|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: FredagspizzaEh, om jeg har laget tomatsuppen, men tilsatt kjøpte kjøttboller, så er det bare suppen som er hjemmelaget, ja.
|
|
|
|
#23 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: FredagspizzaOg jeg skjønner at jeg setter et visst likhetstegn mellom "hjemmelaget" og "laget fra bunn". Men jeg trodde det var nokså normalt.
|
|
|
|
#24 |
|
© All rights reserved
|
Sv: FredagspizzaJeg deler pizzaer inn i fire: Sist redigert av 007 : 16-01-11 kl 13:04. |
|
|
|
|
|
#25 |
|
Metallica!!
|
Sv: FredagspizzaFor en herlig tråd.
|
|
|
#26 |
|
stoffavhengig
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: FredagspizzaAltså, jeg er litt enig med Niobe, men når jeg lager hjemmelaga Lasagne, så kjøper jeg pastaplatene.
|
|
|
#27 |
|
Nå også i farger
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: FredagspizzaHjemmelaget pizza er for meg pizza vi setter sammen hjemme. Om det er ferdig bunn, ferdig saus, e.l, skiller jeg ikke på. Det er hjemmelaget pizza uansett! Om vi lager hjemmelaget saus, så lager jeg ikke den av tomater liksom... |
|
|
|
|
|
#28 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Mar 2010
![]() ![]() |
Sv: FredagspizzaToro pizzafyll fungerer faktisk bra om man bare lar det koke lenge nok inn i kjøttdeigen og smaker heller ikke gærnt... |
|
|
|
|
|
#29 |
|
Metallica!!
|
Sv: Fredagspizza
Jeg bruker bokstomater, vanlige rå tomater er det for lite smak i.
|
|
|
#30 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: FredagspizzaJeg foretrekker virkelig torofyll foran bare tomatpure.
|
![]() |
|
|