Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold > Økologisk og diettmat

Sjokolademoussekake, uten sukker, hvetemel, melk og egg

Økologisk og diettmat Forum for diskusjoner om og deling av oppskrifter på diettmat og økologisk mat.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-03-11, 12:41   #1
Lille meg
ihuga feminist

Lille meg sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Sv: Sjokolademoussekake, uten sukker, hvetemel, melk og egg

Opprinnelig lagt inn av Nip, her.

Planen var ikke å gjøre noen "KJEMPE DEPPA", jeg mente selvfølgelig "vanlig" sukker. Beklager det, også burde man kanskje revurdere hvor godt man egentlig har det om man blir så skuffa for en oppskrift?

Hva mener du egentlig her, Nip? Har Honda skrevet noen plass at hun har det veldig godt? Eller veldig dårlig? Jeg har nemlig ikke lagt merke til det, og syns dermed det er litt rart at du ber henne revurdere, når jeg ikke først har sett at hun har vurdert at hun har det så godt. Eller dårlig.

Hun skrev bare at hun ble kjempedeppa over en upresis overskrift. For alt vi vet kan det være at Honda slett ikke har fått med seg alle mobbe-trådene som har gått som forteller oss at vi selv må ta ansvar for våre egne følelser og selv se hvorfor vi føler som vi gjør. Og dermed, Nip, er det DU! DU-DU-DU som har GJORT Honda deppa. Kjempe deppa, faktisk!

Så! Opp på rommet ditt med seg, og skam deg grundig! Men først må du bake en slik herrlig kake til meg. (Og muligens Honda også - men da uten sukker/honning/fruktose.)

oss ska ikkje sulke til jorda med blod!
Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-03-11, 12:53   #2
Nip
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Oct 2010
Nip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lille meg, her.

Hva mener du egentlig her, Nip? Har Honda skrevet noen plass at hun har det veldig godt? Eller veldig dårlig? Jeg har nemlig ikke lagt merke til det, og syns dermed det er litt rart at du ber henne revurdere, når jeg ikke først har sett at hun har vurdert at hun har det så godt. Eller dårlig.

Hun skrev bare at hun ble kjempedeppa over en upresis overskrift. For alt vi vet kan det være at Honda slett ikke har fått med seg alle mobbe-trådene som har gått som forteller oss at vi selv må ta ansvar for våre egne følelser og selv se hvorfor vi føler som vi gjør. Og dermed, Nip, er det DU! DU-DU-DU som har GJORT Honda deppa. Kjempe deppa, faktisk!

Så! Opp på rommet ditt med seg, og skam deg grundig! Men først må du bake en slik herrlig kake til meg. (Og muligens Honda også - men da uten sukker/honning/fruktose.)

Honda ble kjempe-deppa, ikke tolket noe mer eller mindre...

Jeg har skamme-krok under trappa, skal gjemme meg der med en gang. Håper jeg ikke blir deppa da? Da er det nemlig din skyld og du som må i skammekroken, så må jeg dit igjen om du blir deppa.... ånei en skikkelig ond sirkel. Også skal jeg passe på å skrive UTEN-HVITT-FARIN neste gang jeg prøver å være hyggelig å dele en oppskrift med dere.

Nip er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-03-11, 13:44   #3
Lille meg
ihuga feminist

Lille meg sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Jeg har skamme-krok under trappa, skal gjemme meg der med en gang.

Ah! Glitrende. Da kan du begynne på kaka der, i skammekroken under trappa. Kjempelurt!

Håper jeg ikke blir deppa da? Da er det nemlig din skyld og du som må i skammekroken

Neida. Bare du som må inn i skammekroken, for du begynte.

oss ska ikkje sulke til jorda med blod!
Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-03-11, 20:13   #4
DM
Live and let live

DM sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg visste hva en veganer var, men jeg visste ikke at de var så fanatiske at de ikke en gang bruker ull. Hva er greien der da? Mener de det er dumt at sauene får klippet seg?

Og jeg lurer i grunnen fortsatt på om insekter blir klassifisert som dyr, - sånn andre steder enn av veganere?

Gammel 09-03-11, 20:23   #5
Pingis
Kald på føttene

Pingis sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Blogginnlegg: 121
Pingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av DM, her.

Og jeg lurer i grunnen fortsatt på om insekter blir klassifisert som dyr, - sånn andre steder enn av veganere?

Insekter tilhører jo dyreriket, så alle biologer vil klassifisere dem som dyr.

Gammel 09-03-11, 23:19   #6
DM
Live and let live

DM sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pingis, her.

Insekter tilhører jo dyreriket, så alle biologer vil klassifisere dem som dyr.

Kult, det kan jeg si til alle som ler av meg når jeg hviner at vi har et dyr i huset når en veps har forvillet seg inn.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:32.