|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Hjuleglede
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor billige billetter er det mulig å få …NAS flyr direkte fra Murcia til Sola søndager kl 10.40, kan kanskje være en idé å dele opp bestillingen? Sola-Alicante direkte på lørdager, men det blir vel litt feil? |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Sv: Hvor billige billetter er det mulig å få …
Jepp, de flyr hjem den dagen, det så jeg. Men når vi skal ned, må vi visst fly via Oslo eller Begen og vente der og bytte fly. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Passiv
|
Sv: Hvor billige billetter er det mulig å få …Man kan fly til Salzburg og ta toget til Wien. Ikke langt. Men hvem vil forlate Salzburg når man først er der? |
|
|
|
#4 |
|
Kontrollfrik
Sv: Hvor billige billetter er det mulig å få …
Er det fint altså? Hva gjør man der? Og hvor langt til Wien? Og når på året er det best? |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Hjuleglede
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Hvor billige billetter er det mulig å få …Jeg foretrekker Stockholm fremfor Køben, selv om Køben også er herlig. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Passiv
|
Sv: Hvor billige billetter er det mulig å få …Salzburg er nydelig! Pittoresk liten by på størrelse med Trondheim, kan minne litt om Praha arkitektonisk i gamlebyen. Her ble Sound of Music spilt inn og musikktilbudet er bra. Et par dager her og et par dager i Wien (tre timer med tog) må være vidunderlig. |
|
|
|
#7 |
|
Kontrollfrik
Sv: Hvor billige billetter er det mulig å få …Takk for tips! |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Hvor billige billetter er det mulig å få …SAS har visst supertilbud nå, med bestilling før 10 januar. Men vi betaler en 1000-lapp mindre for vår storbtytur med Norwegian på samme dager, og bedre flytider også, så jeg vet ikke hvor supert det egentlig er på SAS.
|
|
![]() |
|
|