Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Nokon som kan tenke seg å hjelpe?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-01-11, 22:26   #21
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nokon som kan tenke seg å hjelpe?

Det hjelpe masse! I tillegg til at dei ikkje har så mykje treng dei i tillegg dobbelt opp. Eg beundre denne vakre, vevre, voksne dama som smile og er så lykkelig og glad i kjæresten sin i dette her. Eg hadde blitt gal.

Gammel 02-01-11, 22:32   #22
amor
Den som gir seg...

amor sin avatar

amor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt av
Standard

Jeg skal ta en sjekk i morgen og se om jeg kan ha noe liggende etter tvillingjentene mine selvom jeg frykter at det ikke er stort igjen.

Gammel 02-01-11, 22:32   #23
jolie
Kom ut av tellinga.

jolie sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Jeg har en ammepute, men den er kanskje ikke så lett å sende i posten. Jeg skal først se om jeg finner den, og så skal jeg se om det går an å sende den. Det er ikke tvillingpute, da.

Gammel 02-01-11, 22:56   #24
Tonjemor
Forvirret

Medlem siden: Oct 2008
Tonjemor er litt kulTonjemor er litt kul
Standard

Jeg har sengetøy og laken til sprinkelseng, det er mulig jeg har litt babytøy igjen etter jentene også. Så flott at du gir oss mulighet til å hjelpe. Jeg syns det er så bra at mine ting som bare tar opp plass i skapet kan komme til nytte et annet sted.

Gammel 02-01-11, 23:01   #25
Lyppa
Bør lage seg en tittel selv

Lyppa sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Lyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av jolie, her.

Jeg har en ammepute, men den er kanskje ikke så lett å sende i posten. Jeg skal først se om jeg finner den, og så skal jeg se om det går an å sende den. Det er ikke tvillingpute, da.

Du kan nok pakke den godt i en søppelsekk og sende den sånn. I allefall har jeg gjort det med store myke ting tidligere.
Babyting er det desverre ikke noe igjen av her i huset, ellers skulle jeg gladelig gitt vekk.

Lyppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-11, 23:10   #26
Agent Scully
Truth is in the x-files

Agent Scully sin avatar

Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg gjør hva som helst for å bli kvitt tvillingammeputen!!

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-11, 23:12   #27
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har dessverre gitt bort alt jeg har hatt av babyutstyr, men kommer jeg over noe, skal jeg ha deg, og dem i tankene.

Gammel 02-01-11, 23:17   #28
amylin
One of These Days

amylin sin avatar

Blogginnlegg: 247
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg har gitt bort så smått, men får se om jeg klarer å få strikket noe! Går jo kjapt når de er så små!

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-11, 23:25   #29
Plipp
Getting in tune

Plipp sin avatar

Plipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt av
Standard

Jeg har gitt bort det meste fortløpende, men skal mer enn gjerne sjekke om noe har gjemt seg i skap og skuffer.

Gammel 02-01-11, 23:25   #30
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Eg blir heilt rørt eg! Trur eg har fått prikka/sendt pm til dokke som har sagt dokke muligens kan hjelpe, men sei frå om eg har hoppa over nokon!

Kif, meine du virkelig at du har ei tvillingpute?

Gammel 02-01-11, 23:26   #31
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av amylin, her.

Jeg har gitt bort så smått, men får se om jeg klarer å få strikket noe! Går jo kjapt når de er så små!

Det er rett og slett fantastisk!

Gammel 02-01-11, 23:29   #32
kalufs
kall om benen

kalufs sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
kalufs er populærkalufs er populærkalufs er populærkalufs er populær
Standard

Send meg adressen, vi har klær til små å gi bort.

kalufs er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-11, 23:33   #33
Mrs. Longbottom
Keep calm and trot on

Mrs. Longbottom sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
Mrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har iallefall en god del klær
Jeg skal sende!

Gammel 02-01-11, 23:35   #34
Mjau
Curlingkone

Mjau sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Jeg har en del jeg hadde tenkt å levere en eller annen plass uansett. 50/56 er det minste jeg har da men.... Trenger de mer av de størrelsene tror du?
Jeg kunne stappet en eller annen boks på posten og sendt deg.

Gammel 02-01-11, 23:45   #35
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Standard

Mjau, dei bruke nok såvidt kanskje 50 no. Eg veit jo ikkje kva som kjem til å komme i postkassa frå alle fine damene her inne, men om du vil sende er det fint!

Kanskje eg dytte opp igjen tråden om et halvt års tid, men forhåpentlig har dei komt seg litt meir på stell da.

Gammel 02-01-11, 23:54   #36
Pelikan
Tåler regn

Pelikan sin avatar

Hvor: Home, but not alone
Blogginnlegg: 24
Pelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de fleste
Standard

Jeg tror jeg har noe liggende. Send adresse så skal jeg få sendt noe avgårde.

Pelikan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-11, 23:57   #37
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Tror du de trenger klær i større størrelser også, eller er det bare småtøy de behøver?

Gammel 02-01-11, 23:59   #38
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

Tror du de trenger klær i større størrelser også, eller er det bare småtøy de behøver?

I og med dei ikkje har skikkelig hus å flytte inn i med det første trur eg vi held oss i det minste foreløbig. Men takk

Gammel 03-01-11, 00:00   #39
Sol
Skinner

Sol sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Sol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg har en sportsvogn. OTH, men med faste forhjul. Den har masse bruk igjen, og jeg gir den virkelig veldig gjerne bort til noen som har bruk for den. Dog er den i Oslo, men det kan kanskje løses på sikt.

Babyklær har vi dessverre sendt på rundgang mellom de bittesmå barna i vennekretsen og de har blitt borte på disse snart 7 år siden det var jeg som satt hjemme med to bitte små.

Gammel 03-01-11, 00:13   #40
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Standard

Vogn trur eg vi i første omgang prøve få tak i lokalt, men takk

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:47.