Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvem fra FP kjenner du i virkeligheten?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-03-11, 11:54   #21
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvem fra FP kjenner du i virkeligheten?

Opprinnelig lagt inn av Lille meg, her.

Den logikken skjønte jeg ikke helt. Med mindre du og/eller Skilpadda kun har FP-venner? Eller eventuelt at de eneste felles vennene dere har, er fra FP?

Det siste, ja.

Gammel 10-03-11, 12:05   #22
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er veldig mange. Mange flere enn jeg orker å ramse opp.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-03-11, 12:05   #23
tiddelibom
Lille tyrann

tiddelibom sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
tiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de fleste
Standard

Jeg vil ikke si at jeg kjenner noen i noen særlig grad, men jeg har truffet Divine og AnneC flere ganger, og Skilpadda og jeg hadde barn i samme barnehage for en del år siden, selv om jeg ikke kjenner henne noe særlig av den grunn.

Dette er mine prinsipper. Hvis du ikke liker dem, så har jeg andre.
Groucho Marx
tiddelibom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-03-11, 12:07   #24
Nå også i farger

Medlem siden: Oct 2006
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg kjenner ingen, sånn at jeg har kontakt med de i det daglige. Men har møtt en del. Dronningen ( og Kongen ) og jeg har barn på samme skole. Søsteren min er her, men er ikke aktiv.

Kan godt hende jeg vet hvem flere er, men ingen har gitt seg til kjenne i hvert fall.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-03-11, 12:37   #25
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg kjenner (som nevnt over) Veritas, Venla og er på hils med Avatar . Kjenner ellers ~TM~, og Bauche har jeg møtt, og vi sees litt på FB. Karamell har jeg hatt musikk sammen med på lærerskolen, en del damer har jeg møtt på treff fra mai-2005 gruppen på NM. Er forresten hyggelig om noen gir seg til kjenne om de kjenner meg eller vet hvem jeg er.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-03-11, 12:37   #26
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har møtt veldig mange. Og jeg har mannen min og broren min her som aktive medlemmer (i tillegg til at moren min leser her, og både svigerinnen min og svigermor er medlemmer, for å kunne lese bloggen min), dessuten to venninner som jeg har kjent over halve livet. I tillegg har jeg fått veldig gode, nære RL-venner som jeg møtte først her (eller på NM). Jeg omgås faktisk nesten utelukkende FP-ere, når jeg tenker meg om. I tillegg er det folk her som jeg har jobbet sammen med, folk jeg ble kjent med på Usenet i mine tidligere nett-dager, og folk jeg kjenner fra andre sammenhenger som tilfeldigvis også er her inne. (Jeg er lite anonym og har publisert mange bilder av meg selv her inne, så jeg er lett å kjenne igjen for folk som kjenner meg fra RL.)

Gammel 10-03-11, 12:43   #27
Kjøkkenskriveren
Bork bork bork

Kjøkkenskriveren sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Nedre Romerike
Blogginnlegg: 56
Kjøkkenskriveren imponerer mange og er sikkert smartKjøkkenskriveren imponerer mange og er sikkert smartKjøkkenskriveren imponerer mange og er sikkert smartKjøkkenskriveren imponerer mange og er sikkert smartKjøkkenskriveren imponerer mange og er sikkert smartKjøkkenskriveren imponerer mange og er sikkert smartKjøkkenskriveren imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

folk jeg ble kjent med på Usenet i mine tidligere nett-dager

Hepp.

Det er betydelig overlapp mellom folk jeg kjenner her og folk jeg kjenner fra Usenet, ja.

Gammel 10-03-11, 12:49   #28
Veritas
Det norske

Veritas sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Østlandet
Veritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Dronningen, her.

Karamell har jeg hatt musikk sammen med på lærerskolen

Kjenner jeg også Karamell?

Gammel 10-03-11, 12:53   #29
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kjenner noen. Nevner ingen.

Men, jeg vet at jeg nok ganske sikkert bor i samme bydel som deg Veritas.

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-03-11, 12:53   #30
noen
This is normal!

noen sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Mange. Så mange at jeg ikke orker å skrive alle, sånn i tilfelle jeg glemmer noen.

Ja, det skulle tatt seg ut.

Opprinnelig lagt inn av Adrienne, her.

Jeg kjenner veldig mange, noen har jeg truffet via FP, noen har jeg kjent hele livet, noen har jeg studert sammen med og noen jobber jeg sammen med.

Opprinnelig lagt inn av Harriet Vane, her.

Noen kjenner jeg godt, noen mindre godt.

Bestem deg nå!

Opprinnelig lagt inn av Lille meg, her.

Jeg har ikke flagget at jeg kjenner noen her på FP. Men jeg begynner å få visse mistanker.

Nei, det er best å ikke rope ut akkurat det.

Opprinnelig lagt inn av Fryd, her.

Jeg kjenner etterhvert en hel gjeng og tør såvisst ikke å nevne noen.

Og så gjør du det likevel?

Opprinnelig lagt inn av tiddelibom, her.

Jeg vil ikke si at jeg kjenner noen i noen særlig grad,

Nei, hvem gjør vel det?

Opprinnelig lagt inn av Dronningen, her.

Er forresten hyggelig om noen gir seg til kjenne

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Noen treffer jeg jevnlig.

Jasså!

Neida, jeg blir ikke lei med det første!

Gammel 10-03-11, 12:54   #31
noen
This is normal!

noen sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Forresten så har jeg møtt Java, m^2 og Mei og kanskje to til.

Gammel 10-03-11, 12:55   #32
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av noen, her.

Neida, jeg blir ikke lei med det første!

Gammel 10-03-11, 12:59   #33
rajraj
*_*

rajraj sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Det er to brukere her inne som jeg kjenner godt IRL. Hun ene er forresten ikke aktiv lenger, men var det før. Også har jeg etterhvert møtt et knippe på treff, men jeg vil ikke si at kjenner dem så godt av den grunn.

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-03-11, 13:04   #34
Zulu
Make it count!

Zulu sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Zulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt av
Standard

Jeg kjenner ingen her, jeg. Som jeg vet om da. Men kanskje jeg blir kjent med noen?

Gammel 10-03-11, 13:04   #35
Vimsen
"De"

Vimsen sin avatar

Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Noen få.
Mandarin.
Berglijot.
Anne.
Lykketrollet.

Jerneteppe. Jeg vet jeg har glemt et par.

Gammel 10-03-11, 13:14   #36
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Mange.
Har også søster, tre kusiner og ene datteren her. De er ikke superaktive, men er her bla for å lese bloggen min.

De jeg kjenner, er bare supre. Nevner ingen navn.

Dessuten, man blir faktisk glad i mennesker og bryr seg om de selvom man ikke har truffet de IRL. Har jeg funnet ut. Og at FP er et viktig sted for meg.

Gammel 10-03-11, 13:15   #37
Java
kan tilsettes alkohol

Java sin avatar

Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kjenner noen.

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-03-11, 13:15   #38
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kjenner mange, men jeg kjenner ikke noen. (Tror jeg?)

Gammel 10-03-11, 13:16   #39
Java
kan tilsettes alkohol

Java sin avatar

Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei, jeg tror ikke du kjenner noen, bare mange.

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-03-11, 13:17   #40
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Standard

Det er hyggelig med mange også. Selv om noen sikkert også er OK.

Svar

Emneord
noen

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:34.