Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Hva gir man en kul lillebror og samboeren hans til jul?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-12-10, 14:42   #21
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva gir man en kul lillebror og samboeren hans til jul?

Opprinnelig lagt inn av Cuyahoga, her.

Gavekort på å få låne onkelbarna fem helger i løpet av det neste halve året.

:bidrar:

Det var et knallforslag som de sikkert blir glade for.

Gammel 15-12-10, 14:48   #22
Nina
pretty ballerina

Nina sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Oslo
Nina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Cuyahoga, her.

Gavekort på å få låne onkelbarna fem helger i løpet av det neste halve året.

:bidrar:

Aiaiai, nå ble jeg inspirert. Gjett hva søster og svoger får under treet i år da.

Nina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-10, 15:11   #23
Olive Oyl
Sperret

Medlem siden: Aug 2010
Blogginnlegg: 1
Olive Oyl er populærOlive Oyl er populærOlive Oyl er populær
Standard

Kan konsert-DVD'er være noe? Dersom de har brukt litt penger på lyd hjemme og i tillegg er glad i musikk, tipper jeg at det kan falle i smak. To tilfeldige forslag er Nine Inchs Nails: And all that could have been DTS og Pearl Jam: Live at the garden. To band som ihvertfall er på "lista" hennes. Det er bare å søke på de ulike artistene+DVD på google, så kommer det opp mange alternativer. Personlig vil jeg anbefale Slipknots Disasterpieces, men det står ikke på lista, og er sikkert litt risikabelt når du ikke kjenner smaken bedre. :-)

Gavekort hos Billettservice er også en veldig fin gave, synes jeg. Jeg hadde blitt veldig glad for det!

Olive Oyl er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:47.