Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Jeg tror ikke jeg kan svare på det du spør om men …

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-02-07, 07:50   #21
Nå også i farger

Medlem siden: Oct 2006
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Jeg tror ikke jeg kan svare på det du spør om men …

Opprinnelig lagt inn av Acsa, her.

Ja, for ikke å snakke om de som føler for å svare og ikke engang synser! F.eks "dere som har jenter, har alle barbiedokker?" og så kommer svaret "jeg kan ikke svare, for jeg har sju gutter". Jamen så ikke svar da!

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-02-07, 07:52   #22
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg tror Marit er bittelittegranne hormonell om dagene, stemmer det Marit? (Jeg ler med deg, ikke av deg.)

Men det er uansett lov til å være irritert på folk som føler de si noe, uansett om de har noe fornuftig å komme med eller ikke. Og det er uavhengig om det er IRL eller på et nettforum.

Gammel 26-02-07, 08:31   #23
Line*
Expired

Medlem siden: Dec 2006
Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Jeg vet ikke helt om jeg kan svare på dette, men jeg tror de fleste prøver å være med, og at de fleste synser noe som kan være interessant.

Line* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-02-07, 08:37   #24
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Marit K, her.

Jeg er ikke motstander av synsing i tråder der det passer.
Det som fikk meg til å renne over i går, var en tråd der synsing overhodet ikke passet inn. Jeg burde sikkert tenkt på å forklare dette da, men jeg er visst litt hormonell om dagen.
Altså, et eksempel: Si at noen spør om fasilitetene på togstasjonen på Finse, da de skal ut på reise, men er avhengige av å vite på forhånd om det er en åpen stasjon med toalett og evnt et sted å få seg noe å bite i. Da er det bare til irritasjon dersom noen skriver; "Jeg har ikke peiling jeg altså, men siden det er do på de aller fleste togstasjoner, så er det sikkert det på Finse også." For eksempel altså.

Elendig eksempel. Det ER toaletter og kiosker tilknyttet de fleste stasjoner som er turistmål, knutepunkt osv, så svaret du gir i eksempelet er fullstendig relevant.

Gammel 26-02-07, 08:39   #25
malena

malena sin avatar

malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mor til 4, her.

Kan jo være at noen vil hjelpe til med å løfte en tråd, og det kan jo også være noen som skriver litt fordi de er interesert i å lese eventuelle svar, jeg gjør det noen ganger.

Jeg er glad for at noen skriver i de trådene jeg starter selv om de ikke har svar å komme med. men bare det å få respons synes jeg er koselig, men nå er jeg sjeldent bortskjemt med så veldig mange svar, sikkert fordi jeg spør om kjedelige ting.

Jeg synes også det er flott med respons på tråder jeg selv har startet, uansett hva som skrives.
Jeg blir egentlig litt sånn når noen i det hele tatt tar seg bryet med å svare i MIN tråd.

Gammel 26-02-07, 08:46   #26
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg hadde ikke hatt over 3000 innlegg her om jeg bare hadde svart på spørsmål jeg var 100% sikker på. Kanskje jeg hadde hatt 3-4 innlegg.

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-02-07, 08:47   #27
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har ikke egentlig noe å bidra med, men jeg har bare lyst å være morsom og skrive et uinteressant innlegg.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-02-07, 08:48   #28
Claire
Sær og kresen

Claire sin avatar

Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg tror ikke jeg har sett én tråd der alle svarene er "to the point" og 100 % relevante. Men jeg tilhører jo den kategorien som elsker avsporinger, så ikke hør på meg.

Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-02-07, 19:40   #29
chara
Aktiv

Medlem siden: Nov 2006
chara er litt kul
Standard

Jeg kan skjønne hva du mener, men gidder ikke irritere meg over slike svar. Egentlig blir jeg veldig gla jeg når tråder jeg har startet får mange svar, de kan godt spore av noen ganger også så lenge avsporingen er morsom og kansje litt relevant.

chara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-02-07, 19:46   #30
Nooria
Stadig underveis

Nooria sin avatar

Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Jeg skjønner hva du mener .

Nooria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-02-07, 20:23   #31
Tøtto
Superduperaktiv

Tøtto sin avatar

Tøtto er litt kulTøtto er litt kulTøtto er litt kul
Standard

Jeg skrive veldig ofte at jeg tror osv... Men det er vel for å ikke virke for skråsikker kansje. Henger en del på NM og kan ikke fordra når folk påstår ting som de egentlig ikke kan vite helt sikkert. Derfor liker jeg å poengtere at "jeg tror".

Gammel 26-02-07, 20:50   #32
Nooria
Stadig underveis

Nooria sin avatar

Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sina, her.

Jeg skrive veldig ofte at jeg tror osv... Men det er vel for å ikke virke for skråsikker kansje. Henger en del på NM og kan ikke fordra når folk påstår ting som de egentlig ikke kan vite helt sikkert. Derfor liker jeg å poengtere at "jeg tror".

Jeg tipper Marit K mener sånne som mer åpenbart ikke kan svare på det det blir spurt om og som vet det selv.

Nooria er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:50.