Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Bytte julegaver i år?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-12-10, 11:12   #21
Smash
Impulsiv innimellom

Smash sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Blogginnlegg: 3
Smash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Bytte julegaver i år?

Ene kjolen som storesøster fikk hadde alarmen hengende på i nakken, så vi må iallfall komme oss i butikken å få fjernet den.
Jeg fikk endel fra serien jeg samler på, men jeg har lyst på litt andre farger, så det må jeg få byttet.

Ellers var vi veldig fornøyde.

Gammel 26-12-10, 11:15   #22
Frøy
I endring

Frøy sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Blogginnlegg: 136
Frøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de fleste
Standard

Her er det kun dressen som jeg kjøpte til jentungen som må byttest, for den var for stor.

Du kan'kke gi Gud, så bare gi faen
Frøy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-12-10, 11:16   #23
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi skal bytte litt lego. Det var noe Star Wars Lego som gutta har flere like av. Når Harry Potter kommer inn igjen bytter vi til det.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-12-10, 12:10   #24
GydaG
lider av tastleksi

GydaG sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: På landet
Blogginnlegg: 44
GydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de fleste
Standard

Vi må som vanlig bytte klærne snuppa fikk. Det er ikke alltid like greit å vite at hun bruker andre str enn gjennomsnittet, og at hun ikke tåler ull pga eksemen sin. Men helt greit altså, dette er vel 5. året på rad vi må bytte nattkjolen i en str eller to større.

GydaG er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-12-10, 12:20   #25
Robyn
⭐️⭐️⭐️

Robyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Noe bytting blir det, ja.

Minsten fikk to like sett med lego, en ytterjakke som er helt lik den jeg kjøpte til han for en uke siden og skisko en størrelse for små.

Eldste vil bytte hettejakken jeg kjøpte til han, og det er jo greit. ( )

Vi fikk et par ting som dessverre nok havner innerst i et skap eller i en skuff (uten byttemulighet), noen skåler som ikke passer til noe annet vi har blir byttet i noe annet, og sengetøyet blir muligens byttet i et annet mønster, men stort sett var det meste midt i blinken og nyttige gaver.

-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-12-10, 12:29   #26
Ying
Kor e alle helter hen?

Ying sin avatar

Medlem siden: May 2007
Hvor: midt i bakken
Ying imponerer mange og er sikkert smartYing imponerer mange og er sikkert smartYing imponerer mange og er sikkert smartYing imponerer mange og er sikkert smartYing imponerer mange og er sikkert smartYing imponerer mange og er sikkert smartYing imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg tror aldri vi har byttet så mye som vi må i år.

Jentene fikk to like spill, to dektektivsett, 3 bøker som vi har fra før og en dansematte. Minsten fikk to eliasbåter og en barne PC (vi har to fra før). I tillegg så fikk han klær i alt fra 2-8 år. Det å vente i 4 år til klærene passer håper jeg på at vi slipper.

Ying er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-12-10, 12:32   #27
Ina
i vesterled

Ina sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
Ina imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Vi må bytte ett par legoesker, ellers ingen bytting.

Ina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-12-10, 12:36   #28
Nuppa
Superduperaktiv

Nuppa sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Nuppa er populærNuppa er populærNuppa er populærNuppa er populær
Standard

Vi har aldri hatt behov for å bytte noe før. Men i år fikk lillemor to sminkedukker, en prinsessekjole hun har fra før og et bildelottospill vi også hadde.
Storebror fikk Lego brannstasjon og Bakugankuler han har fra før. Dessuten fikk han to tryllesett.

Nuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-12-10, 12:40   #29
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 183
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi må bytte noen klær. De fleste sektningene våre mener at jeg har så store barn. Snuppa har fått klær i 122. Hun bruker 104-110. Knerten fikk klær i 110/116. Han er 98. Heldigvis var alle klærne som må byttes kjøpt på HM.

Et år fikk snuppa fire lekekassaapparter. Da sleit jeg med å få byttet, så vi endte med å kjøpe dem av snuppa og gi de bort i bursdagspresanger. I år har vi koordinert mer for å slippe å havne i samme problemstilling.

Gammel 26-12-10, 12:43   #30
Fløyel
~~~~~~~

Fløyel sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Blogginnlegg: 30
Fløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja, her må det byttes noe. Pga. feil størrelser og dobbelt opp.

Gammel 26-12-10, 12:56   #31
gullet
stille

gullet sin avatar

Hvor: Tønsberg
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

En hettejakke til W må byttes. Jeg krysser fingre for at de har den i en størrelse større!

Gammel 26-12-10, 13:08   #32
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Pleier sjelden å bytte, men i år skal jeg bytte to tallerkner jeg fikk i nisseserviset fra Porsgrunn Porselen. Det er den grøtbollen, og akkurat den har jeg 12 stk. av. Byttes til den dype suppeskålen. ¨Minsten fikk tre lego esker hanhar fra før, den ene klarte jeg med en ukes mellomrom å kjøpe to av. Så svimmel, kjøpt to like selv.
Så har jeg fått en Mummikopp jeg har fra før.

Gammel 26-12-10, 13:12   #33
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ungene skal ikke bytte noe. Jeg lurer på om jeg skal bytte telysestakene fra Stelton som jeg fikk. Liker veldig godt mye fra Stelton, men ikke de.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-12-10, 13:14   #34
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Vi må ikke bytte noe i år. Fikk 2 lego brannstasjoner, men beholder begge og bygger ekstra stor . Og så fikk han klær i 110/116. Men det passer nok sikkert greit selv om han er 104. Vist ikke har vi ull som passer neste år også.

Vi voksne har ikke fått noe tull i år engang så vi er kjempefornøyd!

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-12-10, 13:14   #35
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Både Knotten og Knøttliten fikk dobbelt opp av hhv. lego og fisherprice-leke, så det byttes i noe annet.

Gammel 26-12-10, 13:15   #36
Slettet bruker
Passiv

Standard

Vi skal ikke bytte noe, men jeg skal sende i retur det jeg fikk fra en jeg ikke vil ha gaver fra.

Svar med sitat
Gammel 26-12-10, 13:25   #37
D'Arcy
Snikende Ullteppe

D'Arcy sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
D'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Ungen fikk en del dobbelt opp av Lego Atlantis. Så det må byttes. Og en hettejakke som var i knappeste laget.

Gammel 26-12-10, 13:25   #38
isola
Kakemonster

isola sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Viken
Blogginnlegg: 6
isola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt likt
Standard

Kosegrisen fikk to like Timmy-kosedyr, så da bytter vi det ene. I hva vet jeg ikke, hun fikk et gavekort på 500 kroner også, i en lekebutikk..

Gammel 26-12-10, 14:28   #39
Puslingen
Bør lage seg en tittel selv

Puslingen sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Vestlandets perle.
Blogginnlegg: 14
Puslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Ungene skal bytta inn pengane dei fekk frå farmor.

Gammel 26-12-10, 14:43   #40
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ingenting som skal byttes her. Eller forresten, minsten fikk to like filmer så vi får prøve å bytte den ene.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:13.