|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Lett rørt
|
Sv: Nyttårsaften 2010/2011Vi skal ha Iset-familien hos oss.
|
|
|
#22 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Nyttårsaften 2010/2011Vi skal til krystallklart.
|
|
|
#23 |
|
Nymotens gammeldags
Hvor: Stavanger
Sv: Nyttårsaften 2010/2011Åja der skrev vi nesten på likt og, hehe.
|
|
|
#25 |
|
Hulder
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Nyttårsaften 2010/2011Lilithmannen jobber, så jeg er alene med barna. Vi er hos pappa julaften, så det er ikke aktuelt å dra der og mamma bor i USA. Blir vel meg og barna da, men vi skal nok klare å gjøre det koselig likevel
|
|
|
|
#27 |
|
Flink jente
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Nyttårsaften 2010/2011Vi har alltid nyttårsaften her hjemme, for de vennene som kommer har ikke barn. Iår kan det også hende at et annet vennepar av oss kommer i tillegg, og de har barn så det hadde vært kjekt for våre to |
|
|
|
|
|
#28 |
|
inn i dimman
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Nyttårsaften 2010/2011På nyttårsaften skal vi feire med gode venner på Karmøy. Først skal barna gå i fakkeltog, så skal vi spise med svigers og på kvelden skal jeg og mannen spise kalkun hos noen barndomsvenner av mannen. Jeg gleder meg og håper inderlig på snø.
|
|
|
#29 |
|
Etylbarbital
Sv: Nyttårsaften 2010/2011Vi skulle egentlig ha et vennepar m/barn på besøk, men de tror nå at de må avlyse, så da blir det antakelig bare oss.
|
|
|
#30 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Nyttårsaften 2010/2011Vet ikke. Tror ikke det blir noe opplegg.
|
|
|
#31 |
|
ekstremt trøtt
|
Sv: Nyttårsaften 2010/2011Vi feirer nesten alltid med det samme venneparet og det skal vi i år også. De kommer til oss og det blir nok kalkun tenker jeg. De har unger på samme alder som mine så alle syns det er veldig koselig.
|
|
|
#32 |
|
Snikende Ullteppe
Medlem siden: Nov 2007
Sv: Nyttårsaften 2010/2011Same prosedure.... Vi skal sikkert til tanten og onkelen til Mannen. Hele hans familie, god mat, masse unger. Sende opp raketter klokka 00, hjem rundt 01, få ungen i seng og så er det 2011.
|
|
|
#33 |
|
En skrue løs
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Sv: Nyttårsaften 2010/2011Mine foreldre kommer til oss. Det blir rolig kveld med kalkun og ett glass vin. Vi har fin utsikt, så vi står i Hagen og ser rakettene fra hele byen.
|
|
|
#34 |
|
både her og der
|
Sv: Nyttårsaften 2010/2011Vi skal feire med to vennepar som har unger på samme alder, og vi går hjem når ungene ikke greier å være oppe lenger. I fjor ble klokka to!
|
|
|
#35 |
|
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Sv: Nyttårsaften 2010/2011Vi er invitert bort til Nenne-familien sammen med Kaija-familien. Var kjempetrivelig hos Kajia-familien i fjor så da regner jeg med at det blir trivelig i år også
|
|
|
#36 |
|
etterpåklokest
|
Sv: Nyttårsaften 2010/2011Vi skal nok være hjemme, tenker jeg. Vi har ofte brukt å ha middagsgjester, men har ikke invitert noen i år. Har ikke tenkt så langt enda, men nyttårsaften er da ikke så langt unna. I fjor inviterte vi spontant naboene etter leggetid til deres og våre barn (vi bor i rekkehus og de hadde med babycall) og hadde det kjempehyggelig! |
|
|
|
|
|
#37 |
|
Grisejente
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Nyttårsaften 2010/2011Vi er alltid hjemme. Før hadde vi en koselig tradisjon med et vennepar, vi feiret annenhvert år hos hverandre. Men så ble de skilt.
|
|
|
#38 |
|
Nå også i farger
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Nyttårsaften 2010/2011Vi skal feire på hytta til noen gode venner, og jeg gleder meg veldig! |
|
|
|
![]() |
|
|