|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Albertine reiser til USA for første gang
Ja, det er maskinlesbart. |
|
|
|
|
|
#22 |
|
|
Ta heller en tynn fleece som du også kan bruke i NY. Akkurat nå se er det mer eller mindre 20 grader på morgenen og jeg går ut i t-skjorte uten å fryse, men det kan også bli kjøligere. Denne tiden på året er litt uforutsigbar her. KOmmer det nordlige vinder så kan det bli 5 grader på morgenen, men er det som vanlig så er det minst 15. På dagen kan det varierer fra 15-28. Men at det er "skikkelig kaldt" er mer unntak i februar. |
|
|
|
|
|
#23 |
|
Passiv
|
Sv: Albertine reiser til USA for første gangNoen som kan anbefale en god reiseguide til NY? Helst med et veldig bra kart. Trenger ingenting til Miami, der har jeg verdens beste guide. |
|
|
|
#24 |
|
Musk
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvis du er reisefreak, vil du kanskje like forumet Flyertalk, ogsaa. www.flyertalk.com |
|
|
|
|
|
#26 |
|
Passiv
|
Sv: Albertine reiser til USA for første gangJeg tror jeg må undersøke muligheten for å ta med en koffert ekstra hjem. Kjenner det allerede nå at det blir tilnærmet umulig å begrense seg til 23 kg på hjemturen, når jeg i tillegg må pakke for to klimasoner. :iler til KLM's sider: |
|
|
|
#27 |
|
Passiv
|
Sv: Albertine reiser til USA for første gang55 Euro for en ekstra koffert. Hm. |
|
|
|
#28 |
|
|
Her kan du se hva det koster å sende per post. |
|
|
|
|
|
#29 |
|
Passiv
|
Sv: Albertine reiser til USA for første ganghttp://www.earthcam.com/usa/newyork/timessquare/ |
|
|
|
#30 |
|
Passiv
|
Sv: Albertine reiser til USA for første gangSe palmene vaie i vinden... |
|
|
|
#31 |
|
Passiv
|
Sv: Albertine reiser til USA for første gang:spammer: |
|
|
|
#32 |
|
Tøff i frakk
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Albertine reiser til USA for første gangJeg klarte meg med joggesko i NY i februar-mars, men med tykke sokker i skoene.
|
|
|
#33 |
|
Kidding, right?
|
Monsoon er i NY akkurat nå, og jeg så et bilde av "snøen" som lå der. Det er helt bart på veier og fortau altså. Gode joggesko med varme sokker holder i massevis.
|
|
|
|
#34 |
|
Passiv
|
Sv: Albertine reiser til USA for første gangJoggesko it is. Veldig deilig å slippe å drasse på store vintersko. |
|
|
|
#36 |
|
Passiv
|
Sv: Albertine reiser til USA for første gangÅH! |
|
|
|
#38 |
|
Passiv
|
Sv: Albertine reiser til USA for første gangDenne gjesten bryr seg ikke stort om sengetøyet er strøket eller ikke. |
|
|
|
#39 |
|
|
Sv: Albertine reiser til USA for første gangManagern er veldig bra. |
|
|
|
|
|
#40 |
|
Passiv
|
Sv: Albertine reiser til USA for første gangSnart får kokken en assistent, vet du, som er behjelpelig både med idemyldring, innkjøp og utførelse. Og all mat blir straks mye bedre med litt selskap og et glass vin attåt. |
|
![]() |
|
|