at det mest akutte ordner seg; venter pakke i posten fra ei pluss at ei på finn sendte mail om at hun gjerne delte opp settene likevel... Da kan jeg roe ned å holde utkikk med markedsplassen her for det jeg så mangler, supert!!

Gammel 14-03-11, 12:35   #33
annemede
Ser lyst på livet

annemede sin avatar

Blogginnlegg: 241
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Sparkjøp selger Safa strømpebukser, som vi er godt fornøyd med.

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-11, 12:55   #34
Acino
passe nerd

Acino sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av annemede, her.

Sparkjøp selger Safa strømpebukser, som vi er godt fornøyd med.

Takk for tipset. Var faktisk der på lørdag for å kjøpe noen. Er veldig fornøyd med de i ull iallfall(men ikke ull med antiskli), spent på størrelsen på de her i bomull siden ullstrømpebuksene er veldig store i størrelsen.

Gammel 14-03-11, 13:20   #35
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Har utelukkende kjøpt her inne, og har vært kjempefornøyd hele tiden. Men nå kikket jeg på barneboden.no og den var jo fantastisk!! Prisene var jo latterlig lave også, og jeg har funnet endel jeg skal bestille nå.

Men øh, hvordan bestiller man noe derfra da? Jeg finner jo mailadressen, men må jeg virkelig legge ved alle bildene av det jeg skal ha i mailen, eller skrive feks. "den hvite kjolen med de rosa prikkene" osv?

Gammel 05-04-13, 18:45   #36
Acino
passe nerd

Acino sin avatar

Standard

Jeg googlet igår etter "brukte barneklær på nett" og kom over denne, min egen, tråden. Barneboden hadde jeg helt glemt, supert tips det altså - sånn om andre også trenger!

Gammel 05-04-13, 19:38   #37
Lavender
Passe aktiv

Lavender sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Barneklærne kjøpes nesten utelukkende på www.trendsales.dk. Litt basis tøy fra Pompdelux. Bør være registrert bruker med verifisert id på TS, det tar litt tid, men er en engangsjobb. Selgere og kjøpere blir vurdert i handelen. Klærne defineres som nye, nesten som nye, godt brukt eller slitt. Jeg har funnet mye utsalg av ubrukt tøy.

Gammel 05-04-13, 20:00   #38
Wingman
her skal det bli liv

Wingman sin avatar

Medlem siden: May 2012
Hvor: Vestfold
Wingman er populærWingman er populærWingman er populær
Standard

ser det skal være fint å handle her ja, men en stund til en har tilgang inntil da er jeg fornøyd med den lokale facegruppa

Gammel 05-04-13, 21:30   #39
Mirasol
En Som Trener

Mirasol sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Vet ikke hvor dere bor, men her: www.byttesentralen.no. Her er det enorme mengder pent brukte klær og utstyr til barn i alle aldre til en meget billig penge!

Gammel 05-04-13, 21:33   #40
Taien
lettere utlada

Taien sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

På facebook pleier det å være egne grupper for området der en bor.
Jeg er med i to grupper på FB, en for stavanger/jæren og en som opprinnelig ble startet for "international moms of Stavanger" men nå innlemmer flere.
Jeg liker best gruppe nr to og har best erfaring derfra.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:42.