|
Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#22 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: Hva skal din kjære få til jul av deg?Aner ikke, foruten denne fleecejakkeen fra Jean Paul ...
![]() |
#24 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Sola
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva skal din kjære få til jul av deg?Han får mappe til Ipad`en, abbonnement på Fidelity, noen CD`er, stelton presskanne og en tjukk strikkecardigan. Sist redigert av Sissel : 16-12-10 kl 22:06. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Sjokoholiker & hjemmekjær
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva skal din kjære få til jul av deg?
Synes det hørtes ut som en fin gave, ikke akkurat kjempe billig den heller. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
<3
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva skal din kjære få til jul av deg?Vi pleier egentlig ikke kjøpe noe store greier til hverandre i jul og bursdaggave, men i år tror jeg han skal få Bergans Sauda dunjakke. Han ønsker seg den eller sykkelrulle. Så får vi se om han har vært snill i år...
![]() |
#27 |
|
![]() Sv: Hva skal din kjære få til jul av deg?Han får skrivebordsting i den her serien: |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Viser tenner
|
![]() Sv: Hva skal din kjære få til jul av deg?Nokia N8 og topptursekk. I tillegg tror jeg at jeg skal kjøpe billetter til Kvelertak og Kaizers, så er konsertkvoten for januar/februar i boks.
![]() |
#29 |
Prematurmamma
|
![]() Sv: Hva skal din kjære få til jul av deg?Fibimannfolket får en gavepakke med Hugo Boss parfyme og deodorant, en genser på tilbud fra HM (Morogave. Ikke hans stil, og så har den et par lilla striper.
![]() |
![]() |
#31 |
Teller ned
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva skal din kjære få til jul av deg?Wii, limited edition, en knallrød sak med bl.a. Donkey Kong original edition. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() Sv: Hva skal din kjære få til jul av deg?Aner ikke. Han skulle få helgetur til Paris, men nå er jeg litt usikker - det ser ut til å bli litt dyrt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() Sv: Hva skal din kjære få til jul av deg?Ingenting. Vel, kanskje ei kokebok.
![]() |
#34 |
Jeg bor i en stubbe!
|
![]() Sv: Hva skal din kjære få til jul av deg?Nu er han jo ikke min kjære, i alle fall ikke for øyeblikket, lenger, men siden jeg allerede hadde spart opp og planlagt så fikk han en ganske fin oppgraderingspakke fra mpx (hovedkort, prosessor og ram).
![]() |
#35 |
|
![]() Sv: Hva skal din kjære få til jul av deg?Mannen i huset får touch- hansker og ei bok frå meg. Frå barna får han pc- pute med vifte og høytalere til bruk i fanget. Eg bur med ein gadget- freak.
![]() |
#36 |
Flink jente
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva skal din kjære få til jul av deg?Han får en litt dyr hårklipper, men som forhåpentligvis er bedre enn den som han har idag (som lugger ham og "skraper" opp skallen) også får han biografien om Thor Hansen-usensurert, også skal han få en kortholder fra barna. |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Hva skal din kjære få til jul av deg?Jeg og mannen har gått mange runder nå før jul. Ingen av oss ønsker oss noe skikkelig. Derfor har vi inngått avtale om å kjøpe noe for 200-300 kroner, og så kjøper vi nytt musikkanlegg til "oss" over nyttår. Det vi har synger definitivt på siste verset.
![]() |
![]() |
#39 |
Aktiv
Medlem siden: Mar 2010
![]() ![]() |
![]() Sv: Hva skal din kjære få til jul av deg?I år får mannen en xbox 360 med kinect.
![]() |
#40 |
Shake it out!
|
![]() Sv: Hva skal din kjære få til jul av deg?Ny veske til pcen, sannsynligvis. Om jeg finner en han liker som ikke er grisedyr. Har mann med dyr smak når det kommer til vesker.
![]() |
|
|