|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
Se resultatene: Ditt forhold til HC-plasser | |||
Klart jeg parkerer på HC-plass, det er jo aldri noen som bruker den allikevel |
![]() ![]() ![]() ![]() |
1 | 0,41% |
Parkerer der av og til om jeg har det travelt |
1 | 0,41% |
Nei, der parkerer jeg aldri |
231 | 94,29% |
Venter ofte på andre der, og flytter meg ikke om det kommer noen med HC-kort og skal parkere |
0 | 0% |
Venter ofte på andre der, men flytter meg om det kommer noen med HC-kort som skal parkere |
6 | 2,45% |
Jeg har HC-kort |
6 | 2,45% |
Annet (spesifiser i tråden ![]() |
4 | 1,63% |
Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 245. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
passer i nissedrakt
|
![]() Sv: Parkerer du på HC-parkeringen uten tillatelse?Nei, det gjør jeg ikke. Ei heller om det bare var for å vente noen minutter og jeg selv satt i bilen. Om det kom noen med HC-tillatelse, hva skulle de da gjøre? Gå ut og be meg flytte bilen? Nei vet du, jeg synes det er skikkelig frekt å bruke hc-plasser om man ikke har tillatelse. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Off the map.
|
![]() Sv: Parkerer du på HC-parkeringen uten tillatelse?
Ja, selvsagt!!!! Og hvis det var den eneste plassen så hadde jeg nok prøvd noe annet.
![]() |
#24 |
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Parkerer du på HC-parkeringen uten tillatelse?Nei, der parkerer jeg aldri. Ikke for å vente på noen heller. Eller da juger jeg litt, for jeg har parkert der en gang på den lokale butikken. Jeg måtte ha ut penger i minibanken til dagmamman når jeg var høygravid med mellomste tulla midt på vinteren og hadde bekkenløsning og klarte nesten ikke å gå akkurat den dagen. Fikk kjempekjeft av en gammel mann som gikk forbi når jeg sto der i 3 minutter. Jeg begynte nesten å le og han så litt betuttet ut når jeg endelig kom til ordet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Trallallaa
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Parkerer du på HC-parkeringen uten tillatelse?Nei.
![]() |
#26 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() Sv: Parkerer du på HC-parkeringen uten tillatelse?Nei, det har jge aldri sett behovet for.
![]() |
#28 |
stille
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
![]() Sv: Parkerer du på HC-parkeringen uten tillatelse?
Der hvor det er flere plasser er det mest sannsynlig bruk for det, tenker jeg.
![]() |
#31 |
|
![]() Sv: Parkerer du på HC-parkeringen uten tillatelse?Hadde bare alle vært som folket på FP.
![]() |
#32 |
Passiv
|
![]() Sv: Parkerer du på HC-parkeringen uten tillatelse?Ja, det har skjedd. Det vil skje igjen også. |
![]() |
![]() |
#33 |
Sperret
|
![]() Sv: Parkerer du på HC-parkeringen uten tillatelse?Som vanlig synes jeg det er litt interessant å se de ulike motivene folk har for å ikke gjøre det. Det er jo allerede nevnt at man (helt eller delvis) lar være fordi man vil unngå å få kjeft. Jeg regner med at mange tenker på den handikappede som kanskje kan trenge plassen, mens andre ikke engang tenker over muligheten til å kunne benytte seg av HC-oppmerkede plasser fordi de har lært at det ikke er et alternativ. |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: Parkerer du på HC-parkeringen uten tillatelse?Nei, hverken venter eller parkerer på slike plasser.
![]() |
#38 |
|
![]() Sv: Parkerer du på HC-parkeringen uten tillatelse?Nei, det gjør jeg ikke. Bortsett fra den ene gangen da den oppmalte rullestolen på asfalten var slitt bort, og det kun var et skilt på en husvegg rett bortenfor. Hvordan skulle jeg se det, liksom?
![]() |
#39 |
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Parkerer du på HC-parkeringen uten tillatelse?Nei, jeg har aldri parkert på HC-plasser.
![]() |
#40 |
lider av tastleksi
|
![]() Sv: Parkerer du på HC-parkeringen uten tillatelse?Nei, jeg har aldri parkert på en hc plass uten å ha med meg bruker med kort som passasjer.
![]() |
|
|