|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
| Se resultatene: Har du bulka i dag? | |||
| Ja, den helvetes idioten burde jo aldri ha kjørt bil. |
|
2 | 1,02% |
Ja.
|
|
2 | 1,02% |
Neida!
|
|
185 | 94,39% |
| Toskepåll |
|
7 | 3,57% |
| Deltakere: 196. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har du bulka i dag?
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Introvert optimist
|
Sv: Har du bulka i dag?Det var ikke langt unna i dag morges da en gjøk kom farende fra min venstre så jeg måtte stå på bremsen. Etterpå hadde han heldigvis god tid og kjørte 40 i 60-sona.
|
|
|
#23 |
|
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Har du bulka i dag?Ja og godt er det. Siden vi har hatt 4 ulykker de siste månedene. (1 var min skyld, 1 er uvist enda, 2 andre sin feil) |
|
|
|
|
|
#26 |
|
Håpefull eller håpløs....
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Plankebyen
![]() ![]() ![]() |
Sv: Har du bulka i dag?Nope, ingen bulking i dag heller. Her i huset er det ikke jeg som bulker, men gubben
|
|
|
|
#29 |
|
Må man ha en tittel?
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Sv: Har du bulka i dag?Nope. Gidder da ikke å bulke bare fordi det er bittelille julaften vel
|
|
|
#31 |
|
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
|
Sv: Har du bulka i dag?Ikke i dag, men på lørdag. En dame kjørte rett i siden på min bil mens jeg rygget på en parkeringsplass. Hun sto parkert, med motoren i gang og tuklet med mobilen sin. Hennes bil traff min bil på siden, på begge sider av hjulbuen bak. Bilen min har en bulk rett inn i karosseriet. Det er ikke mulig å få en slik skade ved at jeg rygger bakover og hun etter eget utsagn sto stille. Dette også iflg takstmannen.
|
|
|
#32 |
|
Aktiv
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Oslo
![]() ![]() |
Sv: Har du bulka i dag?Ingen bulk her heldigvis. Men det var stress å kjøre rundt med julegaver i Oslo ikveld; masse snøføyke og biler over alt. Vi observerte flere varseltrekanter og biler i grøfta |
|
|
|
|
|
#33 |
|
⭐️⭐️⭐️
|
Sv: Har du bulka i dag?Nope. Og jeg har kjørt ute på jobb i hjemmesykepleien i dag, så jeg har vært litt i trafikken og.
|
|
|
#35 |
|
i vesterled
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har du bulka i dag?Neida, selv om jeg har kjørt mye i dag. |
|
|
|
|
|
#36 |
|
Skummelt distré...
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Norge
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har du bulka i dag?Har ikke bulka. Men har kjørt på jobb i dag. Noe jeg for så vidt gjør hver dag!
|
|
|
#38 |
|
Passiv
|
Sv: Har du bulka i dag?Nei, og jeg har vært på kjøpesenterbonanzaen to ganger i dag. |
|
|
|
#39 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Har du bulka i dag?Nei, og siden skolen har tatt ferie så gkk jeg til jobben i dag.
|
|
|
|
#40 |
|
Superduper
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har du bulka i dag?Nope, ikke dag.
|
![]() |