|
|||||||
| Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Fikk dere bøker i julegave?
Jada, jeg skjemmer ham bort fordi jeg ikke lar ham ligge og hyle mens jeg spiser og siden vi samsover, og siden jeg har gitt ham smokk for å slippe å bli brukt som det selv, kommer han i følge svigerfar til å beholde den til han begynner på skolen. Også er det selvsagt dumt av meg at jeg ammer ham hver gang han vil, for jeg burde heller la det gå tre timer mellom hvert måltid, så lærer han seg etterhvert å bli sulten når han skal. Jadda.
|
|
|
|
#22 |
|
weird
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Fikk dere bøker i julegave?Jeg fikk "Kjempenes Fall" av Ken Follett.
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou |
|
|
|
|
|
#23 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Fikk dere bøker i julegave?Jeg fikk den siste boka til Tove Nilsen. Det er en forsettelse av bøkene "skyskraperengler", "G for Georg" og en til om de samme folka. Jeg gleder meg veldig til å lese den.
|
|
|
|
#24 |
|
Fola Blakken
|
Sv: Fikk dere bøker i julegave?Så fint da, Input, at de syns du må lære babyen å bli sulten.
|
|
|
|
#25 |
|
etterpåklokest
|
Den er veldig bra, gled deg! |
|
|
|
|
|
#26 |
|
flisespikker
|
Sv: Fikk dere bøker i julegave?Jeg fikk faktisk ingen bøker i år. Men det er nok fordi jeg ikke har lest ut alle jeg fikk i fjor, tenker jeg – da fikk jeg ganske mange. Mannen fikk bare én bok i år, og den var fra meg. Poden fikk derimot flere.
|
|
|
#27 |
|
Gjør så godt som jeg kan.
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Fikk dere bøker i julegave?Fikk boken Jul skrevet av Nina Dreyer Hensley, Jim Hensley, Paul Løwe, junior fikk også to bøker. |
|
|
|
|
|
#28 |
|
Kakemonster
|
Sv: Fikk dere bøker i julegave?Pga flyreise tok vi ikke med alle gavene vi fikk fra svigerfamilien, men det er nok en bok der til meg, og to til mannen.. Mannen fikk to her også, Kosegrisen fikk tre.
|
|
|
|
#29 |
|
One of These Days
|
Sv: Fikk dere bøker i julegave?nolo, den boka ligger i bokhylla mi og venter på å bli lest! |
|
|
|
|
|
#30 |
|
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
|
|
|
#31 |
|
Hulder
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Fikk dere bøker i julegave?Fikk ingen bøker i julegave. Ville gjerne hatt det.
|
|
|
|
#32 |
|
Peppy!
|
Sv: Fikk dere bøker i julegave?Jeg fikk den siste av Paul Auster, Usynlig. Det var en overraskelse, jeg hadde tenkt for meg selv at det var en bok jeg måtte lese, og til og med revet ut en bokanmeldelse av en avis, men hadde ikke fått den med på ønskelisten. Så der fikk ektefellen 10 poeng. |
|
|
|
|
|
#33 |
|
Slow reader
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Fikk dere bøker i julegave?Zofies verden "Uten en rød tråd" |
|
|
|
|
|
#34 |
|
i vesterled
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Fikk dere bøker i julegave?Jeg fikk dessverre ingen bøker i år. Barna fikk 3 hver. |
|
|
|
|
|
#36 |
|
jabbsaft
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Sv: Fikk dere bøker i julegave?Ønsker meg alltid bøker, men ingen tør å kjøpe. Sikkert fordi jeg jobber med bøker
|
|
|
#37 |
|
Brenner seg ut
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Midt i landet
![]() |
Sv: Fikk dere bøker i julegave?"Sukkerdøden" av Unni Lindell
|
|
|
#38 |
|
geskjeftig
|
Sv: Fikk dere bøker i julegave?Jeg fikk av mannen. Finingen husker sånne ting som jeg nevner for et år og to siden, så han husket at jeg likte Innsirkling. Nå fikk jeg toer'n. Selv fikk han Going Postal av Terry Pratchett av meg, og sønnen fikk tre bøker som jeg ikke hadde hørt om før.
|
|
|
#39 |
|
Aktiv
Medlem siden: Oct 2008
![]() |
Sv: Fikk dere bøker i julegave?"Sukkerdøden" av Unni Lindell og Regines Bok. |
|
|
|
|
|
#40 |
|
bits and pieces
|
Sv: Fikk dere bøker i julegave?Nei, men gav bort til både pappa og bordern. Ingen som vil kjøpe bøker til meg og ikke ønsker jeg meg det heller (er flittig bruker av biblioteket)
|
|
![]() |
|
|