|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
pretty ballerina
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Katter og juletreTjore det fast ja. Minner meg om da vi skulle feire jul på hytta for første gang og moren min skulle ha juletre med bare røde og gullfargede glasskuler på. Med to hunder, to voksne katter og to kattunger var det ikke akkurat hennes mest glitrende plan. Vi våknet midt på natten av et brak, da hadde bikkjene og kattene julebonanza i stuen. Den eneste kula som var hel, har moren min spart på som et kjært minne.
|
|
|
#2 |
|
Originala
|
Sv: Katter og juletrePappa pleide å skrelle en appelsin foran nesa på katten, eller rettere sagt begynte å skrelle den inntil katten stakk sin vei, og la appelsinskall rundt juletreet. Det hendte at en og annen jule gikk i gulvet, men jeg tror det fikk kattene til å holde litt avstand. Selv har jeg droppet den delen med å skrelle appelsinen foran katten, i frykt for at det er veldig ubehagelig for den. Katten vi har nå blir fort lei juletreet uansett, så det er ikke et veldig stort problem. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
♥ ♥ ♥
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Sv: Katter og juletreJeg fikk pyntet juletreet i går. Katta var veldig nysgjerrig og var så vidt borti med poten sin på ene julekulen.
|
|
|
#4 |
|
Gjør så godt som jeg kan.
Sv: Katter og juletreKattene lar både tre og gaver være i fred, det samme gjør hundene i huset. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Den som gir seg...
Sv: Katter og juletreVåre tre katter har hilst juletreet velkommen nok en gang. Etter en hilserunde og det å bli kjent, så får det stå helt i fred. Ingen problem her. Heldigvis.
|
|
|
#8 |
|
ræv med ører
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Katter og juletreJeg er så stolt på katten vår, som har vært alene i 1,5 dager nå, med fri tilgang til juletreet. Jeg var veldig spent om hvordan stua så ut når vi kom hjem i dag, men til og med de nederste kulene på treet var urørte.
|
![]() |
|
|