|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Passiv
|
Sv: Hva slags te drikker du?
Ahaaaa. Jeg satt og funderte på om jeg ikke hadde sett noe Londonteaktig skjønner du. Da har jeg jo det. Noen ganger hver dag. |
|
|
|
#22 |
|
Glamorøs
|
Sv: Hva slags te drikker du?Palmen, jeg er ikke så ofte på din kant av byen, men hvis du forteller hvilken type du liker kan jeg tipse deg om jeg ser den. Jeg er temmelig sikker på at jeg har sett den i en butikk helt øverst i Thorvald meyers gate, og i en butikk ved bussholdeplassen på Sagene.
|
|
|
#23 |
|
Glamorøs
|
Sv: Hva slags te drikker du?En klassiker fra Black cat er forresten earl grey med blå blomst. Jeg liker russisk earl grey også, men må være i løsvekt.
|
|
|
#24 |
|
Trøtt
|
Sv: Hva slags te drikker du?Å ja, plante tebusk!
|
|
|
#25 |
|
Lykkelig naiv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva slags te drikker du?Jeg er veldig glad i Bengal Spice |
|
|
|
|
|
#26 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva slags te drikker du?Jeg drikker for det meste pose-te. Og favorittene der er grønn te med mint eller tranebær, vanilje-te elle indian chai. |
|
|
|
|
|
#27 |
|
stressmonster
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Hammerfest
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva slags te drikker du?er går det mye i ulike varianter av roibush te, men like før jul fikk jeg øynene opp for kusmi og i det siste har det gått mye i det. Jeg har blant annet funnet en Kusmi som er grønn te med jordbær. Kjempegod, altså.
|
|
|
#28 |
|
villende
|
Sv: Hva slags te drikker du?Jeg drikker enten Earl Gray eller Indian Chai hvis jeg drikker posete. Hjemme går det i en haug med forskjellige teer fra Palais du The, blant annet en nydelig julete (No 25) som jeg har litt igjen av, The des amants og The des Lords. |
|
|
|
|
|
#29 |
|
|
Sv: Hva slags te drikker du?Palais de The selger tesmakinger med teori og masse smaking, det er kanskje noe for deg? |
|
|
|
|
|
#30 |
|
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Hva slags te drikker du?Earl Grey hvis det ikke er kveld. Om kvelden drikker jeg kamillete med honning i. |
|
|
|
|
|
#32 |
|
Trallallaa
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva slags te drikker du?Grønn te med sitron, eller Lady Gray.
|
|
|
#34 |
|
Slim på hovednerven
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Sv: Hva slags te drikker du?Jeg liker vanligvis ikke te, men elsket virkelig den søte mynteteen vi fikk servert etter hver dagsetappe i Atlasfjellene. Det var akkurat det riktige etter dagens strabaser. |
|
|
|
|
|
#35 |
|
Gal kattedame
|
Sv: Hva slags te drikker du?Sweet chili om jeg skal ha urtete. Ellers elsker jeg indisk chai med varm melk og brunt sukker. Hjemmelaget peppermynte - ingefærte er også stas, det drikker ungene også.
|
|
|
#36 |
|
Flink jente
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva slags te drikker du?Kusmi, pukka eller yogi te går det mest i her. Kusmi kjøper jeg på en cafè her i byen, Pukka kjøper jeg på helsekost, og Yogi kjøpes på Meny |
|
|
|
|
|
#37 |
|
Flink jente
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva slags te drikker du?
Ååå...der må jeg gå innom neste gang jeg skal til Oslo. Takk for tips! |
|
|
|
|
|
#38 |
|
geskjeftig
|
Sv: Hva slags te drikker du?Jeg er periodemenneske, så her går det litt opp og ned. Akkurat nå er det denne:
|
|
|
#39 |
|
ekstremt trøtt
|
Sv: Hva slags te drikker du?Jeg er glad i appelsin, sitron/lime og blåbær fra london. Av andre poseteer drikker jeg mye indian chai. For tiden blir det en del julete fra apoteket, mangote fra indiska og et par forskjellige fra kremmerhuset. Husker ikke helt navnet på de.
|
|
|
#40 |
|
Prematurmamma
|
Sv: Hva slags te drikker du?Jeg kjøpte meg noen urteteer fra celestial seasonings, tror jeg, på søstrene grene en gang. Lagde meg en kopp med eple-og-kanel-te som duftet helt fantastisk. Nybakt eplekake.
|
|
![]() |
|
|