Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Harry Potter og aldersgrenser

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-01-11, 17:01   #21
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.245
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Harry Potter og aldersgrenser

Hos oss har eldstemann sett de 5 første, det har gått helt fint, men han lar seg generelt påvirke lite av ting han ser. Toern har fått se de to første og må vente til han er minst 8 før vi vurderer igjen i forhold til de neste filmene. Han er enig, han synes de to første var skumle nok og har ike behov for noe vi sier er skumlere.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-11, 17:07   #22
Tuppen
...
 
Tuppen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 2.892
Tuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Harry Potter og aldersgrenser

Min snart 6-åring har sett de to første. Vi skal lese bok 3 ganske snart, så ser vi nok filmen sammen etterpå.
De eldste har ikke vært klar til å se HP i samme alder.

Tuppen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-11, 17:22   #23
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.213
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Harry Potter og aldersgrenser

Vi er ellers drøyt halvveis i bok 4 (jeg insisterte på en lang pause etter bok 3, det ble omtrent et år, faktisk), men Poden har foreløbig bare sett den første filmen, og det er en god stund siden. Han fikk nr. 2 til jul, men har ikke forespurt å se den enda.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-11, 17:26   #24
GydaG
lider av tastleksi
 
GydaG sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: På landet
Innlegg: 5.983
Blogginnlegg: 44
GydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Harry Potter og aldersgrenser

Snuppa her så nr 1 da hun var nesten 6. Så drøya vi en stund med nr 2, og den var litt skummel. Hun var fremdeles 6 da hun fikk se nr 3, og den var ikke fullt så skummel som nr 2, faktisk. Nr 4 fikk hun se i høst, etter mye masing fra far i huset. Vi ser dem alltid sammen, og hun ble skikkelig redd et par ganger underveis i nr 4, men etterpå ble hun veldig gira og stolt og hadde lyst til å se den igjen.
Vi skal lese de andre bøkene snart tror jeg, for jeg syns filmene fort kan bli veldig voldsomme og da er det greit å alerede vite hvordan ting ender.

__________________
2003 2010 2012
It's not only only, but but.
We have to take in nourishment, expel waste and inhale enough oxygen to keep our cells from dying. Everything else is optional!
GydaG er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-11, 17:27   #25
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Harry Potter og aldersgrenser

De blir vel bare skumlere og skumlere? Storesøster så alle i jula, og det gikk helt greit!

__________________
2003 2007 2009 2011
Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-11, 17:29   #26
M@M
Erfaren
 
M@M sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: østlandet
Innlegg: 844
M@M er populærM@M er populærM@M er populær
Standard

Sv: Harry Potter og aldersgrenser

Min 2.klassing har akkurat fått lov til å se den første filmen. Vi leste (nesten hele) boka først. Ser mange skriver at alle filmene har 11-årsgrensen, men på vår står det 8 år. Han synes eneren er skummel nok, så de andre filmene får vente litt, selv om toeren kanskje ikke er så mye verre. Det er også noe med å faktisk forstå handlingen. Dessuten så er ikke HP kjedelig når man er 10-11 heller, så hvorfor ikke vente litt? Diskusjonen her i huset har gått på : "Hvis han har sett alle 11-årsfilmer når han er 7, hva skal han da se når man er 11? Er vi villige til å forskyve alle aldersgrensene?" Han har sett de tre eldste star-wars filmene også... Far og sønn vant den diskusjonen...

__________________
Mammaen til supergutt 2003
Drømmer om lillebrøster, men det tar visst sin tid..
M@M er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-11, 17:29   #27
Nelly Nickers
Slow reader
 
Nelly Nickers sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 2.649
Nelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt likt
Standard

Sv: Harry Potter og aldersgrenser

Sporer litt av fra hovedinnlegg. De bøkene er DRØYE å lese høyt, altså! Jeg har lest de 4 første bøkene høyt for sønnen min og vi har holdt på i tre år! Nå har vi akkurat startet på bok nr. 5 og den er jo på åttehundre sider!
Den forrige boka startet vi med i sommerferien og ble ferdig nå i januar. Den var "bare" på 600 sider. Skulle vi lest bøkene før vi ser filmene, blir han vel myndig først... Ungen er ganske snart 10 år. Han har alle filmene og har vel skummet igjennom dem, men han har satt mest pris på de dubbete. Han er ikke en sterk leser og får ikke med seg tekstet versjon, og siden han ikke har lest de siste bøkene har han nok ikke skjønt helt hva det har dreid seg om.

Jeg synes bøkene er passelig interessante, men håper i hvertfall det blir litt mer forelskelse i denne boka, så får jeg litt morro med dem jeg også... (Sjangeren 'ovenaturlig' er ikke helt min favoritt).

Nelly Nickers er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-11, 17:51   #28
Tuppen
...
 
Tuppen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 2.892
Tuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Harry Potter og aldersgrenser

Jeg syns bok 5 var verst å lese høyt. Ikke på grunn av sideantallet, men den var ikke like fengende for ungene som de andre, så vi brukte laaaang tid. Jeg er på bok 6 med de eldste, og jeg tror vi kommer til å bruke lydbok litt mer til lillebror når han en gang kommer til bok 5.

Tuppen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-11, 17:52   #29
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 15.028
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Harry Potter og aldersgrenser

Kanskje jeg skal svare på hva mine har sett også. De har sett alle, faktisk. De fikk se nr 1 da de gikk i 3. (går i 4. nå), og det gikk så greit at jeg vurderte at 2 og 3 også var ok, og så ballet det på seg. De synes det er spennende men ikke skummelt. Jeg hadde sett alle filmene på forhånd bortsett fra nr 7; den så vi sammen på kino uten problemer. Ingen av dem har noensinne blitt redd av den typen skumle filmer, men særlig han kan bli redd av mer realistisk nifse ting.

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-11, 17:54   #30
Pebbles
By the Sea
 
Pebbles sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 12.571
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Harry Potter og aldersgrenser

Jeg har lest de første fire for min eldste fra han fyllte 7 og frem til nå som han er 8 og han har fått sett filmene i etterkant av å ha lest bøkene.

Nå har han fått beskjed om at han må vente lenge på de tre neste og han er veldig lei seg for det. Jeg vet ikke helt når jeg synes det kan passe å begynne på bok 5.

__________________
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou -
Pebbles er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-11, 19:33   #31
Mikkeline
Flax
 
Mikkeline sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 5.727
Mikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Harry Potter og aldersgrenser

Min eldste har sett de 5 første filmene. De 4 første leste vi bøkene før vi så filmen, 5 så han like etter at vi begynte på bok nr 5. Vi så filmene med ham, og han syntes vel igrunnen nr 2 var mest skummel (er det ikke der den digre edderkoppen er?)
Bok nr 5 holder vi på å lese, og den er virkelig drøy!

__________________
03 06 09
Mikkeline er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-11, 19:35   #32
Veronal
Etylbarbital
 
Veronal sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.554
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Harry Potter og aldersgrenser

Vi ser film 3 nuh. "Desperanter? De var jo ikke skumle i det hele tatt, mor. Du trenger ikke å spørre meg om jeg synes det er skummelt mer, mor. "

__________________
Du har fått et møljetall. Vil du splitte eller herske?
Veronal er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-11, 20:06   #33
Nelly Nickers
Slow reader
 
Nelly Nickers sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 2.649
Nelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt likt
Standard

Sv: Harry Potter og aldersgrenser

Opprinnelig lagt inn av Mikkeline, her.

Bok nr 5 holder vi på å lese, og den er virkelig drøy!

Ugh, og vi er kommet til side 20 ellernoe...

Nelly Nickers er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-11, 20:10   #34
Pebbles
By the Sea
 
Pebbles sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 12.571
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Harry Potter og aldersgrenser

Opprinnelig lagt inn av Veronal, her.

Vi ser film 3 nuh. "Desperanter? De var jo ikke skumle i det hele tatt, mor. Du trenger ikke å spørre meg om jeg synes det er skummelt mer, mor. "



Min da 7-åring reagerte veldig sterkt på desperantene. Det måtet bearbeides i flere runder. Det gjorde også inntrykk at selveste Harry Potter var så redd for desperantene at han besvimte.

__________________
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou -
Pebbles er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-11, 20:39   #35
Zulu
Make it count!
 
Zulu sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 6.647
Zulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt av
Standard

Sv: Harry Potter og aldersgrenser

Opprinnelig lagt inn av Veronal, her.

Vi ser film 3 nuh. "Desperanter? De var jo ikke skumle i det hele tatt, mor. Du trenger ikke å spørre meg om jeg synes det er skummelt mer, mor. "



Men scenen med desperantene ved det lille vannet i skogen ...

__________________
2006 og 2009
Zulu er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-11, 21:43   #36
Veronal
Etylbarbital
 
Veronal sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.554
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Harry Potter og aldersgrenser

Film vel overstått og barnet er i seng. Jeg konstaterer at han ikke synes film 1-3 er skummel. Ikke i det hele tatt. Men det er ingen sjanse for at han får se film 4 og utover før han blir eldre, altså.

Han oppsummerte sitt forhold til skumle filmer ganske greit tidligere da jeg spurte om han syntes filmen var skummel: "Neida, mor. Hadde jeg vært der så hadde jeg sikkert syntes det var skummelt, men jeg kan jo ikke komme inn i filmen. "

__________________
Du har fått et møljetall. Vil du splitte eller herske?
Veronal er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-11, 23:03   #37
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.088
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Harry Potter og aldersgrenser

Prototypen og Knotten kan se filmer sammen, skjønner jeg.
Knotten har en utrolig rasjonell holdning til det han ser på film, det fascinerer meg faktisk.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-11, 11:48   #38
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.904
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Harry Potter og aldersgrenser

Mine unger har sett film 1–5 (det er selvsagt forbudt å se filmene før vi har lest bøkene ), og det er nok fortsatt slutten på film 1 de synes er skumlest. En diger fabelslange eller en drage er ingenting imot et normalt menneske som først viser seg å ha et ekstra ansikt stikkende ut av bakhodet, og deretter smuldrer opp når man tar på ham.

Derimot trenerer jeg bok 6 og 7 så lenge jeg kan.

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-11, 11:54   #39
Kanina
Sviiisj!!
 
Kanina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Innlegg: 12.954
Blogginnlegg: 838
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Harry Potter og aldersgrenser

Opprinnelig lagt inn av Toffskij, her.

En diger fabelslange eller en drage er ingenting imot et normalt menneske som først viser seg å ha et ekstra ansikt stikkende ut av bakhodet, og deretter smuldrer opp når man tar på ham.

Ikke sant!! Samt de derre flygende nøklene, og sjakkbrikkene som knuser hverandre med sabler og truer med å drepe dem. Skume skumle ting. :løper og gjemmer seg:

__________________

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-11, 12:02   #40
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.552
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Harry Potter og aldersgrenser

Jeg føler meg altid så dum når jeg ser slike typer filmer, for det hender støtt og stadig at jeg ikke skjønner hva som skjer. Jeg faller ut av handlingen på et vis.
HP og Starwars har blitt litt i samme løype for meg. Jeg aner ikke hvor mange ganger jeg har sett SW, men jeg faller ut og skjønner ikke sammenhengene.
Jeg har sett HP fram til Hermine fikk en slik tids-dings. Og da ble jeg så forvirret at jeg ikke har ønsket å se noe særlig mer.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:01.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no