|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Borte
|
Sv: Hvor mye melk (i kaffen) pr dag?Med fem kopper om dagen ville jeg vært mer bekymret for kaffemengden enn melkemengden. Det er espresso som du blander melk i så du får cappucino? Eller det fungerer kanskje ikke sånn på nespresso-maskinen.
|
|
|
#22 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Hvor mye melk (i kaffen) pr dag?
Espressokapsler ja. Samme som i latte.
|
|
|
#23 |
|
Borte
|
Sv: Hvor mye melk (i kaffen) pr dag?Hvis jeg hadde laget fem sånne daglig med espresso-maskinen så hadde jeg blitt skjelven. Men jeg vet ikke om det er samme mengden i en sånn kapsel som i en enkel espresso.
|
|
|
#24 |
|
Sånn passe sane
|
Sykt mye? Seriøst?
|
|
|
#25 |
|
sukk
Medlem siden: Jul 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor mye melk (i kaffen) pr dag?Jeg personlig synes det høres enormt mye ut, men jeg drikker sjelden melk og har nesten helt kuttet ut melkekaffedrikker. Jeg drikker vanlig sort kaffe da. |
|
|
|
|
|
#26 |
|
Erfaren nok
|
Det er jo veldig lite kaffe i en sånn.
|
|
|
#27 |
|
Musk
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor mye melk (i kaffen) pr dag?Sykt var nok feil ordbrukt. Jeg synes 6 dl. er veldig mye, men jeg ser jo at det faktisk er anbefalt, saa da er det nok ikke sykt. |
|
|
|
|
|
#28 |
|
Epikur
|
Sv: Hvor mye melk (i kaffen) pr dag?Jeg kuttet ut melk i kaffen da jeg la om kostholdet for 6 år siden. det gjorde en forskjell, jeg hadde nemlig drukket både en og to latter om dagen med H-melk og sukker.
|
|
|
#29 |
|
Fortynnet
|
Sv: Hvor mye melk (i kaffen) pr dag?For meg hørtes det ut som veldig mye melk. Hvordan er det i forhold til operasjonen? |
|
|
|
|
|
#30 |
|
Erfaren nok
|
Jeg steamer også, men jeg vil uansett tro at man bruker mer melk i en latte enn i en cappuccino?
|
|
|
#31 |
|
Erfaren nok
|
Å kutte ute er uaktuelt kjenner jeg. Dette er min kos.
|
![]() |
|
|