Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Hva fikk dere til jul i år?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-12-10, 12:28   #21
Appelsin
Søt og rar

Appelsin sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 266
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva fikk dere til jul i år?

Jeg fikk

True Blood 2
In Treatment 1 sesong
2 sett med ulltrøye og longs (Devold, og Cubus)
Underkjole med blonder
Stormlykt fra Hadeland
Finn Schøll-vasen
Nydelige skrin med knapper og satengbånd oppi
Diger bakebolle
Muffinsformer i silikon
Ramme fra Lisbeth Dahl
Skjønne votter og sminkepung
Hvite glasshjerter til treet

Og masse stilig stæsj fra barnas juleverksted

Gammel 27-12-10, 13:00   #22
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Benzo, her.

Jeg har bjønnefitte fra Canada goose og ser virkelig ut som noe katta har dratt inn, men det spiller ingen rolle.

Heter det det eller har iphone vært her?

Gammel 27-12-10, 13:01   #23
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg fikk det ene jeg ønsket meg (hos mann og ungene):

I tillegg fikk jeg 1 flaske rødvin og en dunk rødvin. Tydligvis at folk IKKE kjenner meg... Hva i svarte skal jeg med rødvin?

Gammel 27-12-10, 13:06   #24
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Det kalles bjørnefitte, ja. Eller bare BF.

Jeg fikk termokopp fra Bodum, termoskopp fra et annet merke
(og den er helt tett, i motsetning til Bodum sin), pelspledd, Goebel-engel, stort smykkeskrin og bling-bling klokke.

Sammen fikk vi kamerabag, minnekort til kameraet, stativ til kameraet, deler til bestikket vi samler på og varmepumpe.

Sist redigert av Ru : 27-12-10 kl 13:21.
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-12-10, 13:09   #25
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg fikk:

* Bergans breheimen bukse fra ungene (riktignok et nummer for liten så den må byttes, men dog)
* Gavekort på 2000 kr på Milde Mathilde og drillpikene fra kattene. :hehehe Utrolig hvor gode de er på shopping i år.
* Smykke fra mannen
* Brodert duk toern hadde laget på skolen sammen med nydelig tegnet julekort med "god jul mamma, jeg elsker deg" på, det var vel favorittgaven min i år. Han er normalt svært lite forseggjort og liker ikke forming så her har han virkelig overgått seg selv.
* Nissefigur fra minsten. (Vi lo høyt da vi åpnet den, no way om han hadde fått være med noe særlig på produksjonen av den der, alt for komplisert prosjekt for ei småbarnsavdelign. Men fin var den).
* Liten snøkule med engel i fra minsten. (ok, denne har jeg kjøpt selv).

Felles fikk vi:
*Vamp-CD fra svigerinne
*Gavekort på mac donalds fra min bror
*Håndduker fra min bestemor
*Penger både fra svigers og fra mine foreldre.
*Duk og engel fra black design fra svigerinne no 2.
+ en haug godis.

Gammel 27-12-10, 13:09   #26
Martis
Ute på tur

Martis sin avatar

Hvor: Bøgda
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Jeg fikk:
Blits og polafilter til kamera
Fritt valg av spabehandling
Vin
Georg Jensen julepynt
Parfyme
Brukskunst
Fellesgave var
Penger
Julepynt fra barna

Gammel 27-12-10, 13:15   #27
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg fikk nydelige barnetegninger og en stor bukett hvite roser.

Ja, og en vaskemaskin. Fra nissen til Maverick.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-12-10, 13:22   #28
Nuppa
Superduperaktiv

Nuppa sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Nuppa er populærNuppa er populærNuppa er populærNuppa er populær
Standard

Jeg fikk:
Grå strikkajakke
Sort ytterjakke
Sort skinnveske
Matboks
Hjemmestrikket sjal
Øredobber x3
Armbånd x2
Bergansjakke

Sammen fikk vi også sengetøy, strykejern, stavmikser, deler til Hardangebestikket vi samler på, stor gulvlykt, telysestaker, vin og penger til varmepumpe. Jeg er virkelig godt fornøyd!!

Også fikk vi nydelige gaver fra lillesøster, lagd i barnehagen.

Nuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-12-10, 13:24   #29
GydaG
lider av tastleksi

GydaG sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: På landet
Blogginnlegg: 44
GydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de fleste
Standard

Jeg fikk dabradio av mannen, og det har jeg ønsket meg lenge.
Vi fikk penger i fellesgave fordi komfyren vår røyk før jul og vi virkelig trenger ny. Så nå sitter jeg bare og venter på å se om induksjonskomfyrene blir mer normale i pris over nyttår, eller om det blir en helt vanlig en med keramisk topp.
Og så fikk jeg en veldig underlig nattkjole, og en stor pose sokker som jeg faktisk trenger da mannen sliter hull i sokker daglig. (Ja, vi har gitt opp sokkegalskapen, har en skuff med felles sorte sokker og den begynner å bli tom.)
Og så fikk vi fellesgaver ellers, det var visst året for håndklær i år gitt, for det fikk vi intet mindre enn 25 stk av tilsammen i div str.

GydaG er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-12-10, 13:42   #30
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Felles: To kjøttkniver, et par vinflasker, gavekort på IKEA og et senter.
Til meg selv fikk jeg gavekort på nakke/ryggmassasje, dyne, billader til iPhonen og iPad med diverse utstyr.

Jeg fikk forresten en søt Blafreboks med nydelige pyntebånd fra en innvandrerbutikk på Grønland. (Oslo)

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-12-10, 13:51   #31
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe

SpetakkelRandi sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Storybrooke
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

jeg fikk en veske...

Men så fikk jeg jo mye fint av dere her i hemmelig nisse tråden da..

SpetakkelRandi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-12-10, 13:52   #32
Maverick

Maverick sin avatar

Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av SpetakkelRandi, her.

jeg fikk en veske...

Men så fikk jeg jo mye fint av dere her i hemmelig nisse tråden da..

Hva pokker'n er det å være flau over?

Gammel 27-12-10, 14:26   #33
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe

SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

nei jeg bare leser andres innlegg og følte meg litt utenfor.

skulle selvfølgelig ønske jeg hadde stooor familie og mange pakker til både meg og barna, men det har jeg ikke. og jeg ble utrolig stolt over at mamma klarte å finne en sååå kul veske.. for elsket jeg.. Gleder meg til å bruke den.

Gammel 27-12-10, 14:27   #34
Maverick

Maverick sin avatar

Standard

Ikke sant? Ikke noe å sparke beskjemmet i bakken for. Fin veske - good thing.

Gammel 27-12-10, 14:29   #35
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe

Standard

vil dere se bilde??

Gammel 27-12-10, 14:32   #36
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Det heter bjørnefitte/bjønnefitte ja, eller bare BF ...iPhonen min har ikke vært ute på pervostreker i dag.

Gammel 27-12-10, 14:32   #37
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

vil dere se bilde??

Øffkårs!

Gammel 27-12-10, 14:33   #38
Sundae
Bør lage seg en tittel selv

Sundae sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Sundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt likt
Standard

vil dere se bilde??

Ja!!!

Sundae er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-12-10, 14:33   #39
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe

Standard

Dårlig iphone bilde men:

Fiiine vesken..

mønsteret inni er veldig "meg":

Gammel 27-12-10, 14:34   #40
Dragen
VeloppDragen

Dragen sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 813
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Den var fin, Randi! Så hyggelig at du ble fornøyd!

Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:49.