Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Hvor finner jeg fine, sorte penbukser til gutt str 134 i morgen?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-12-10, 12:18   #21
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.503
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor finner jeg fine, sorte penbukser til gutt str 134 i morgen?

Opprinnelig lagt inn av Guttemammis, her.



Hva har jeg kjøpt da?
Fant da vitterlig flere pene sorte bukser på H&M som ikke var jeans

Det aner jeg ikke, jeg vet bare det at jeg fant ingenting på H&M som var i kategorien pene, sorte bukser.

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-12-10, 13:39   #22
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 8.309
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvor finner jeg fine, sorte penbukser til gutt str 134 i morgen?

Opprinnelig lagt inn av Adrienne, her.

Det aner jeg ikke, jeg vet bare det at jeg fant ingenting på H&M som var i kategorien pene, sorte bukser.

Da har du vært på feil H&M
..eller ikke sett godt nok, jeg måtte lete litt

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-12-10, 13:47   #23
LilleRosin
Muligens verdt å vente på
 
LilleRosin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.093
Blogginnlegg: 7
LilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor finner jeg fine, sorte penbukser til gutt str 134 i morgen?

Opprinnelig lagt inn av Hønni, her.

Dvs. jeg fant, men synes ikke det er greit å kjøpe penbukser til 1500,-

Fortjener ikke barna dine det beste altså?

__________________
skatten 02, rusket 04, pøbelen 05, punktum 08
LilleRosin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-12-10, 12:51   #24
Hønni
 
Hønni sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.323
Blogginnlegg: 38
Hønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor finner jeg fine, sorte penbukser til gutt str 134 i morgen?

Fant en bukse i sort og en rutete grå som fungerer fint til pent på HM, men det var siste.

__________________
Gutta (02) og Lillesøster (06)


Hønni er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-12-10, 19:56   #25
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 8.309
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvor finner jeg fine, sorte penbukser til gutt str 134 i morgen?

Opprinnelig lagt inn av Hønni, her.

Fant en bukse i sort og en rutete grå som fungerer fint til pent på HM, men det var siste.

Så bra!
Så da VAR det faktisk penbukser på H&M

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-12-10, 20:41   #26
Lenam
awesom
 
Lenam sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.559
Blogginnlegg: 20
Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor finner jeg fine, sorte penbukser til gutt str 134 i morgen?

Opprinnelig lagt inn av Honda, her.

Her har bare finklærne gått til 128. For i 134 og opp så selger de bare dungeri bukser. For at det vil jo alle store gutter ha

Da har du ikke vært i hele byen.

Fant MASSE finbukser til gutter fra 134 og oppover, 116 eller 122 var derimot helt utplukket. VAr sjeleglad da det enedelig dukket opp en fin i rette størrelsen.

__________________
Personality Goes a Long Way.

Lenam er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:42.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no