|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Impulsiv innimellom
|
Sv: Bytte julegaver i år?Ene kjolen som storesøster fikk hadde alarmen hengende på i nakken, så vi må iallfall komme oss i butikken å få fjernet den.
|
|
|
#23 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Bytte julegaver i år?Vi skal bytte litt lego. Det var noe Star Wars Lego som gutta har flere like av. Når Harry Potter kommer inn igjen bytter vi til det. |
|
|
|
|
|
#24 |
|
lider av tastleksi
|
Sv: Bytte julegaver i år?Vi må som vanlig bytte klærne snuppa fikk. Det er ikke alltid like greit å vite at hun bruker andre str enn gjennomsnittet, og at hun ikke tåler ull pga eksemen sin. Men helt greit altså, dette er vel 5. året på rad vi må bytte nattkjolen i en str eller to større.
|
|
|
#25 |
|
⭐️⭐️⭐️
|
Sv: Bytte julegaver i år?Noe bytting blir det, ja.
|
|
|
#26 |
|
Kor e alle helter hen?
Medlem siden: May 2007
Hvor: midt i bakken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Bytte julegaver i år?Jeg tror aldri vi har byttet så mye som vi må i år. |
|
|
|
|
|
#27 |
|
i vesterled
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Bytte julegaver i år?Vi må bytte ett par legoesker, ellers ingen bytting. |
|
|
|
|
|
#28 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Bytte julegaver i år?Vi har aldri hatt behov for å bytte noe før. Men i år fikk lillemor to sminkedukker, en prinsessekjole hun har fra før og et bildelottospill vi også hadde. |
|
|
|
|
|
#29 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Bytte julegaver i år?Vi må bytte noen klær. De fleste sektningene våre mener at jeg har så store barn. Snuppa har fått klær i 122. Hun bruker 104-110. Knerten fikk klær i 110/116. Han er 98. Heldigvis var alle klærne som må byttes kjøpt på HM.
|
|
|
|
#31 |
|
stille
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Sv: Bytte julegaver i år?En hettejakke til W må byttes. Jeg krysser fingre for at de har den i en størrelse større!
|
|
|
#32 |
|
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
|
Sv: Bytte julegaver i år?Pleier sjelden å bytte, men i år skal jeg bytte to tallerkner jeg fikk i nisseserviset fra Porsgrunn Porselen. Det er den grøtbollen, og akkurat den har jeg 12 stk. av. Byttes til den dype suppeskålen. ¨Minsten fikk tre lego esker hanhar fra før, den ene klarte jeg med en ukes mellomrom å kjøpe to av. Så svimmel, kjøpt to like selv.
|
|
|
#33 |
|
Står på egne ben
Sv: Bytte julegaver i år?Ungene skal ikke bytte noe. Jeg lurer på om jeg skal bytte telysestakene fra Stelton som jeg fikk. Liker veldig godt mye fra Stelton, men ikke de. |
|
|
|
|
|
#34 |
|
Øyboer
Sv: Bytte julegaver i år?Vi må ikke bytte noe i år. Fikk 2 lego brannstasjoner, men beholder begge og bygger ekstra stor |
|
|
|
|
|
#35 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Bytte julegaver i år?Både Knotten og Knøttliten fikk dobbelt opp av hhv. lego og fisherprice-leke, så det byttes i noe annet.
|
|
|
#36 |
|
Passiv
|
Sv: Bytte julegaver i år?Vi skal ikke bytte noe, men jeg skal sende i retur det jeg fikk fra en jeg ikke vil ha gaver fra. |
|
|
|
#37 |
|
Snikende Ullteppe
Medlem siden: Nov 2007
Sv: Bytte julegaver i år?Ungen fikk en del dobbelt opp av Lego Atlantis. Så det må byttes. Og en hettejakke som var i knappeste laget.
|
|
|
#39 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Bytte julegaver i år?Ungene skal bytta inn pengane dei fekk frå farmor.
|
![]() |
|
|